Beantwoord

Koppelen thuis abonnement lukt niet

  • 4 September 2023
  • 28 reacties
  • 665 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Als ik in mijn account mijnT-mobile thuis abonnement wil toevoegen lukt dit niet. Ik probeer dit als volgt:

-Ik klik op de optie ‘Ik heb nog een abonnement’;

-Dan kies ik voor Thuis;

-Ik voer de code die ik per email heb ontvangen in;

Dan krijg ik de volgende foutmelding ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’.

Ik vermoed dat dit komt doordat ik een oud Thuis abonnement heb op hetzelfde emailadres.

Ik heb andere oplossingen geprobeerd uit eerdere topics zoals het resetten van wachtwoord, maar dat helpt niet.

icon

Beste antwoord door anoniemanoe 4 September 2023, 17:07

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @anoniemanoe, we zijn er eindelijk achter als het goed is. We hebben zes aanvragen gevonden op jouw adres en nog een actief abonnement. Ik heb alles losgekoppeld behalve het nieuwste abonnement. Deze zie ik nu ook in jouw Mijn Odido staan. Kan je inloggen en kijken of jij hem ook ziet? 

Reputatie 1

@Tommie van Odido, Super. Het werkt nu. Dank je.

Hoi @Tommie van Odido , zou je mij ook kunnen helpen? Ook ik kan mijn Internet Thuis abonnement niet koppelen aan mijn Odido-account. Dit was T-Mobile Thuis voor internet, en ik had Tele2 voor mobiel abonnement. Nu is enkel mijn mobiele abonnement gekoppeld, ik krijg dezelfde foutmelding als iedereen bij het invoeren van de 4-cijferige code bij het proberen toe te voegen van een bestaand abonnement.

Alvast veel dank!

Reageer