Sinds de 1ste periode van 2023 van mijn rekening werd geschreven waarvan het bedrag heel raar was, ben ik al bezig om in mijn account te komen om de factuur te downloaden, en mijn abbo aan te passen.
Tot op heden word ik echter aan het lijntje gehouden, en word er niets opgelost, en betaal ik abbokosten die ik vanaf Februari niet meer zou behoren te betalen als ik gewoon normaal in mijn account kon.
Elke keer weer word hetzelfde gedaan wat geen effect heeft.
Nu is wederom opnieuw inmiddels premie geincasseerd, voor iets wat niet de bedoeling is.
Ik verzoek dan ook nogmaals per ommegaande, de fout te herstellen en te zorgen dat ik normaal mijn account inkan.
Tevens zal met terugwerkende kracht de wijziging die ik tot opheden niet heb kunnen doorvoeren, doorgezet moeten worden, en de teveel betaalde premie hiervan terugbetaald moeten worden.
Ik vind het uiterst schandalig, ben al zeer lang klant maar dit is niet normaal.
Kan gewoon niets doen, niet eens mijn factuur inkijken!
Instellingen wachtwoorden niet wijzigigen helemaal niets.
Absurd.
Beste antwoord door Cal van Odido
Bekijk origineel