Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Reputatie 6
@sjoerdv



Als je vpn inschakelt en je gaat naar deze link, wat krijg je dan?En heb je een favoriet/bookmark aangemaakt van T-Mobile Thuis? Dan zou je de link eens kunnen nakijken omdat als ik op die link klik ook een wit scherm krijg.



Hier hetzelfde probleem. Kun je als je een wit venster hebt, een nieuw tabblad openen en nogmaals naar Mijn T-Mobile gaan.
Reputatie 2
@Glassertje



daar zijn we weer. de hotspot heb ik geprobeerd maar ook dit heb het zelfde resultaat.



Ook geprobeerd in te loggen met een andere laptop. Ook hier het zelfde resultaat.



Opstarten in veilige modus kon ik niet proberen omdat ik zo snel geen internetkabel heb gevonden.



Ik werk normaal wel met een VPN. Maar ook die staat uitgeschakeld om proberen in te loggen.



In de link als ik probeer in te loggen komt dan steeds deze reeks

https://thuismy.t-mobile.nl/identity/callback.html#id_token=......
Reputatie 6
@sjoerdv dan hoor ik het wel. Succes in ieder geval.
Reputatie 2
@Glassertje dit zal ik morgen even allemaal gaan uitproberen
Reputatie 6
@sjoerdv Ik help je graag, geen probleem.



heb je een andere dns server draaienop je pc dan die van de provider?



Wat je nog kan proberen van je telefoon een hotspot te maken en dan met je laptop verbinden en nog eens kijken of het lukt.



Als dat ook niet werkt, kun je proberen om in veilige modes op te starten met netwerkmogelijkheden. Je start dan alleen de belangrijkste processen op. Als je windows 10 gebruikt typ je bij start msconfig > enter dan tabblad opstarten kies je veilige modes en dan onderaan netwerk. Let wel op dat je in veilige modes dit weer uit moet zetten.



Heb je trouwens nog een andere pc of laptop in huis?
Reputatie 2
@Glassertje dat is precies wat erin staat. alvast dank voor de hulp trouwens
Reputatie 6
@sjoerdv wat je even kunt doen is in je host file kijken of er blokkeer regels in staan. Je hostfile kan je vinden op je laptop C:\Windows\System32\drivers\etc Host kun je open met notepad of kadblok. Als je wilt bewerken moet je admin zijn. Enigste wat erin hoort te staan is:



# Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.

#

# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.

#

# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each

# entry should be kept on an individual line. The IP address should

# be placed in the first column followed by the corresponding host name.

# The IP address and the host name should be separated by at least one

# space.

#

# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual

# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.

#

# For example:

#

# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server

# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host



# localhost name resolution is handled within DNS itself.

# 127.0.0.1 localhost

# ::1 localhost
Reputatie 2
@Glassertje ja ook op mijn mobiel gewoon via wifi
Reputatie 6
@sjoerdv zat je op wifi met je mobiel, toen je inlog de op mijn T-Mobile Thuis? Zo niet, wil je dan even dat testen?



Zit net te denken, als je telefoon wel verbonden was met WiFi dan kunnen we wat uitsluiten. Kan zijn dat je host file aangepast is, dan werkt het ook niet op alle browsers.
Reputatie 2
@Glassertje @Piotr ik maak wel gebruik van een adblocker op Chrome. Maar ook via Edge of Mozilla kan ik niet inloggen. Daar staan bij mij geen blockers op. Op Chrome werkt het trouwens ook niet als ik de blocker volledig uitschakel
Reputatie 7
Hey @sjoerdv, vreemd dat hij nog steeds blijft hangen! Maak je toevallig gebruik van een Adblocker wat Glassertje ook al heeft aangekaart?



Hey @T44, ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!



Hoi @zeiltje88, ook ontvang ik van jou graag je adresgegevens, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht. Ik los het dan graag voor je op.
Reputatie 6
@sjoerdv Gebruik je toevallig een adblocker of of iets die (oa java) scripts blokkeert? Dan moet je denken aan noscript, Ghostery of iets in die geest? Het probleem lijkt er wel erg op in ieder geval.
Hoi ik kan geen wachtwoord aanvragen. Ik krijg telkens onderstaande melding:



Menu

WACHTWOORD AANVRAGEN

Het e-mailadres .........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.





Ik wilde in januari al overstappen, en toen was dit adres ook al ingesteld. Maar ivm mieters hoge boete van Ziggo moest ik annuleren.

