-
-
is een Top Poster
-
8 reacties
Ook bij mij lukt het niet om mijn Thuis abonnement (voormalig T-Mobile Thuis) te koppelen aan Mijn Odido-account. Mijn mobiele abonnement (voormalig Tele2 mobiel) is wel aan mijn account gekoppeld. Als ik een bestaand abonnement wil toevoegen en de viercijferige code invoer, krijg ik de algemene foutmelding ‚Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.‘ Dit is al sinds de launch van de Odido site.
Kan iemand mijn accounts uit de war halen? :)
Hey @yasmineophetinternet, welkom op onze Community!
We willen natuurlijk dat je al je abonnementen kunt bekijken. We hebben je mobiele abonnement ontkoppeld. Kan je proberen in te loggen en eerst je Internet + TV abonnement te koppelen en daarna je mobiele abonnement? Lukt dit niet, dan willen we je vragen om je mobiele abonnement te koppelen en hier tijdelijk een ander e-mailadres voor in stellen. Als je dat gedaan hebt probeer dan nog een keer je Internet + TV abonnement te koppelen. Is het daarna nog steeds niet gelukt, trek dan aan de bel!
Bekijk origineel