Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120850 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Reputatie 7
Beste T-Mobile Thuis Moderator, Ik heb mijn abonnement 25 maart opgezegd, maar nog steeds geen brief of retourdoos ontvangen, wanneer kan ik deze ontvangen; of deze (opnieuw) laten versturen? Graag zie ik namelijk de borg van mijn modem z.s.m. tegemoet. Bij voorbaat dank!


Hallo,

Hier de T-Mobile Thuis moderator 🙂. Ik wil graag meekijken in jouw abonnement om te zien waarom je nog geen brief en retourdoos hebt ontvangen. Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan zorg ik er samen met jou voor dat je opzegging goed verloopt! Ook al zie ik je natuurlijk liever niet gaan...
Reputatie 7
Die brief heb ik nog niet ontvangen, dus ik heb geen idee wat ik allemaal moet terugsturen. Hoe kom ik daar achter

Hi Lia,

Goed dat je dit topic hebt bekeken! De hardware die je van ons hebt gekregen is in bruinleen uitgegeven. We krijgen dus graag van jou terug: het modem, de TV Box, adapters, HDMI-kabel en de afstandsbediening. Het verzenden is gratis. Alvast bedankt voor het terugsturen!
Beste T-Mobile Thuis Moderator, Ik heb mijn abonnement 25 maart opgezegd, maar nog steeds geen brief of retourdoos ontvangen, wanneer kan ik deze ontvangen; of deze (opnieuw) laten versturen? Graag zie ik namelijk de borg van mijn modem z.s.m. tegemoet. Bij voorbaat dank!
Die brief heb ik nog niet ontvangen, dus ik heb geen idee wat ik allemaal moet terugsturen. Hoe kom ik daar achter

Reageer