Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hi @NH4! Ook jouw topic heb ik verplaats naar de bovenstaande. Met de tips van Sander kom je er vast en zeker uit. Probeer het eens! Heb je een andere vraag over de My T-Mobile Thuis omgeving? Vuur ze op mij af, ik sta voor je klaar!
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @Najihad, ik heb jouw vraag naar dit topic verplaatst. Lees deze goed door - ik weet namelijk zeker dat je er met deze tips uit gaat komen! Succes! ☺️
Reputatie 7
Hi @Cengiz_83 De eerste keer kan je het beste inloggen met je @t-mobilethuis.nl e-mailadres, daarna kan je ook inloggen met je eigen e-mailadres. Je kan je wachtwoord eventueel resetten door te klikken op 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken. Lukt het niet? Stuur mij dan een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!
Ik wil snel met een klant op T-Mobile praten omdat ik een probleem heb en ik wacht meer dan een maand. Ik heb een probleem op mijn account t-mobilethuis
Ik heb geen toegang tot mijn t-mobile thuis of mijn account op t-mobilethuis
beste moderators,



mij lukt het ook niet om een wachtwoord te krijgen voor my t-mobile thuis. kunnen jullie mij helpen?



groet,
yep, gelukt!
Reputatie 7
@Nusselt The first time you log in you have to use your @t-mobilethuis.nl e-mail address, on an external e-mail address (Gmail for example) there might be a delay. If that still doesn't work then send me a private message with your postal code + housenumber, your date of birth and the last four digits of your bankaccount number, then I can reset the password for you!



@thirza.rhegum Is het bij jou inmiddels geluk om in te loggen? Zo niet dan geldt voor jou hetzelfde 🙂
Ik heb net een link ontvangen waarmee ik het wachtwoord in zou kunnen stellen, maar toen bleek dat deze al was verlopen. Wilde toen opnieuw een wachtwoord aanvragen, en vulde toen per ongeluk mijn gmail in ipv het t-mobile mailadres. Ik weet nu niet of ik alsnog een nieuwe link op mn gmail zal ontvangen. Ik heb geprobeerd opnieuw de link aan te vragen met mn t-mobile email, maar kreeg toen de melding dat ik al een verzoek had gedaan. Ik heb nu enkele minuten later nog niks ontvangen op mijn gmail.



Wat denk je, nog even wachten?
Reputatie 7
Hoi @thirza.rhegum,



bedankt voor je bestelling! Wij willen jou ook graag zo snel mogelijk verwelkomen, dat kan inderdaad via de My T-Mobile Thuis omgeving. Ik heb onderstaande uitleg gevonden in een topic over het inloggen:



Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je ontvangt op álle e-mailadressen die bij ons bekend zijn een wachtwoord reset e-mail. Krijg je toch geen e-mail? Het kan zijn dat je een ander e-mailadres gebruikt dan waar je de aanvraag voor jouw T-Mobile Thuis abonnement mee hebt gedaan. Controleer op welk e-mailadres je onze bevestiging hebt ontvangen. Voer dat e-mailadres in.




Lukt het met deze uitleg? 🙂
hallo, ik heb gisteren T-Mobile internet besteld en wil graag aangeven dat ik de bedenktijd eraf wil halen. Ik heb begrepen dat dit via mijn account kan, maar ik ontvang geen wachtwoord op mijn emailadres.

Kun je mij hierbij helpen?

Groet, Thirza
Hi, I got the "Welcome to T-Mobile Home" email. In this email they mention that I can create my account via home.t-mobile.nl/my/password .

I tried and I received the "Maak je wachtwoord aan voor My T-Mobile Thuis" after few hours. I tried to set the password, but I got: "Helaas, deze link is verlopen. Om in te loggen bij My T‑Mobile Thuis, vraag opnieuw een wachtwoord aan. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link om je wachtwoord aan te maken. Let op: deze link is een uur geldig"



I got the same "Maak je wachtwoord aan voor My T-Mobile Thuis" email 3 times, but it never worked.
Reputatie 7
Badge +5
Hi Pugnus, oeps! Ik heb zojuist ook op jouw eigen topic gereageerd. Heb je mijn reactie al gelezen? Mocht je er echt niet uitkomen, mag je mij altijd een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN sturen. Dan lossen we het samen op! 🙂
Abonnement afgesloten krijg een bevestiging. Nu kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen krijg ik de volgende melding. Wat gaar er fout?

Menu

WACHTWOORD AANVRAGEN

Het e-mailadres .........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.
Reputatie 7
Hoi Jeszuyd1980,



Daar help ik je graag bij!



Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Dan geef ik je daar de nieuwe inloggegevens!
Reputatie 1
Ik heb ook problemen met inloggen. Ik kan wel een nieuw wachtwoord aanvragen, maar omdat ik niet in mijn T-Mobile webmail kom, kan ik die mail niet zien. Ik wil daar ook graag hulp bij.
Reputatie 7
Hey Beennie,



Dat is raar, maar ik los het graag voor je op!



Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Dan geef ik je daar de nieuwe inloggegevens!
En wat moet je doen als al het bovenstaande ook niet werkt?

Ik heb al een nieuw wachtwoord van een medewerker gekregen. Maar ook dat werkte niet.

Wat moet ik doen!



Ik blijf de hele tijd het volgende bericht krijgen.



Er is iets fout gegaan.

We zullen de fout zo snel mogelijk herstellen. In de tussentijd kun je de klantenservice bereiken via 0800-0092 (gratis).

2017-10-09 19:00:39

Reageer