Koppelen Thuis-abonnement lukt niet

  • 13 September 2023
  • 15 reacties
  • 159 Bekeken

Ook bij mij lukt het niet om mijn Thuis abonnement (voormalig T-Mobile Thuis) te koppelen aan Mijn Odido-account. Mijn mobiele abonnement (voormalig Tele2 mobiel) is wel aan mijn account gekoppeld. Als ik een bestaand abonnement wil toevoegen en de viercijferige code invoer, krijg ik de algemene foutmelding ‚Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.‘ Dit is al sinds de launch van de Odido site.

Kan iemand mijn accounts uit de war halen? :)

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @yasmineophetinternet, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat je al je abonnementen kunt bekijken. We hebben je mobiele abonnement ontkoppeld. Kan je proberen in te loggen en eerst je Internet + TV abonnement te koppelen en daarna je mobiele abonnement? Lukt dit niet, dan willen we je vragen om je mobiele abonnement te koppelen en hier tijdelijk een ander e-mailadres voor in stellen. Als je dat gedaan hebt probeer dan nog een keer je Internet + TV abonnement te koppelen. Is het daarna nog steeds niet gelukt, trek dan aan de bel!  

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @yasmineophetinternet, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat je al je abonnementen kunt bekijken. We hebben je mobiele abonnement ontkoppeld. Kan je proberen in te loggen en eerst je Internet + TV abonnement te koppelen en daarna je mobiele abonnement? Lukt dit niet, dan willen we je vragen om je mobiele abonnement te koppelen en hier tijdelijk een ander e-mailadres voor in stellen. Als je dat gedaan hebt probeer dan nog een keer je Internet + TV abonnement te koppelen. Is het daarna nog steeds niet gelukt, trek dan aan de bel!  

Hey @yasmineophetinternet, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat je al je abonnementen kunt bekijken. We hebben je mobiele abonnement ontkoppeld. Kan je proberen in te loggen en eerst je Internet + TV abonnement te koppelen en daarna je mobiele abonnement? Lukt dit niet, dan willen we je vragen om je mobiele abonnement te koppelen en hier tijdelijk een ander e-mailadres voor in stellen. Als je dat gedaan hebt probeer dan nog een keer je Internet + TV abonnement te koppelen. Is het daarna nog steeds niet gelukt, trek dan aan de bel!  

Hoi @Tommie van Odido, ik heb alle stappen gedaan, maar helaas krijg ik nog steeds ‘Er is een fout opgetreden’. Mailadres van mijn account is dus inmiddels wel veranderd. Wil je nog eens meekijken?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @yasmineophetinternet, bedankt voor het proberen! Ook ik heb aan je accounts zitten sleutelen, alleen krijg ik niet direct een koppeling tussen je Mobiele abonnement en je Thuis + TV abonnement. 

Graag wil ik je vragen om een nieuw account aan te maken met het email adres dat je ook gebruikt om hier op de Community in te loggen via: Mijn Odido account aanmaken. Als je vervolgens hier eerst je Thuis + TV abonnement aan kan koppelen, en dan pas je mobiele abonnementen, verwacht ik dat we ditmaal wel een heel stuk verder komen. 🙂

Ik hoor graag of het je is gelukt, ik zie je graag snel van je account genieten!

@Cal van Odido Helaas, ik heb een nieuw account aangemaakt met het e-mailadres dat ik hier ook gebruik, en probeer Internet toe te voegen, maar ik krijg weer de ‘Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens’.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @yasmineophetinternet, aangezien je deze melding nu nog steeds krijgt, wil ik dit graag voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst. Zij kunnen dit voor je onderzoeken en ervoor zorgen dat jij je account weer kan koppelen! Om het onderzoek te kunnen starten, wil ik graag weten of je gebruikt maakt van de app als je het account probeert te koppelen of dat je dit via onze website probeert? Wil je me dan ook gelijk aangeven van welke app versie of welke browser en browser versie jij dit doet? Dan kan ik dit gelijk voor je doorzetten naar mijn collega's om het onderzoek te starten! 

