Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Toon eerste reactie

560 reacties

Reputatie 1

Hoi @Valentijn77, kan het zijn dat jij voor je mobiele abonnement/account een ander e-mailadres gebruikt dan voor het Thuis-account? We zijn bezig met de migraties naar de nieuwe My-omgeving en hierbij kan het voorkomen dat klanten een ander e-mailadres gebruiken voor beide accounts, daardoor blijven de onderdelen als het ware gesepareerd. 

 

Het probleem is juist dat ze beide hetzelfde emailadres hebben. Mobiel is zakelijk en dan gaat het helemaal fout met die migratie / nieuwe manier van inloggen. Uiteindelijk snapte de webcare het probleem en hebben ze het email adres van mijn thuis abonnement veranderd. En nu kan ik weer inloggen.

Maar het is mij nog steeds niet duidelijk hoe ik een (mobiel) abonnement kan ontkoppelen. Of hoe ik een account volledig weg kan gooien. Ik heb ik een nieuw account aangemaakt op mijn werkgevers email adres. Daar wil ik mijn mobiele abonnement aan hangen, maar dat kan niet zolang dat abonnement nog aan mijn privé email hangt.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Valentijn77, kan het zijn dat jij voor je mobiele abonnement/account een ander e-mailadres gebruikt dan voor het Thuis-account? We zijn bezig met de migraties naar de nieuwe My-omgeving en hierbij kan het voorkomen dat klanten een ander e-mailadres gebruiken voor beide accounts, daardoor blijven de onderdelen als het ware gesepareerd. 

 

Hi @dimozyne, if I understand you correctly, your account is trying to add a non-existing mobile subscription, is that correct? This always happens when customers have just migrated to the new My T-Mobile version. However, this should by no means hinder your Thuis subscription. Can you post a screenshot of the page you see when logging in, please?

Reputatie 1

Ik ben al ruim een uur aan het chatten met webcare omdat ik mijn thuis abonnement niet te zien krijg. En niet kan koppelen. Ik kom namelijk in mijn mobiele abonnement uit als ik inlog en daar is geen mogelijkheid om een (thuis) abonnement te koppelen. Ik heb twee wachtwoord resets gedaan en hetzelfde wachtwoord gekozen. Toch kom ik telkens in mijn mobiele abonnement uit en kan ik mijn thuis abonnement niet zien. Ik krijg ook geen keuze bij of na inloggen zoals hierboven gesuggereerd wordt dat het geval zou zijn.

Is er hier iemand die mij kan helpen via PB oid? Webcare heeft volgens mij niet echt goed door hoe e.e.a. werkt want ze geven geen antwoord op mijn vragen en komen telkens met andere suggesties die ook net werken. Ik wil gewoon het liefst één account met twee abonnementen. Twee losse accounts mag ook, maar ik kan mijn mobiele abonnement nergens ontkoppelen van mijn huidige email adres.

Reputatie 1

Hi. I’m a T-Mobile Thuis customer. A few month ago I had a problem. When I tried logging into T-mobile thuis, it did not show me my home internet subscriptions and instead tried listing my mobile subscriptions which I do not have (Thank God!)

Now, I’m facing the same problem again! I’m logging in and I see a page which asks me for my mobile subscriptions. (This happened after a forced T-Mobile Update page showing up and claiming I have a linked account or something similar to that. Whatever!) How can I get rid of this super annoying problem? I’m a home internet customer, not a mobile customer and I’d like to view my home internet subscriptions which are currently not accessible in any way!

Last time a kind moderator did something in the back and the problem was fixed. I wish it can be fixed again.

Furthermore, I’m sorry but I have to mention that your IT department is doing a terrible terrible job! Up until last night I was able to login in, not only using my email address as the username, but also by using my email address concatenated to “mtm” string at the end! I have no idea what kind of a hacky thing they’re trying in the backend but they’re clearly messing thing up in an attempt to unify accounts across home and mobile. I’ve been a software developer for 10 years now across two countries and I’ve never seen such a mess anywhere.

Reputatie 2

Hoi @rensx.ox,

Fijn dat je een screenshot mee kon posten, zo weet ik beter waar je tegenaan loopt!

Ik ben meteen in onze systemen gedoken en met gemak kon ik jouw Thuis abonnement vinden. Daarentegen was dit niet zozeer het probleem, maar juist dat je Thuis abonnement een koppeling wilde maken met een oud mobiel abonnement. Ik ben aan het knutselen geweest en ik kan je zeggen dat het mij is gelukt om je Thuis abonnement nu helemaal bereikbaar te maken. Via een privébericht zal ik je het wachtwoord toesturen dat ik voor je heb aangemaakt en de specifieke pagina binnen My T-Mobile waar je dit kan wijzigen.

Laat het gerust weten als je verder nog vragen hebt. Ik ben blij dat je nu weer optimaal van jouw My T-Mobile account kan genieten! 😃

 

Hi Cal,

Wat apart dat er nog een oud mobiel abonnement in het systeem stond. Fijn dat het eindelijk is opgelost en zag dat je een privé bericht hebt gestuurd. Zal er meteen even naar kijken.

