Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Hoi,

Ik kan nog steeds niet inloggen in de omgeving om te kijken naar mijn Internet/TV abonnement. Hij gaat elke keer naar de omgeving van mijn mobiele abonnement. Ik heb geprobeerd een nieuw abonnement toe te voegen, maar hij zegt dat mijn adres niet klopt. Het heeft denk ik te maken dat in het systeem mijn mobiele abonnement nog officieel op naam staat van mijn vader (ik heb dit wel veranderd, maar blijkbaar helpt dat niet). Ik zou heel graag inzicht willen krijgen in mijn andere abonnement (Internet en TV).

Heb al verschillende dingen geprobeerd, waaronder het wijzigen van mijn wachtwoord. Niks helpt. 

Wat kan ik het beste doen?

@BennnSS dat zou als het goed is moeten werken!

Dat werkte inderdaad, wel eerst hoop errors met prive-adres, maar na aanmaken geheel nieuwe account en dan abo toevoegen werkt het nu. Merci!

Reputatie 7
Badge +9

@BennnSS dat zou als het goed is moeten werken!

Hey @BennnSS, welkom op onze Community!

Heb je toevallig een zakelijk mobiel abonnement? Die kun je namelijk niet koppelen aan je Thuis abonnement. Je zult voor je Thuis abonnement een compleet nieuw account moeten aanmaken.

Maar ik heb maar 1 prive-email adres, die heb ik nu gebruikt voor nieuwe Thuis abo. M’n zakelijke nummer zit inderdaad op dit zelfde email adres. Die zou ik om kunnen zetten naar m’n zakelijke email? Is dat ook een oplossing? komt mijn prive-adres dan weer ‘vrij’?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @BennnSS, welkom op onze Community!

Heb je toevallig een zakelijk mobiel abonnement? Die kun je namelijk niet koppelen aan je Thuis abonnement. Je zult voor je Thuis abonnement een compleet nieuw account moeten aanmaken.

Ik heb een T-mobile thuis abo afgesloten, en had al een 06 abo via T-mobile (via mijn werk). Maar als ik inlog kan ik nergens een het Thuis abo toevoegen(zoals hierboven wordt voorgesteld). Ik zie alleen mijn mobiele info, en de chatbot is echt dramatisch slecht in hulp bieden. Hoe krijg ik inzicht in mijn T-mobile thuis info?

 

Hi @cinnnnnnnnn, welkom op onze Community!

Mag ik je vragen om in te loggen in My T-Mobile in een webbrowser? Dan kom je namelijk op de home pagina en zie je de optie: “Ik heb nog een abonnement”, als je daar op klikt kun je vervolgens je Thuis Abonnement koppelen. Lukt het nu om je abonnement te koppelen? Zo niet, dan help ik je graag verder!

Ah zo simpel is het, veel dank Tommie,  het is gelukt!!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @cinnnnnnnnn, welkom op onze Community!

Mag ik je vragen om in te loggen in My T-Mobile in een webbrowser? Dan kom je namelijk op de home pagina en zie je de optie: “Ik heb nog een abonnement”, als je daar op klikt kun je vervolgens je Thuis Abonnement koppelen. Lukt het nu om je abonnement te koppelen? Zo niet, dan help ik je graag verder!

My T-Mobile is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.


Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? Of kun je wel inloggen, maar zie je slechts één abonnement (mobiel óf Thuis) in My T-Mobile? Volg dan deze stappen:

  • Gebruik de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij T-Mobile voor thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor thuis daarna toe via de knop 'Toevoegen'.
  • Heb je dezelfde gebruikersnaam of e-mailadres voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit. De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken. Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account (mobiel of Thuis) je gaat.

 

Ik wil My T-Mobile van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van My T-Mobile gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor T-Mobile abonnementen, maar zakelijke, Tele2, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw My T-Mobile account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de My T-Mobile app gebruiken voor je abonnement voor thuis. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor My T-Mobile of My T-Mobile. De blokken boven de inlog voor MOBIEL en THUIS zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor My T-Mobile brengt je nog steeds naar My T-Mobile. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor T-Mobile voor thuis je naar My T-Mobile brengt. 

Beste, telkens als ik wil inloggen op T-mobile Thuis verspringt deze naar m'n T-Mobile mobiele telefoon inlogpagina. Ik heb al opnieuw een wachtwoord aangevraagd en ingesteld maar hij blijft inloggen op alleen m'n 06 abo. Hoe kom ik bij T-mobile thuis? Ik gebruik hetzelfde email adres.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Philomena 

Ben je er zeker van dat de gegevens juist zijn? Anders kun je via logingegevens vergeten je wachtwoord herstellen.

terwijl er een account is aangemaakt, lukt het niet

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Philomena dat is inderdaad wel gek. Ben je verbonden met een wifi netwerk? Lukt het wel met een 4/5g verbinding? Zou je een screenshot kunnen delen van de melding?

Hoi @Philomena, goed dat je dit aangeeft! Zowel ik als mijn collega’s kunnen bij de links komen, kan je proberen om de links te openen via een incognito browser? Met een rechter muisklik op de links kan je ervoor kiezen om ze via incognito te openen. Ik ben benieuwd!