Kunnen nu helpen? Dan kan ik straks mijn abonnement combineren.
Ik wil mijn T-Mobile thuis account activeren maar ik krijg de melding dat mijn email niet gebruikt kan worden. Kan iemand dit oplossen?
Reputatie 2
@Piotr andere browser ook geprobeerd ja. Werkt ook niet. Ook na het verwijderen van geschiedenis en cookies verandert er niks. Hij blijft gewoon op een wit scherm hangen
@Piotr het is inmiddels gelukt na tig keer proberen 🙂
Reputatie 7
Hey @lameeuw, @aydinco & @ouwerkerk1972,



Dit ga ik voor jullie oplossen! Ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van de IBAN. Dan maak ik zo snel mogelijk een tijdelijk wachtwoord voor jullie aan!



Hoi @sjoerdv,



Heb je ook al geprobeerd in te loggen met een andere browser? Eventueel kun je ook je browser geschiedenis verwijderen en niet te vergeten de cookies! Ik hoor graag of het heeft geholpen.
Reputatie 2
ook hier zijn er problemen met inloggen. Via mijn smartphone lukt het wel maar via laptop krijg ik na het inloggen alleen een wit scherm. Wat kan ik hier aan doen?
Zojuist T Mobile thuis aangevraagd, aan het einde waar ik een account moest aanmaken voor de overstapservice ging het fout.



Vervolgens kan je alleen een wachtwoord reset aanvragen op het bij jullie bekende email adres, maar als ik dit doe krijg ik niks binnen.



Geen goede start.



gisteren avond nogmaals geprobeerd een wachtwoord reset aan te vragen, dit werkte nu wel.

Toch wel slecht dat het zo lang duurt dat mensen hier reactie krijgen.
Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account. Kan iemand me hiermee helpen?

  • Inloggen met gmail zegt dit email adress kan niet gebruikt worden
  • Inloggen met t-mobilethuis.nl geeft aan inlog gegevens onjust
  • Aanvragen wachtwoord via gmail, geeft aan dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken
  • Aanvragen wachtwoord via t-mobilethuis.nl email geeft ook de melding dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken...
  • Andere browsers hebben dezelfde issues
Nog steeds geen oplossing en ook ik moet binnen 3 werkdagen m'n gegevens van de andere provider doorgeven.

Vandaag t-mobile thuis aangevraagd en heb exact hetzelfde probleem. Wie mag ik een pb sturen?




Ik heb exact hetzelfde probleem. Afgelopen vrijdagochtend al contact gehad met de klantenservice. Nog steeds niet opgelost!



Gelukkig heb ik nog de escape route van de 14 dagen bedenktermijn. Hopelijk hoef ik daar geen gebruik van te maken en is het probleem snel opgelost.



In ieder geval geeft dit nog niet veel hoop voor mijn toekomst als T-Mobilethuis abonnee 😞


Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account.



Kan iemand me hiermee helpen?

  • Inloggen met gmail zegt dit email adress kan niet gebruikt worden
  • Inloggen met t-mobilethuis.nl geeft aan inlog gegevens onjust
  • Aanvragen wachtwoord via gmail, geeft aan dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken
  • Aanvragen wachtwoord via t-mobilethuis.nl email geeft ook de melding dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken...
  • Andere browsers hebben dezelfde issues
Nog steeds geen oplossing en ook ik moet binnen 3 werkdagen m'n gegevens van de andere provider doorgeven.






Vandaag t-mobile thuis aangevraagd en heb exact hetzelfde probleem. Wie mag ik een pb sturen?
Zojuist T Mobile thuis aangevraagd, aan het einde waar ik een account moest aanmaken voor de overstapservice ging het fout.



Vervolgens kan je alleen een wachtwoord reset aanvragen op het bij jullie bekende email adres, maar als ik dit doe krijg ik niks binnen.



Geen goede start.
Hier ook een nieuwe klant die probeert een t-mobile thuis account te activeren....



Het e-mailadres x.xxxxxxx@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.



Mjah, gisteren avond geprobeerd, geen effect, nu wederom niks en ik wil toch even de gegevens van mijn huidige provider doorknallen ivm overstapservice.
Reputatie 7
Hey @inlogklant, wat jammer dat je je abonnement al hebt opgezegd! Ik had je graag willen helpen met een tijdelijk wachtwoord. Ik hoop je in de toekomst wel weer te mogen verwelkomen!



Hoi @WoutG, ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk kunt inloggen binnen je My T-Mobile Thuis.
Ik kan ook niet inloggen voor my t-mobile thuis en bij opvragen wacvhtwoord ontvang ik geen email.

Zouden jullie kunnen aangeven hoe ik dit kan oplossen.

Dank alvast!

Reageer