Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Istaclo, I immediately went to check for you and indeed saw that the @t-mobilethuis email address was the main address in your account.  I have changed this to the e-mail address you use to log in to the Community. If you now log in with that e-mail address, it should work. If not, forgotten password should work if all goes well. Can you give me feedback on whether it worked?

Hi there, was trying to log in to my Odido account with my old @t-mobilethuis.nl address, but because of the two-step verification, the code was sent to same address @t-mobilethuis.nl that I cannot access since webmail doesn’t work. I don’t use this account anywhere else. 
So besides of help with log in, I’d like to change my log in email address to current one. Was trying to register new account or request to reset the password, nothing works. Can you help please?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JvanHoeve, bedankt voor het testen. Het lijkt er inderdaad op dat het inactieve abonnement in de weg zit. Hier hebben meerdere klanten last van en ik weet niet wanneer dit opgelost zal worden. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, zij zullen het meenemen in het onderzoek.

Helaas, ik krijg nog steeds een foutmelding, eerste gas. Goed, verificatiemail ontvang ik ook. Bij de volgende stap blijf ik een foutmelding ontvangen. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JvanHoeve, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je oude abonnement nog gekoppeld was. Deze heb ik voor je ontkoppeld, je zou nu je abonnement moeten kunnen koppelen. Zo niet? Dan moet ik het doorzetten naar onze specialisten omdat er een actief en inactief abonnement in ons systeem staat en die zorgen ervoor dat je waarschijnlijk niet kunt koppelen. Kan je me laten weten of het gelukt is of niet? Thanks!

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.


Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 

Hoi,

Ik probeer al een aantal dagen mijn abonnement toe te voegen in mijn account, zodat ik mijn facturen kan zien. Ik blijf een foutmelding krijgen met de mededeling dat ik het op een later moment moet proberen. Dit geld voor toevoegen via de app en op de computer. Graag een oplossing

Hoi @pvh23, bedankt voor je melding, apart dat onze website terug in de tijd kan reizen haha! Het is goed om dit een volgende keer wel weer correct te vermelden. In ieder geval fijn om te horen dat het inloggen je weer lukt en ik wil je een heel mooi weekend toewensen! 😄

van hetzelfde!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @pvh23, bedankt voor je melding, apart dat onze website terug in de tijd kan reizen haha! Het is goed om dit een volgende keer wel weer correct te vermelden. In ieder geval fijn om te horen dat het inloggen je weer lukt en ik wil je een heel mooi weekend toewensen! 😄

Het inloggen werkt weer. ✌🏻

Hola, 

Wil ik inloggen in “mijnodido”, krijg ik het volgende te zien,

Erg knap op 18-11

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jorieke94, daar help ik je graag bij, fijn dat je het laat weten! Ik ben voor je aan de slag geweest en ik heb een nieuw wachtwoord voor je ingesteld. Ik zal je het wachtwoord doorsturen via een privébericht. In het privébericht vind je ook een instructie met hoe je het wachtwoord kan wijzigen.

Ik wens je alvast veel plezier met je account toe! 🙂

Het lukt mij helaas ook niet om in te loggen in Mijn Odido. Er is blijkbaar geen mobiel nummer bekend, maar als ik een code naar mijn mail laat sturen komt er niets binnen. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd, maar heb tot op heden niks ontvangen.

 

Groet,

Jorieke

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Telman Ahababov I would love to help you gain access into your account. I can't seem to find a contract with us that is linked to your email address. I want to ask you to add your customer number to your profile, so that way I can look into it for you! 

Since you get the notification that there is no account found, you can try to register your email like a new account. It could be that this way you will get access to your account again! You can do this easily on our website. Will you let me know if this has worked? 

Hello, I can not login to My Oddido.

I have mobile + internet subscription. The account is created, as I remember to login in to my T-Mobile a while ago, when I enabled esim, but now I can not login with my email.

I have access to the email to which I receive factures from Oddido, but when I use that email to restore the password Oddido says there is no phone number connected to that email.

Can someone please help me with that ?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @naytac84, dat is een klantnummer van een oud mobiel abonnement.

Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik met je mee kijken!

Hoi @naytac84, geen zorgen! Ik wil het graag nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn OdidoOok ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding. Alvast bedankt! 😊 Groetjes, Ishana

Beste Ishana, ik kan geen klantnummer op mijn Odido terugvinden. Wel zie ik de klantnummer op mijn afschrift staan en dat is: 1.21854238

En hierbij de screenshot van de foutmelding

 

Reputatie 2

Hey @Dylandr, goed dat je hiervoor weer aan de bel trekt.