Hoi @Philomena, goed dat je dit aangeeft! Zowel ik als mijn collega’s kunnen bij de links komen, kan je proberen om de links te openen via een incognito browser? Met een rechter muisklik op de links kan je ervoor kiezen om ze via incognito te openen. Ik ben benieuwd!

Hoi @Philomena, goed dat je dit aangeeft! Zowel ik als mijn collega’s kunnen bij de links komen, kan je proberen om de links te openen via een incognito browser? Met een rechter muisklik op de links kan je ervoor kiezen om ze via incognito te openen. Ik ben benieuwd!

Nee lukt ook niet,systeem zegt 

Je gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.

En als ik een nieuw account probeer aan te maken krijg ik code 404 te zien.

Maar wij zijn op het moment niet in nederland kan dat er iets mee van doen hebben

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Philomena, goed dat je dit aangeeft! Zowel ik als mijn collega’s kunnen bij de links komen, kan je proberen om de links te openen via een incognito browser? Met een rechter muisklik op de links kan je ervoor kiezen om ze via incognito te openen. Ik ben benieuwd!

Hoi @Philomena, slim dat je hier aan de bel trekt, ik help je graag verder! Op dit moment kan je met één email adres óf een particulier account hebben, óf een zakelijk account. Omdat het email adres waarmee je ook op de Community inlog nu is gekoppeld aan een zakelijk mobiel abonnement kan je dit email adres niet gebruiken voor een particulier abonnement. Daarom raad ik je aan om een particulier account aan te maken met een ander email adres. Dat kan hier: My T-Mobile account aanmaken.

Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan raad ik je aan om mij jouw andere email adres toe te sturen via een privébericht.

Hoe dan ook heb je snel ongelimiteerd toegang tot je account! 😃

de link werkt niet geeft aan 404 forbidden

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bertraket, welkom op onze Community!

Dit is een bekend probleem, ik heb het doorgezet naar onze specialisten. Op dit moment durf ik niet te zeggen hoe lang dit zal duren. We gaan voor je aan de slag!

Hallo @Tommie , ik heb ook het probleem dat ik mijn t-mobile thuis abonnement niet kan koppelen (‘adres niet bekend’). En nu kan ik deze al maanden niet inzien. Kan jij misschien helpen?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Philomena, slim dat je hier aan de bel trekt, ik help je graag verder! Op dit moment kan je met één email adres óf een particulier account hebben, óf een zakelijk account. Omdat het email adres waarmee je ook op de Community inlog nu is gekoppeld aan een zakelijk mobiel abonnement kan je dit email adres niet gebruiken voor een particulier abonnement. Daarom raad ik je aan om een particulier account aan te maken met een ander email adres. Dat kan hier: My T-Mobile account aanmaken.

Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan raad ik je aan om mij jouw andere email adres toe te sturen via een privébericht.

Hoe dan ook heb je snel ongelimiteerd toegang tot je account! 😃

Het is voor ons niet mogelijk om in te loggen op T-Mobile Thuis, iedere keer als ik probeer in te loggen met nieuw email adres en nieuw wachtwoord springt hij automatisch naar mijn zakelijk mobile account.

Hoe kan dit opgelost worden

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gtoewater, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken maar je abonnement staat al gekoppeld aan dit e-mail adres ***w@live.nl. Als je met dit e-mailadres inlogt dan kom je bij je Thuis Abonnement!

Ook ik kan niet mijn thuis abonnement koppelen en heb alles uit dit forum al geprobeerd. Kan iemand checken waarom het niet lukt/helpen?

Melding: 

Onbekend adres

Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jaap87, ik help je hier graag mee!

Dat is inderdaad niet zo handig, maar geen zorgen. Ik zag ook direct dat je oude abonnement nog gelinkt staat aan je My T-Mobile, deze heb ik meteen verwijderd. Om je te helpen met de tweestapsverificatie heb ik een paar minuten van je tijd nodig, wil je mij een privébericht sturen als je een paar minuten gelijk op mij kan reageren? Ik stuur je namelijk dan een code per SMS, deze code heb ik nodig om de tweestapsverificatie om te zetten naar SMS. Dan moet je weer kunnen inloggen en je nieuwe abonnement kunnen koppelen. Ik zie graag je privébericht tegemoet, dan help ik je meteen!

Reputatie 1

Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande. 

Kom niet meer in My T mobile omdat er een 6 cijferige autheticator code gevraagd wordt. 

Maar ik heb zover ik weet nooit een authenticatie voor My T mobile ingesteld.

Nu heb een nieuw account gemaakt maar daar kom ik niet verder mee, omdat ik dan de melding krijg dat er (logisch) al een account actief is.

Kunnen jullie me hier mee helpen?

 

M.v.g Jaap 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Guitoray, dat is natuurlijk niet zo handig!

Kan je de authenticator opnieuw downloaden? Als het goed is moet dit normaliter weer werken. Zo niet, kun je dan via deze link: https://www.t-mobile.nl/my/tweestapsverificatie proberen om het naar SMS om te zetten?

 

Dit kan ik eventueel voor je doen, echter vind ik geen abonnement op dit e-mailadres of klantnummer. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Ik wil je dan vragen om je telefoon bij de hand te houden, je zult dan een code ontvangen en deze is maar 10 minuten geldig om in te voeren.

Reageer