Thanks!

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @rensx.ox,

Fijn dat je een screenshot mee kon posten, zo weet ik beter waar je tegenaan loopt!

Ik ben meteen in onze systemen gedoken en met gemak kon ik jouw Thuis abonnement vinden. Daarentegen was dit niet zozeer het probleem, maar juist dat je Thuis abonnement een koppeling wilde maken met een oud mobiel abonnement. Ik ben aan het knutselen geweest en ik kan je zeggen dat het mij is gelukt om je Thuis abonnement nu helemaal bereikbaar te maken. Via een privébericht zal ik je het wachtwoord toesturen dat ik voor je heb aangemaakt en de specifieke pagina binnen My T-Mobile waar je dit kan wijzigen.

Laat het gerust weten als je verder nog vragen hebt. Ik ben blij dat je nu weer optimaal van jouw My T-Mobile account kan genieten! 😃

Reputatie 2

 

Ik blijf hier tegenaan lopen. En ik ben het echt zat.
Betaal toch echt maandelijks voor mijn internet, dus m’n abonnement moet ergens in jullie systemen staan. Ik kan al vanaf mei niet bij mn rekeningen of iets wijzigen.

Ik wil dat het nu gefixt wordt, anders ga ik nu per direct naar de concurrent.

 

 

Reputatie 7
Badge +2

Hi @erguler,

Great that you ask for help and thanks for the detailed description of your situation! I noticed that you also created a topic for this, namely: Cannot see my new data in My T-Mobile Thuis. Please be aware that, in accordance to our house rules, we recommend you to limit a specific question to a single topic. You’ll soon see me appear with the solution in the other topic! 😃

Hi,

 

I had  a T-mobile house internet subscription  about 3 years ago. Two years ago I closed it. Afterwards I moved to another address and last summer I got a new subscription with T-mobile house internet. However whenever I try to login to my-T-Mobile I see my old information; old house address, closed subscription etc. So looks like my new data has not been mapped to my-T-mobile database. Obviously I cannot see my bills my subscription. Can you please help me to fix this?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ditishetdan, excuus voor de verlate reactie! Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Wil je mij op de hoogte houden of het nu wel wil lukken? Dan spreek ik je daar verder.

@Lisa  Helaas nog niets vernomen

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ditishetdan, merci voor de reminder! Ik heb Boris gevraagd om terug te komen op jouw privébericht! 😊 Als het goed is heb je hier inmiddels een reactie op gekregen, klopt dat? Sorry voor de vertraging. 

Hi @rensx.ox, ik had ontzettend gehoopt dat alle problemen na de migratie bij jou waren verdwenen! Heel goed dat je hier meteen voor aan de bel trekt, zodat ik je hierbij kan helpen. Ik denk dat er een mismatch is tussen de aanvullende gegevens, zoals misschien verschillende e-mails/adressen. Zou je willen dubbelchecken of dit de boosdoener is? Wat betreft een compensatie, die kan ik jammer genoeg niet voor je in orde maken. Ik vind het heel rot dat je al enige tijd problemen met de My T-Mobile omgeving kent, maar je betaalt hier geen kosten voor. Om deze reden kan ik dan ook niet een vergoeding regelen, sorry daarvoor. Maar ik hoor graag van je, want ik wil dat deze problemen heel snel verleden tijd zijn. 

Reputatie 2

Goede avond,

Nu eindelijk een mail ontvangen dat T-Mobile is vernieuwd, maar het toevoegen van een bestaand abonnement lukt nog steeds niet.

Ik krijg deze reactie: De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

Na zes maanden ben ik het nu echt zat! Internet werkt al sinds mei niet lekker thuis en kan er niks aan veranderen. Ik kan mijn facturen niet inzien en naar mijn boekhouder sturen. EN ONDERTUSSEN WEL ELKE MAAND DE VOLLE MEP BETALEN! 

Ik zou het heel erg fijn vinden als hier een compensatie tegenover staat, want het is echt te absurd voor woorden dat ik nog steeds niet bij mijn eigen gegevens kan, laat staan dingen wijzigen en ondertussen maar gewoon betalen. Dit is al sinds mei aan de gang.

Jullie leveren geen goede service, ik krijg geen waar voor mijn geld! En het zal best dat jullie je een slag in de ronde werken, maar de manier waarop dit is aangepakt is niet oké richting jullie klanten.

 

Graag een gepaste reactie.

Renske

Hoi @Ditishetdan, geen zorgen - je bestelling is netjes bij ons binnengekomen! De reden dat jij nog een oude bestelling ziet, is omdat er bij meerdere bestellingen hetzelfde e-mailadres is gebruikt. My T-Mobile haalt daarmee nog de oude bestelling omhoog, want deze is daaraan gekoppeld. Voor de oude bestellingen kan ik het e-mailadres veranderen, waardoor je de juiste bestelling alleen nog ziet. Wil je mij laten weten via een privébericht waar ik deze in kan veranderen? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt!

