[Opgelost] Problemen vaste verbinding Eindhoven

  • 16 May 2023
  • 54 reacties
  • 3337 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16

[16-05-2023/20:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Eindhoven. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.


54 reacties

Intussen weer internet in Lakerlopen.

Reputatie 2

Hij doet het weer! 😊 5643

Reputatie 5

5643 Eindhoven weer verbinding

 

[20.30 OPGELOST] Ook hier op 5643EM geen internet (glasvezel)

5644 np weer verbinding.

 

5641pn Eindhoven ook al lange tijd geen enkele verbinding 

Niet alleen met thuis mobiele internet is ook heel traag 

Ours is back on - burghplan.

Reputatie 1

5643 Eindhoven, Geen glasvezel internet sinds 15:00 vandag

Verbinding is hier weer hersteld. 5611VW

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jullie meldingen. Het lijkt erop dat een groot deel van de verbindingen weer rustig aan online komt. Voor de overige aansluitingen zijn we nog druk bezig.

Hier is het weer in orde thanks T-Mobile voor het snelle oppakken 

I tell a lie - the light is now green, my phone is connected, nothing else will work.

Reputatie 7
Badge +16

We zien steeds meer aansluitingen weer groen licht geven. Langzamerhand komt iedereen online. Mocht je nog problemen hebben, probeer het modem en de Media Converter twintig seconden stroomloos te houden. 

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: het bleek te gaan om een stroomstoring bij leverancier Enexis. Enexis is nu alles aan het herstellen waardoor iedereen online komt. Bedankt voor jullie geduld!

5644 nog steeds geen internet 

Reputatie 7
Badge +16

@tulimbra De lijnmeting laat geen afwijkende zaken zien, ik denk dat jouw aansluiting zo nog online komt zodra de converter het nodige, digitale zetje in de rug gekregen heeft. Heb je modem en converter al opnieuw opgestart en stroomloos gehouden?

Geen wifi...geen tv....geen internet.…

Oranje lampje blijft branden...van alles geprobeerd en herhaald....niks !  😞

Tmobile...wat te doen ???

Reputatie 7
Badge +16

Hmm het kan zijn dat de converter een te lage demping heeft waardoor de boel niet online wil komen. Ik maak een monteursticket aan want vermoed dat de Rx (ontvanger) niet goed uitslaat en hierdoor kun je geen verbinding maken. Sorry voor het ongemak! Je ontvangt zo een afspraaktool per sms en e-mail. Daarmee kun je een afspraak inplannen zodat het thuis hersteld wordt.

Tot op heden geen verbinding, ook al geven jullie aan dat het opgelost is. Van alles geprobeerd, modem aan/uit en stekkers maar niks.

 

Dit beloofd niks goeds T mobile?

Reputatie 1

Nog steeds geen internet 5643. Nog rood LOS lampje on mediaconverter ook na opnieuw opstarten

🛠+🔧+⛏+💪=✅ 

 

Reputatie 1

internet is vanmorgen nog steeds niet terug. nog steeds rood lampje mediaconverter. Help alstublieft! Ik heb vele malen opnieuw opgestart.  Het werkt niet

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tulimbra, ik was erg blij verrast om te zien dat je inmiddels weer helemaal online en bereikbaar bent, en dat zonder tussenkomst van een monteur! Zou je de magische truc die je hebt uitgevoerd in dit topic kunnen delen? Hopelijk hebben @Kadirr en @Chloesiva vervolgens ook weer een werkende verbinding met jouw tips!

 

Hi @Kadirr, goed dat je meldt dat het probleem nog aanhoudt! Zou je het volgende kunnen proberen:

  1. Haal zowel de witte Huawei Media Converter als het modem van het stroom.
  2. Sluit na 30 seconden eerst de witte Huawei Media Converter weer aan.
  3. Na nogmaals 30 seconden kan je ook weer het modem aansluiten.

Mocht dit niet werken, zou je dan een foto kunnen delen van de aansluiting? Hoe vaak per seconde knippert het LOS en PON lampje op de witte Huawei Media Converter? Met deze informatie kan ik snel de juiste vervolgstappen voor je nemen zodat dit zo snel mogelijk opgelost voor je wordt!

 

Hoi @Chloesiva, omdat je aangeeft dat je de Media Converter al van het stroom hebt gehaald verwacht ik dat het bovenstaande stappenplan minder voor je zal doen. Echter, omdat @tulimbra zonder tussenkomst van een monteur weer een werkende verbinding heeft heb ik er goede hoop in dat je snel zelf je verbinding aan de praat kan krijgen. Deel daarom ook gerust een foto van je set-up! In ieder geval zal ik een monteur jouw kant op sturen, je ontvangt snel contact van Guidion voor een afspraak. Ik ga hier voor je achteraan!

Hoi @tulimbra, ik was erg blij verrast om te zien dat je inmiddels weer helemaal online en bereikbaar bent, en dat zonder tussenkomst van een monteur! Zou je de magische truc die je hebt uitgevoerd in dit topic kunnen delen? Hopelijk hebben @Kadirr en @Chloesiva vervolgens ook weer een werkende verbinding met jouw tips!

 

Hi @Kadirr, goed dat je meldt dat het probleem nog aanhoudt! Zou je het volgende kunnen proberen:

  1. Haal zowel de witte Huawei Media Converter als het modem van het stroom.
  2. Sluit na 30 seconden eerst de witte Huawei Media Converter weer aan.
  3. Na nogmaals 30 seconden kan je ook weer het modem aansluiten.

Mocht dit niet werken, zou je dan een foto kunnen delen van de aansluiting? Hoe vaak per seconde knippert het LOS en PON lampje op de witte Huawei Media Converter? Met deze informatie kan ik snel de juiste vervolgstappen voor je nemen zodat dit zo snel mogelijk opgelost voor je wordt!

Hoi alle stappen gevolgd maar weer een rood lampje op de wereldbol

 

Hoi @Chloesiva, omdat je aangeeft dat je de Media Converter al van het stroom hebt gehaald verwacht ik dat het bovenstaande stappenplan minder voor je zal doen. Echter, omdat @tulimbra zonder tussenkomst van een monteur weer een werkende verbinding heeft heb ik er goede hoop in dat je snel zelf je verbinding aan de praat kan krijgen. Deel daarom ook gerust een foto van je set-up! In ieder geval zal ik een monteur jouw kant op sturen, je ontvangt snel contact van Guidion voor een afspraak. Ik ga hier voor je achteraan!

 

Reageer