F.A.Q.

Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

  • 22 November 2017
  • 382 reacties
  • 62806 Bekeken
Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

Toon eerste reactie

382 reacties

Beste T-mobile,

Graag wil ik mijn incassodatum naar de 20ste verplaatsen.

Groet,
Rudolf
Reputatie 7
Hoi @n.schaart, ik heb je vraag in jouw topic gevonden en beantwoord!

Hoi @Rcthans, dat kan gebeuren natuurlijk. Het makkelijkste is om het bedrag via internetbankieren over te maken naar ons op:
NL05RABO0121503038
t.n.v. Buckaroo inzake T-Mobile Thuis
o.v.v. klantnummer 'spatie' factuurnummer
Het bedrag kun je terugvinden op My T-Mobile Thuis. Lukt het met deze informatie?
Hallo,

Ook ik heb een maand gemist, maar kan nergens info of een ideal link vinden om te betalen. Ook heb ik geen mail gehad. Wachten op een brief lijkt me dom. Kan iemand mij een linkje sturen via een prive bericht?

Vriendelijke groet

Hans Brandenbarg
Reputatie 3
Ik wil graag weten wanneer mijn creditnota à 128,22 terugbetaald wordt.
Factuurnummer: TMT1006921737
Reputatie 2
Hey @Neorej, Je hoeft je geen zorgen te maken! Dit is een e-mail die niet voor jou bestemd was. Sorry hiervoor. De korting loopt gewoon door! 😉
Hoi T-mobile,

Zojuist een mail ontvangen dat de kortingsperiode afloopt en mijn eerstvolgende rekening daarom hoger is. Echter, het contract is ingegaan op 31-10-2018. Bij dit abonnement had ik 6 maanden korting. Hoe zit dit?

Met vriendelijke groet,
Neorej.
Reputatie 7
Hey @BertV00, dit ga ik voor je regelen! Kun je mij voorzien van een privébericht met je persoonlijke gegevens? Dan ga ik hier gelijk mee aan de slag.
Beste T-mobile,

Graag wil ik mijn incassodatum naar de 30ste verplaatsen.

Groet,
Bert
Reputatie 7
Hoi akash22,

Welkom Thuis! Wat leuk dat jij een Thuis-abonnement hebt afgesloten, ik ben blij. 😃

Fijn dat je scherp bent op de betaling. Ik leg het je graag uit. Je betaalt altijd een maand vooruit, je eerste rekening is opgebouwd uit de maand waarin je abonnement ingaat én de volgende maand. Jouw eerste rekening kun je dus volgende maand verwachten, waarin de kosten voor november én december berekend zijn. Veel plezier met jouw T-Mobile Internet!
Heb begin van deze maand een internet abonnement bij jullie afgesloten. Ik heb verder nog geen rekeningen ontvangen. Heb deze vraag ook gesteld via Facebook, maar heb helaas geen reactie ontvangen.

Groeten,

Akash
Reputatie 7
Hoi @jomosoft

Leuk dat je nu ook TV en Bellen in je abonnement hebt! Je ziet de korting echter niet terug. Ik vrees dat de korting alleen geldt voor de eerste zes maanden van het abonnement. Als je abonnement al ouder is dan zes maanden, ontvang je deze welkomstkorting niet meer. Het goede nieuws is, dat zodra je verlengt, je wél weer aanspraak maakt op een korting per maand als je alles-in-één hebt. Ik weet niet wanneer jouw abonnement van start is gegaan, maar ik zou één à twee maanden voordat je jaarcontract afloopt contact opnemen met onze verlengafdeling! Zij zijn te bereiken via de klantenservice.
Na enkele maanden een internet abonnement heb ik nu uitgebreid met tv interactief en vast bellen. Bij mijn gegevens zie ik niks van de korting voor de eerste 6 maanden. Heb ik daar geen recht op omdat het geen nieuw abonnement betreft ?
Reputatie 7
Hoi @janheij

Bedankt voor de gegevens. Ik zie dat je gebruikmaakt van het snelheidsvoordeel van Klantvoordeel. Super natuurlijk! Nu is de snelheidsvoucher pas een dag later ingegaan dan de snelheidsverhoging. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het kleine prijsverschil heb ik daarom direct gecorrigeerd. Dit zal op de factuur van oktober verrekend worden. Foutje, bedankt! 😉
Reputatie 7
Hoi @janheij

Dat ga ik graag voor je uitpluizen! Mag ik daarvoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Kun je mij ook aangeven wat er niet klopt aan de kosten van juli? Gaat het over gebruikskosten of vaste kosten?

Voor een overzicht van alle rekeningen en de specificaties kun je altijd terecht in My T-Mobile Thuis bij het kopje Rekeningen.
Hallo.

