Beantwoord

Outlook e-mail wordt door Hotmail consequent geblokt omdat t-mobile op block-list zou staan?



Toon eerste reactie

39 reacties

Reputatie 1

Inkomende mail staat op imap. 

 

 

Uitgaande e-mail (SMTP)

poort 587 en Versleutelingsmethode STARTTLS

Zet ook even een vinkje bij Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist

 

Inkomende E-Mail (POP/POP3);

poort 995 met versleutelingsmethode SSL/TLS.

Reputatie 1

Ik heb deze instellingen. 

 

Reputatie 7
Badge +16

@ejteip Hmm dat maakt het dan nog wat curieuzer, dat zou betekenen dat het dan niet direct aan de server ligt maar meer aan de manier waarop jouw uitgaande mail benaderd wordt. In dat geval, kan ik je jammer genoeg niet helpen want dan werkt het aan de T-Mobile kant zoals het hoort. Ik zal mijn ogen en oren uiteraard openhouden en indien ik tips voorbij zie komen, speel ik die meteen naar jou door!

Reputatie 1

Ik heb het idee dat het op de webmail wel werkt. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @ejteip, sorry voor het ongemak! Heb je de poortinstellingen uit dit topic gecheckt? 

Indien het ook hiermee niet werkt, geef ik het graag door aan onze specialisten zodat er weer naar gekeken kan worden. Ik hoor graag van je!

Reputatie 1

Ook hier komen de mailtjes naar een Microsoft mail server nog steeds terug. 

Reputatie 7

Ter aanvulling, wil ik ook graag verwijzen naar het volgende topic: 

Het is jammer genoeg een langlopend proces, dus ik verwacht niet op korte termijn een update. Maar alle updates die wij binnenkrijgen, die gaan wij in deze topics met jullie delen. Merci voor jullie geduld!

Dit probleem bestaat nog steeds:

Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [mijn IP adres]
    weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of
    their network is on our block list (S3150).
 
eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [mijn IP adres] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3150).

 

Dit is al een (zeer) oud topic, het volgende topic is een stuk recenter en loopt nog steeds;

 

Dit probleem bestaat nog steeds:

Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [mijn IP adres]
    weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of
    their network is on our block list (S3150).
 
eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [mijn IP adres] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3150).
Reputatie 7

Hoi @petergoebel

 

Speelt het probleem nog steeds of kun je nu wel de e-mails naar hotmailadressen sturen? 

Reputatie 7

Hi @Pieter_B en @petergoebel

 

Ik ga op onderzoek uit!

Reputatie 7
Badge +3

@petergoebel en @Sander 

Op de MxToolbox ziet het er niet goed uit voor de SMTP04 server 37.143.82.179 .. de mailserver staat inderdaad op hun Blacklist

 

 

Reputatie 7

Hoi @petergoebel,

 

Welkom op de Community! Ik ga mijn best doen je hierbij te helpen. Allereerst heb ik wat vragen.

 

  1. Gebruik je ons @t-mobilethuis e-mailadres om je e-mail te versturen?
  2. Maakt het hierbij uit of je dit via de webmail of via outlook? Kun je proberen dit via webmail te doen? 

 

Het kan zijn dat een ip-adres geblockt wordt, omdat hiermee regels van hotmail overtreden zijn. Hier kunnen wij als provider niets aan doen. Je maakt gebruik van een dynamisch ip-adres. Dit kan dus op een willekeurig moment weer veranderen. 

Reageer