Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

@Brian ik heb het mailadres nodig om in te loggen... Dus jouw optie werkt niet
Reputatie 7
@Griebs Als je ingelogd bent op My T-Mobile Thuis dan vind je het e-mailadres odner het kopje 'Mijn gegevens'. Bij de contactgegevens zie je dan jouw T-Mobile Thuis e-mailadres staan. Onder 'Instellingen' > 'E-mail' kan je eventueel de instellingen van je e-mailadres aanpassen.



@RobinKuit Dat gaan we oplossen! Met welk e-mailadres probeer je de account aan te maken? De eerste keer moet je je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken, daarna kan je eventueel ook inloggen met je eigen e-mailadres. Als je de link uit de e-mail volgt dan kan je een wachtwoord ingeven en zou je in moeten kunnen loggen. Mocht het niet lukken stuur mij dan even een privébericht, dan kijk ik met je mee!
Ik probeer een My T-Mobile Thuis aan te maken maar krijg telkens terug: met deze gegevens is dat niet mogelijk oid. Mijn gekozen wachtwoord voldoet aan de eisen.
Hey @Griebs,



Binnen je My T-Mobile Thuis omgeving kun je je e-mail adres vinden. Een nieuw wachtwoord kun je hier aanvragen. Met dat e-mail adres kun je ook gebruik maken van je webmail. Wel zo handig!



Hoi @Sannehet & @A.nsk.e ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!






Nogmaals maar...

Waar vind ik dat e-mailadres?
Reputatie 7
Hey @Griebs,



Binnen je My T-Mobile Thuis omgeving kun je je e-mail adres vinden. Een nieuw wachtwoord kun je hier aanvragen. Met dat e-mail adres kun je ook gebruik maken van je webmail. Wel zo handig!



Hoi @Sannehet & @A.nsk.e ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!
Hoi, ik krijg geen wachtwoord reset mail toegestuurd. Kunnen jullie me helpen. Gr. A
???
Helaas lukt het mij ook niet om in te loggen bij T mobile thuis. Mijn wachtwoord lijkt niet te kloppen, maar een nieuwe aanvragen lukt ook niet omdat die link al verlopen was voordat ik de e-mail binnen kreeg. Is er een andere manier om een nieuw wachtwoord te krijgen? Alvast dank!
En waar vind ik het T-Mobile mailadres? Ik heb dat nooit gezien en/of geïnstalleerd namelijk...
Reputatie 7
Hey @Sboel84 , @pinklady89 en @Harry81



Ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik ervoor zorgen dat jullie zonder problemen kunnen inloggen binnen My T-Mobile Thuis! 💪
Abonnement afgesloten krijg een bevestiging. Nu kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen krijg ik de volgende melding.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.



Ik gebruik het tmo emailadres, maar krijg geen mail binnen. Ben benieuwd welk mailadres bekend is bij jullie
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven al enkele malen geschetst. Enige tijd terug ook over gebeld met de klantenservice, maar dat heeft nog niets opgelost. Kunnen jullie me helpen?
Ik heb nu meerdere keren wachtwoord aangevraagd maar krijg geen mail binnen.

Dus kunnen jullie hierbij helpen?

En wellicht na een dik een jaar contract vrij te zijn keer mooi aanbod op de mail te gooien?... tip wees hier actiever in anders lopen mensen weg😋.



vriendelijke groet,



S Boelen
Reputatie 7
Badge +5
Geen zorgen @Han8691, ik ga je helpen! Ik ontvang graag een privébericht van jou, gepaard met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zodra de verificatie compleet is, zorg ik dat je weer in kunt loggen! 😄
Ik heb ook problemen met inloggen. Ik kan wel een nieuw wachtwoord aanvragen, maar omdat ik niet in mijn T-Mobile webmail kom, kan ik die mail niet zien. Ik wil daar ook graag hulp bij.



Ik heb hetzelfde probleem. Graag jullie hulp T-Mobile.

Mvg, Han
Reputatie 7
@mwouters ik help je graag om dit op te lossen! Stuur mij je gegevens in een privébericht en dan ga ik hiermee aan de slag. 😁
Ik heb hetzelfde probleem, heb alles geprobeerd, maar ook geen email nog binnen gekregen va. De bestelling met gegevens. Misschien is er iets mis gegaan met het spellen van mijn email, waardoor er iets anders bij jullie op papier staat en er geen mail binnenkomt? (just a wild guess)

Thanks!
İk herinner mij mijn @tmobilethuis mail niet meer en kan dus niet inloggen. Wie kan mij helpen?



Mvg
Hoi,

Ik heb alle tips geprobeerd, maar inloggen lukt nog steeds niet. Waarschijnlijk omdat de e-mailadressen die bij jullie bekend zijn niet meer actief zijn en ik dus de mail die verstuurd wordt bij 'wachtwoord aanmaken' acties niet zie. De t-mobile thuis inbox heb ik nooit geactiveerd. Niet handig, I know. Wellicht kunnen jullie mij helpen.

Groet,

Hanneke
Ik heb helaas hetzelfde probleem en kan mij niet aanmelden voor een tmt account. Op privé en tmt emailadres geen resultaat. Wie kan mij helpen? Gr. M
Reputatie 7
Hey @Outlae en @kmetz,



Ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met een postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan maak ik direct een tijdelijk wachtwoord aan waarmee jullie kunnen inloggen.
Ook ik loop tegen het probleem aan dat inloggen op my T-mobile Thuis niet werkt.

of ik nu met het t-mobile e-mailadres of met het e-mailadres waarmee ik de bestelling heb geplaatst probeer in te loggen het resultaat is het zelfde.

Alle tips die op dit forum staan geprobeerd en helaas hetzelfde resultaat.

welke opties of trucs mis ik nog.
Alles gedaan zoals in de mail was aangegeven, maar krijg geen email met wachtwoord, dus kan niet inloggen op tmobile thuis. Heb ......@t-mobilethuis.nl gedaan en mijn eigen mail adres maar op geen van beide resultaat.



Mvg
Reputatie 7
Hoi @thomas1982,



In dit topic vraag ik je om enkele gegevens, dan kan ik een nieuwe inlog voor je aanmaken!
Helaas lukt het mij ook niet om in te loggen op my t-mobile thuis.

Via wachtwoord vergeten krijg ik na lang wachten een email waarmee ik een nieuw wachtwoord kan invoeren. Als ik vervolgens inlog met dit nieuwe wachtwoord kom ik op een lege pagina terecht welke begint met:https://thuismy.t-mobile.nl/identity/callback.html#id_token

pagina laad verder niet.



Ik heb dit geprobeerd in google chrome en internet explorer, cookies heb ik verwijderd, en geprobeerd met zowel mijn gmail als met mijn t-mobile emailadres.



Zucht... kan iemand helpen?

Reageer