Mijn factuur van augustus klopt niet. Er is teveel afgeschreven. Factuurnummer is: TMT1005858555
Graag de kosten van juli verrekenen.

Groet Jan
Dit geldt ook voor jouw TV abonnement. Toen we de factuur opstelden liep je TV abonnement nog. In juni zullen we zien dat je die laatste 15 dagen teveel hebt betaald en dat in juni corrigeren. Heb ik het helder kunnen uitleggen?
Hallo Sander,

Ik had daar helemaal overheen gelezen. Mijn vraag is inderdaad beantwoord, dankjewel.
Reputatie 7
Hoi rens-br,

Welkom op onze Community! Ik denk dat je verwezen bent naar dit topic vanwege deze tekst:

Je ontvangt de laatste rekening voor je abonnementskosten in de maand dat je abonnement is gestopt. De maand daarna ontvang je de definitieve eindafrekening. Als voorbeeld: wanneer je op 15 september opzegt stopt je abonnement op 15 oktober. Je ontvangt dan in oktober je laatste maandelijkse rekening. Maar omdat je niet de hele maand gebruik hebt gemaakt van onze diensten ontvang je in november het 'te veel' betaalde bedrag min de de eventuele gebruikskosten terug via de eindafrekening.


Dit geldt ook voor jouw TV abonnement. Toen we de factuur opstelden liep je TV abonnement nog. In juni zullen we zien dat je die laatste 15 dagen teveel hebt betaald en dat in juni corrigeren. Heb ik het helder kunnen uitleggen?
Beste T-Mobile,

Via de Facebook chat doorverwezen naar dit topic. Ik heb het vermoeden dat de factuur van mei niet klopt. Ik heb op 16 mei het TV abonnement opgezegd / uitgezet en dat is ook per direct verwerkt. Echter staat het abonnement wel voor de volledige maand op de factuur. Voorgaande keren werd hier rekening mee gehouden.

Zouden jullie hier naar willen kijken?
Reputatie 7
Hi Elzinga86, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en wees gerust, je factuur komt er aan. Je ontvangt deze tussen 10 en 15 mei. De factuur zal ietsje hoger uitvallen omdat je dan betaalt voor de maand mei en de laatste dagen van april. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
sinds 24-4 klant van tmobile thuis.
Echter heb ik nog geen rekening ontvangen.
Ik had dit via twitter al aangegeven en het zou worden uitgezocht maar heb nog geen reactie gekregen.
Reputatie 7
Hoi Nawil,

Graag geef ik de service die je van ons gewend bent! Ik kijk jouw rekeningen dan ook graag voor je na. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen?

Wil je dan ook aangeven wat er afgesproken is en wat er dan precies misgaat? Dan zoek ik het tot de bodem toe uit!
Ik ben al een tijdje (helaas) bezig om mijn rekeningen goed te krijgen. Ik heb een overeenkomst gekregen van jullie wat mijn maandelijkse kosten zullen zijn maar achteraf is er alles ingehouden behalve dat bedrag. Meerdere keren telefonisch contact gehad maar serieus wordt je niet genomen en de schuld ligt zoals gewoonlijk bij mij. Ik heb herhaaldelijk gevraagd om de gesprekken na te luisteren die gemaakt zijn zodat alles duidelijk wordt.

Kan ik aub een keer serieus genomen worden en dit probleem opgelost worden. ik ben ook een trouwe zakelijke gebruiker van tmobile en ben dit soort service niet gewend van T-Mobile.
Reputatie 7
Hi Adam!

Ik ben er meteen achteraan gegaan, want inderdaad, jij hoeft niet te betalen voor je activatiekosten omdat je ook bij Mobiel een actief abonnement hebt. Gelukkig gaan de andere kortingen wel goed, ik heb het vergoeden van de activatiekosten aangevraagd. Ik verwacht dat je deze op je volgende factuur terugkrijgt! Sorry voor het ongemak.
Goedemiddag. Ik zou graag willen weten of de credit voor mijn 30 euro te hoge factuur van T-mobile thuis al geregeld is..... eerder wil ik die factuur eigenlijk niet betalen. Het is nu bijna 4 weken na mijn eerste telefoontje, en hoor telkens hetzelfde verhaal. Ik hoor het graag!

Zelfde probleem hier: zie op de eerste factuur de activatiekosten van 30 euro staan, terwijl ik ook een mailtje heb dat ik dat cadeau krijg ivm mijn mobiele t-mobile abonnement. Hoe wordt dit opgelost?
Reputatie 7
Hi ValerieJade, ik kan je meteen geruststellen, de korting wordt sinds februari goed toegepast en de vergoeding van € 40,68 is aangemaakt! Het bedrag wordt met je volgende factuur van april verrekend en het overgebleven bedrag wordt dan aan je overgemaakt!

Reageer