Ik ben nogmaals voor je gaan kijken en zag dat je initialen en geboortedatum niet overeenkomen. Dit heb ik meteen voor je aangepast, ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zie je geen abonnementen staan. Het moet nu lukken om beide abonnementen te koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een webbrowser en niet in de app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is ja of nee? 

Het is nu gelukt!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @naytac84, geen zorgen! Ik wil het graag nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn OdidoOok ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding. Alvast bedankt! 😊 Groetjes, Ishana

Goedemorgen, ik ervaar en de rest van mijn familie ook inlogproblemen. Ik kan wel inloggen maar bij de tweestapsverificatie krijg ik een foutmelding. Ik heb helemaal geen inzicht niks

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Dylandr, goed dat je hiervoor weer aan de bel trekt.

Ik ben nogmaals voor je gaan kijken en zag dat je initialen en geboortedatum niet overeenkomen. Dit heb ik meteen voor je aangepast, ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zie je geen abonnementen staan. Het moet nu lukken om beide abonnementen te koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een webbrowser en niet in de app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is ja of nee? 

Reputatie 2

@Dylandr bedankt voor je snelle reactie.

Deze foutmelding is bij ons bekend. Op dit moment werken we er hard aan om deze foutmelding zo snel mogelijk op te lossen. Het is nog niet bekend hoe lang dit gaat duren. Excuses voor het ongemak.

Is hier nu al meer bekend over? Ik kan al tijden niet bij mijn factuur en andere zaken. Is eigenlijk belachelijk dat ik deze zaken niet kan inzien omdat mijn abonnement niet bekend is. We zijn inmiddels 5 maanden verder en een naamsverandering verder maar het is nog steeds niet opgelost.  

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @BeMu, ik heb het voor de zekerheid dubbel gecheckt! Wat Tommie aangeeft klopt helemaal. Als je je Internet aanpast op Mijn Odido, zie je ook deze melding staan: 

Let op! Op dit moment maak je gebruik van een verouderd prijsplan. Bij het wijzigen van je internetsnelheid ga je automatisch over naar ons nieuwe prijsplan. Dat kan betekenen dat je voor dezelfde internetsnelheid een andere prijs gaat betalen.

Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

 

Reputatie 7
Badge +1

@Tommie van Odido 

Het inloggen lukt nu wel, dank voor je suggestie.

Wat betreft je opmerking over het verhogen of anderszins aanpassen van de internetsnelheid heb ik het gevoel dat je er toch enigszins naast zit, de contracten zoals indertijd afgesloten met toen nog Vodafone thuis, moesten door T-Mobile een op een worden overgenomen van de A.C.M. 

Het contract welke ik en ook anderen die de gratis tv pakket(ten) hadden naar aanleiding van de toen gehouden actie van Vodafone luide dat deze geldig bleef zolang men klant bleef, deze voorwaarde is door T-Mobile zo overgenomen.

Het wisselen van tussen b.v. de tv pakketten of aan en uit zetten van Ziggo sport of ESPN had geen invloed evenals aanpassen van de internet snelheid,  het enige waarop mijn klantvoordeel kan vervallen is bij het opzeggen van Odido en als ik b.v. na een jaar of twee weer terug zou komen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @BeMu, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Zou je al je cookies willen verwijderen? Deze melding komt namelijk voor doordat je te veel cookies in je browser hebt.

 

Als je je internetsnelheid verhoogt vervallen je oude acties van klantvoordeel. Je zult dan overgaan op het nieuwe klantvoordeel, dit is €5 per maand korting op je Internet.

Reputatie 7
Badge +1

Als ik wil inloggen krijg ik de melding “oddido heeft je te vaak omgeleid” dit verschijnt telkens als ik wil inloggen

Het werkt ook niet als ik de link verwijderd en opnieuw via de site het probeer

N.B. op mijn iPhone werkt het wel,  wat gebeurt er met mijn mobielklantvoordeel als ik mijn internetsnelheid b.v. verhoog van 100 naar zeg maar 400mb/s of hoger, ik heb nog een contract uit de Vodafone tijd met gratis tv pakketten zolang men klant blijft bij Vodafone en diens rechtsopvolgers.

Reageer