Thuis abonnement koppelen aan My T-Mobile

  • 22 March 2023
  • 9 reacties
  • 92 Bekeken

Hallo,

 

Het lijkt erop dat ik hetzelfde probleem heb als LeenVM als ik wil inloggen in mijn t-mobile thuis account. Kan hier naar gekeken worden?

Voor de duidelijkheid:

  • Ik kan succesvol inloggen met mijn email adres en wachtwoord
  • Hier zie ik enkel mijn (inmiddels opgezegde) mobiele abbonement staan
  • Als ik mijn T-Mobile Thuis account wil toevoegen krijg ik de melding die je ziet staan in bijgevoegde screenshot. 

Zoals hierboven benoemd lijkt dit 1:1 op het probleem wat LeenVM had, en hoop dan ook dat het bij mij geen drie maanden hoeft te duren omdat de fix nu blijkbaar bekend is? Alvast bedankt!

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Arash89, welkom op onze Community! Ik kijk graag met je mee, alleen kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee! Talk soon.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Arash89, welkom op onze Community! Ik kijk graag met je mee, alleen kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee! Talk soon.

Bedankt @Tommie. Gegevens zijn verstuurd via PB

Bump

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Arash89, op dit moment weten we niet wat er aan de hand is. Er loopt een onderzoek hiervoor, ook heb ik jou gegevens daar aan toegevoegd. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen!

Any updates?

Reputatie 7
Badge +9

@Arash89 op dit moment zijn onze techneuten nog druk bezig met het onderzoek! Zodra er meer over bekend is, zullen we dit aan je laten weten!

Is er een verwachte oplostermijn?

Reputatie 7
Badge +9

@Arash89 daar kan ik ook nog geen uitspraak over doen. Ze zijn alle foutmeldingen aan het verzamelen en onderzoeken, dit kan wel een poosje duren.

@Arash89

Bij mij heeft dit nog nooit gewerkt.

Ik heb het opgelost door een ander email adres te gebruiken voor thuis.

Ik gebruik 2 accounts in de T-mobile app.

Zo kun je via de app i.i.g. bij je T-mobile Thuis.

 

Reageer