Vreemd is dit. Krijg je een verzoek een privebericht te sturen en dan wordt er niets mee gedaan en niet op gereageerd (ook niet na herinnering).

Is er nog een andere moderator die mij kan helpen, want ik zie op de website alleen nog mijn geannuleerde bestelling?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @BBR92, top dat je dit checkt! Je gaat binnenkort gemigreerd worden naar onze vernieuwde My T-Mobile omgeving. In dit topic lees je daar alle ins en outs over terug: 

Mocht je informatie in willen zien die je nu tijdelijk niet in kunt zien, laat hier dan vooral weten wat je wilt checken. Dan gaan we dat voor je opzoeken. Zodra je bent gemigreerd kan je weer volop van de App en de webversie genieten. 

Ik kan niet inloggen op de My T-Mobile app, geeft de melding: Binnenkort kun je ook gebruik maken van deze app! Houd je e-mailbox in de gaten 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ditishetdan, geen zorgen - je bestelling is netjes bij ons binnengekomen! De reden dat jij nog een oude bestelling ziet, is omdat er bij meerdere bestellingen hetzelfde e-mailadres is gebruikt. My T-Mobile haalt daarmee nog de oude bestelling omhoog, want deze is daaraan gekoppeld. Voor de oude bestellingen kan ik het e-mailadres veranderen, waardoor je de juiste bestelling alleen nog ziet. Wil je mij laten weten via een privébericht waar ik deze in kan veranderen? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt!

Hi @Ditishetdan, hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik kan je gelukkig laten weten dat dit probleem bekend is en in onderzoek is. We doen er alles aan om My T-Mobile Thuis zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Excuses voor het ongemak! 🍀

Het lijkt dat dit nu werkt, maar nu zie ik dat mijn bestelling is geannuleerd.

Kan het zijn dat er een "foute” bestelling wordt weergegeven?

De medewerker die mijn bestelling heeft opgenomen heeft een fout gemaakt en de bestelling geannuleerd en een nieuwe aangemaakt. Lijkt mij dat de eerste nu nog wordt getoond.

Ik heb een afspraak voor installatie en het pakket ontvangen, dus neem aan dat e.e.a. door gaat.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ditishetdan, hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik kan je gelukkig laten weten dat dit probleem bekend is en in onderzoek is. We doen er alles aan om My T-Mobile Thuis zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Excuses voor het ongemak! 🍀

Als ik inlog in my T-Mobile thuis krijg ik de melding "Oeps! Hier ging iets mis". Kan iemand dit nakijken? (Ps mijn abonnement gaat in per 30-9 maar ik probeer de status van de bestelling te zien)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gavw, excuus voor de verlate reactie! Ik heb zojuist gereageerd op je privébericht. Spreek ik je daar verder? Dan zorgen wij ervoor dat het wordt opgepakt.

Inloggen myT-mobile lukt niet.

E-mail adres is niet toegankelijk dus ik loop vast.

Kan iemand mij helpen het email adres van My T-Mobile te wijzigen zodat ik weer in de portal kan? Bijvoorbeeld inlog gegevens naar huis adres of via ander medium sturen na verificatie?

Bedankt!

Hi @gavw, ik help je graag de juiste e-mail aan het juiste account te koppelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met welk mailadres je daarvoor wilt gebruiken? Ik hoor het graag van je.

@Tzaddy Osenga, ik ben erg benieuwd via welke verbinding je probeert in te loggen. Zit je bijvoorbeeld op je mobiele verbinding of gebruik je je wifi? De screenshot lijkt alsof deze vanaf de mobiele kant komt, ervaar je ook problemen met het inloggen als je dit via de webbrowser op een PC of laptop probeert? Let me know! 

Prive bericht verstuurd Boris

 

 

Boris: kan je hierbij helpen? PM verstuurd.

Hi @gavw, ik help je graag de juiste e-mail aan het juiste account te koppelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met welk mailadres je daarvoor wilt gebruiken? Ik hoor het graag van je.

@Tzaddy Osenga, ik ben erg benieuwd via welke verbinding je probeert in te loggen. Zit je bijvoorbeeld op je mobiele verbinding of gebruik je je wifi? De screenshot lijkt alsof deze vanaf de mobiele kant komt, ervaar je ook problemen met het inloggen als je dit via de webbrowser op een PC of laptop probeert? Let me know! 

Prive bericht verstuurd Boris

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gavw, ik help je graag de juiste e-mail aan het juiste account te koppelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met welk mailadres je daarvoor wilt gebruiken? Ik hoor het graag van je.

@Tzaddy Osenga, ik ben erg benieuwd via welke verbinding je probeert in te loggen. Zit je bijvoorbeeld op je mobiele verbinding of gebruik je je wifi? De screenshot lijkt alsof deze vanaf de mobiele kant komt, ervaar je ook problemen met het inloggen als je dit via de webbrowser op een PC of laptop probeert? Let me know! 

Reageer