Beantwoord

My T-Mobile Thuis niet inloggen

  • 4 March 2023
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Sinds de 1ste periode van 2023 van mijn rekening werd geschreven waarvan het bedrag heel raar was, ben ik al bezig om in mijn account te komen om de factuur te downloaden, en mijn abbo aan te passen.

Tot op heden word ik echter aan het lijntje gehouden, en word er niets opgelost, en betaal ik abbokosten die ik vanaf Februari niet meer zou behoren te betalen als ik gewoon normaal in mijn account kon.
Elke keer weer word hetzelfde gedaan wat geen effect heeft.
Nu is wederom opnieuw inmiddels premie geincasseerd, voor iets wat niet de bedoeling is.

Ik verzoek dan ook nogmaals per ommegaande, de fout te herstellen en te zorgen dat ik normaal mijn account inkan.
Tevens zal met terugwerkende kracht de wijziging die ik tot opheden niet heb kunnen doorvoeren, doorgezet moeten worden, en de teveel betaalde premie hiervan terugbetaald moeten worden.

Ik vind het uiterst schandalig, ben al zeer lang klant maar dit is niet normaal.

Kan gewoon niets doen, niet eens mijn factuur inkijken!
Instellingen wachtwoorden niet wijzigigen helemaal niets.
Absurd.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 6 March 2023, 11:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tigers

ik vrees dat er iets mis is met je account. Hopelijk kan een moderator je snel op weg helpen door je (na verificatie) het account te verwijderen en deze vervolgens opnieuw aan te maken. 

Hang on tight! Hulp is onderweg. 😉

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tigers, goed dat je hier om hulp roept, ik geef je heel graag inzicht in je My T-Mobile account én je facturen! Ik wilde meteen in je abonnement duiken om mogelijke verkeerde koppelingen ongedaan te krijgen, alleen heb je jouw Community account nog niet gekoppeld met jouw T-Mobile voor thuis abonnement. Daarom wil ik je graag vragen om mij via een privébericht de volgende gegevens door te sturen zodat ik bij je abonnement kan komen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.
  • Het email adres dat je wil gebruiken om in te loggen.

Hiermee kan ik snel de deur naar je My T-Mobile Thuis account openen! 😃

Reageer