Beantwoord

Retourneren apparatuur

  • 23 November 2023
  • 41 reacties
  • 904 Bekeken


Toon eerste reactie

41 reacties

Reputatie 1

@Tommie van Odidohetzelfde probleem hier. De modem wordt maar niet afgemeld. Hier is het verzendbewijs. Ik heb al een email ontvangen met een boete van € 75,-. Kun je kijken wat er aan de hand is? Dank je.

XXXX

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat. 

Hi,

Ik heb een tijdje terug mijn WiFi punten opgezegd. Ook heb ik deze al retour gestuurd en is volgens track and tracé ontvangen door jullie. Echter staat er in het systeem dat het nog in behandeling is. Hoe lang gaat dit nog duren??

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Patricia8043, ik heb meteen een vergoeding voor je erin gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @anoniemanoe, ook voor jou heb ik meteen een vergoeding in ons systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Groetjes, Ishana

Reputatie 1

@Ishana van Odido super bedankt en een fijn weekend alvast.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Lonsk, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de TV Boxen handmatig voor je afgemeld. Alles staat nu goed in ons systeem. Ik wens je nog een prettige middag! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Stippie75, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat we de wifipunten hebben ontvangen. Echter lijkt het erop dat ze niet goed verwerkt zijn, ik heb ze handmatig voor je afgemeld. Alles staat nu al geretourneerd in ons systeem. Ik wens je nog een prettige middag! 

Reputatie 1

Hallo,

ook ik heb een mail gehad dat ik te laat ben met terug sturen. Ik heb 2 pakketten tegelijkertijd verstuurd. De ene is aangekomen en de andere  blijft hangen zeg maar. Hieronder het verzendbewijs. Ik was ruim op tijd met terug sturen. Ik ga niet voor deze kosten opdraaien voor een fout die waarschijnlijk bij DHL ligt. 
 

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat. 

Reputatie 6
Badge +2

@Twan.mathijssen Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik heb gelijk een credit in het systeem gezet, zodat je het bedrag terugkrijgt. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Steven_84, welkom op onze Community.

Bedankt voor het delen van je ervaring. Hopelijk kan ik daar toch verandering in brengen. Hiervoor ben je namelijk aan het juiste adres. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat het modem al retour was maar de WAP niet. Deze heb ik handmatig voor je aangemeld en alles staat nu retour in het systeem. Excuses voor het ongemak en veel succes bij je nieuwe provider! 

Reputatie 6
Badge +2

@Stargazer6466 Super dat je inmiddels bericht hebt ontvangen en de apparatuur is verwerkt in het systeem. Dank je wel dat je dit aan ons doorgeeft! 😀

@Lonsk Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat alles retour is gemeld, behalve twee Amino TV Boxen. De Mediabox is wel retour gemeld. Nu zie ik op jouw foto twee TV Boxen. Heb je thuis toevallig nog iets liggen? Laat het mij weten, ik help je graag verder! Ik heb een case aangemaakt en het bewijs daar aan toegevoegd. Ik verwijder de foto uit dit topic zodat andere hier geen gebruik van kunnen maken. 

 

 

Goedemorgen 

ik heb hetzelfde probleem 

op 22 december apparatuur retour gezonden maar nog steeds geen bevestiging dat het is ontvangen

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat. 

 

Dit is het bewijsje 

vandaag ook nog een mail gestuurd naar internet.service @odido.nl met het bericht dat ik nog geen bevestiging van ontvangst heb ontvangen 

ik wil graag een eventuele boete voorkomen 

met vriendelijke groet

martin

@Teresa van Odido Ik heb de twee amino mediaboxen retour gestuurd in de doos waarvan ik de foto heb gedeeld. Ik heb enkel nog 1 nieuw model mediabox in gebruik, maar deze gaat ook niet retour.

Reputatie 1

@Tommie van Odido , dank je wel voor de snelle actie. Ik begrijp het nog steeds niet. Alles is terug nu, maar het probleem is nog steeds niet verholpen.

Als ik klik op Wifi-punten wijzigen in mijn persoonlijke omgeving van MijnOdido krijg ik de melding: “Let op. Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Zodra deze bestelling is afgerond kan je hier wifipunten toevoegen of opzeggen. Wil je weten wat de status is van je bestelling? Bekijk deze op de Bestellingen pagina.”

Ik heb geen lopende bestellingen meer. Ik vermoed dat het door de status van de eerdere Wifi punten komt. Deze staan op ‘geannuleerd’ in plaats van afgrond.

voor alle duidelijkheid.

bevestiging van 5 maart 2024

We hebben de apparatuur ontvangen

 

Hallo Paul,

 

Bedankt! We hebben je Odido voor thuis apparatuur ontvangen.


Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:

De TV Box(en)
 

Goede avond, 

Kreeg mail over niet ontvangen apparatuur. Deze echter al op 18 December verstuurd via DHL Servicepunt in Giessenburg. 

Bijgaand bewijs van afgeven van DHL.

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat. 

Reageer