Hoi @Nora van Odido dankjewel voor het doorzetten! Ik probeer het via de website, op iPad, Safari 16.6

(Edit: via de app lukt het ook/sowieso niet, krijg al eerder een andere fout daar.)

Reputatie 5
Badge +4

Hi @yasmineophetinternet, ontzettend bedankt voor de informatie! Ik heb dit gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's en zij gaan het onderzoek voor je opstarten. De verwerkingstijd hiervan is 14 dagen, en ze zullen contact met je opnemen zodra het onderzoek afgerond is. Ik duim met je mee dat je snel weer kan inloggen in het Mijn Odido account en hier alle informatie kan inzien. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie uit jouw account willen halen of dingen willen wijzigen, laat het dan aan ons weten zodat wij dit voor je kunnen regelen!

Hallo Tommie.

Mij lukt het net als de originele poster jasmineophetinternet niet om mijn T-Mobile thuis abo te koppelen aan mijn Odido account. Dat is wel gelukt voor mijn Tele2 telefoonabo. Moet er ook in dit geval iets hardhandiger worden opgetreden?   

Hi team Odido! Een maand geleden is deze melding doorgezet naar de technische dienst. Ik ben een paar weken geleden een keer gebeld en toen kwamen ze er niet uit. Het is intussen nog steeds niet opgelost, en ik moet toch echt in Mijn Odido om mijn facturen voor Internet Thuis in te zien en wijzigingen aan te brengen. Als ik terugbel naar Odido, wordt een terugbelverzoek naar de behandelaar doorgezet, maar ik ben niet meer teruggebeld. 
 

Kunnen jullie helpen? Ik zou dit graag afronden. Jullie kunnen wellicht het Internet Thuis abonnement opzeggen en opnieuw aanvragen (met onveranderde kosten en zonder gedoe met het modem/router) als dat de oplossing is…

Hi team Odido! Een maand geleden is deze melding doorgezet naar de technische dienst. Ik ben een paar weken geleden een keer gebeld en toen kwamen ze er niet uit. Het is intussen nog steeds niet opgelost, en ik moet toch echt in Mijn Odido om mijn facturen voor Internet Thuis in te zien en wijzigingen aan te brengen. Als ik terugbel naar Odido, wordt een terugbelverzoek naar de behandelaar doorgezet, maar ik ben niet meer teruggebeld. 
 

Kunnen jullie helpen? Ik zou dit graag afronden. Jullie kunnen wellicht het Internet Thuis abonnement opzeggen en opnieuw aanvragen (met onveranderde kosten en zonder gedoe met het modem/router) als dat de oplossing is…

@Nora van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wille002, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je mobiele abonnement en en Internet + TV abonnement op verschillende namen staat. Je kunt dit door middel van een contract overname laten overzetten op jouw naam. Dan kun je de abonnementen koppelen. 

 

Hi @yasmineophetinternet, ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat alles goed staat aan de achterkant. Theoretisch gezien zou je je abonnementen moeten kunnen koppelen. Kan je dit proberen? Lukt het niet? Kan je dan exact uitleggen wat je doet en waar het fout gaat? 

Hee @Tommie van Odido , ik krijg nog steeds dezelfde fout als altijd. Bij het toevoegen van een abonnement (ik start met Internet + TV), bij het invoeren van de 4-cijferige code, krijg ik ‘Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens’. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @yasmineophetinternet, dat is inderdaad apart. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en het telefoonnummer dat je wilt koppelen? Dan ga ik het voor je onderzoeken!

@Tommie van Odido Hoe ga ik dat doen, een contract overname. Heb het geprobeerd met IZZI en ook al een tijd in de wacht gestaan, maar helaas, nog geen contact.

Kun jij helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @wille002, je kan een nieuw topic starten hier op de Community! Dan kun je een contract overname aanvragen voor je mobiele abonnement. Dit gaat soepeler dan je Internet + TV abonnement. Zorg wel dat je het topic in de juiste categorie Mobiel zet. Dan helpt een collega van Mobiel je verder!

Reageer