Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!



Toon eerste reactie

583 reacties

Reputatie 1

Hoi Jason,

Ik heb dezelfde login gegevens gebruikt in de app.
email en wachtwoord stuur ik liever niet mee.

Groet,
Kafai

Reputatie 7
Badge +15

@DragonDraak Dat is inderdaad de URL die we ook in de tekst hebben geplaatst dus fijn dat dat overeenkomt. Je kunt op de app met dezelfde inloggegevens inloggen, vreemd dat je daar niet meer inkomt. Weet je zeker dat je hetzelfde wachtwoord gebruikt?

Zou je een foto kunnen maken van de pagina die je krijgt op de app, alsjeblieft?

Reputatie 1

Hoi Jason, 

Met behulp van de chat is het wel gelukt. Na 5x password reset en directe url’s. 

Toch bedankt voor je reactie

Mooi dat het gelukt is, wat bedoel je met directe URL's? Dan pas ik dat graag aan in onze probleemomschrijving. 

 

 

Hiermee log ik nu in: https://thuismy.t-mobile.nl/

Maar ik kom nu niet meer in de app. :S 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi Jason, 

Met behulp van de chat is het wel gelukt. Na 5x password reset en directe url’s. 

Toch bedankt voor je reactie

Mooi dat het gelukt is, wat bedoel je met directe URL's? Dan pas ik dat graag aan in onze probleemomschrijving. 

 

Reputatie 7
Badge +15

Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

Jason,

Dat is een prima oplossing. Een betere oplossing was geweest alle klanten die zowel thuis als mobiel bij jullie afnemen een verplichte reset te laten doen. Dat jullie ontwikkelaars dit niet zagen is 1 ding, maar dat testers en project managers het niet zien is wat anders. 

Ik ben te huur tegen een zeer redelijk uurtarief….just saying :-)

 

Ik doe de voorzichtige aanname dat de developers én het test-team niet meteen op dit probleem stuitten, anders was het ongetwijfeld direct aangemerkt. Overigens: een sterk argument wat betreft het meteen laten resetten, dat zou sowieso altijd een logische stap moeten zijn. Afijn, er is nu een werkende workaround. Ik hoop van ganse harte dat er snel een volledige fix aankomt! 😊

Reputatie 1

Hoi Jason, 

Met behulp van de chat is het wel gelukt. Na 5x password reset en directe url’s. 

Toch bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +15

@DragonDraak Je zou moeten kunnen kiezen tijdens het inloggen of je naar Mobiel of Thuis wilt navigeren. Kun je een schermafbeelding/foto maken van het scherm dat je ziet zodra je ingelogd bent, alsjeblieft?

Reputatie 1

Ik word hier alleen naar mijn mobiele abo gestuurd. Kan mijn thuis abo nergens vinden. Zelfs na een password reset

Waardeloos systeem dit. Na reset kom ik wel in mijn thuis abo maar niet meer in mijn mobiele abo...

Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

Jason,

Dat is een prima oplossing. Een betere oplossing was geweest alle klanten die zowel thuis als mobiel bij jullie afnemen een verplichte reset te laten doen. Dat jullie ontwikkelaars dit niet zagen is 1 ding, maar dat testers en project managers het niet zien is wat anders. 

Ik ben te huur tegen een zeer redelijk uurtarief….just saying :-)

 

Reputatie 1

Ik word hier alleen naar mijn mobiele abo gestuurd. Kan mijn thuis abo nergens vinden. Zelfs na een password reset

Reputatie 7
Badge +15

Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

 

 

 

1 inlog pagina voor 2 verschillende diensten. Echt het domste idee ooit!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Dummy naam, welkom hier op de T-Mobile voor thuis Community! Super leuk dat je sinds kort klant bent van T-Mobile. Heel goed dat je hiervoor gelijk aan de bel trekt en excuses voor deze ervaring. Ik wil je heel graag verwijzen naar dit topic: Mogelijke inlogproblemen My T-Mobile Thuis | T-Mobile Community. We zijn ontzettend druk bezig om de problemen met inloggen te fixen. Ik hoop dat je heel snel ervaart dat dit is verholpen!

Ik ben nieuwe klant en wil mijn rekeningen kunnen inzien.

Ik kan echter niet inloggen op T-mobile thuis, omdat ik direct wordt doorgestuurd naar T-mobile. Ik heb daar helemaal geen abonnement of account!

Meerdere keren wachtwoord gewijzigd van Thuis, maar biedt geen soelaas.

Graag tips..

(Oh, en voordat ik hier kan posten moet ik de voorwaarden accepteren, waarvoor ik eerst moet inloggen om die te lezen, waarvoor ik eerst de voorwaarden moet accepteren, etc)

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Rajaalderi, merci voor de aanvulling en wat rot om te lezen dat jullie veel opnames kwijt zijn geraakt! Ik hoop dat jullie inmiddels volop van T-Mobile TV genieten. Super om te lezen dat de reset heeft geholpen. Als ik verder nog ergens bij kan helpen, laat het dan zeker even weten. 

Reputatie 2
Badge +4

Hallo Jason,

 

Hartelijk dank voor je reactie.

 

Het overstappen was een verplichting. De tv box met harddisk ging kapot (wij zijn daarmee ook een groot aantal opnames kwijt helaas, hij stond 80% vol). De korting die ik ben "kwijtgeraakt" is de tweede tv box gratis die ik voor de wissel had. 

 

De reset heeft geholpen! Ik kan er weer op. Dank daarvoor!

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Rajaalderi, slim dat je het navraagt op de Community - ik heb meteen bekeken en zie dat het volgende gewijzigd is: jouw Klantvoordeel is niets aan veranderd dus dat is mooi. Echter, doordat je overgegaan bent naar het nieuwere platform T-Mobile TV, betaal je voor Cloud Opnemen € 5 per maand. De totaalprijs voor tv-gerelateerde diensten komt daarmee op € 22,50. Toen je nog Interactieve TV afnam, betaalde je in totaal € 20,95 aan tv-diensten. Dat verschil in het maandbedrag zit ‘em dus in Cloud Opnemen. Het mooie is daarentegen dat je nu relatief gezien minder kwijt bent omdat je hiervoor geen TV Box met harddiskrecorder had (kostte los € 10 per maand exclusief kortingen). 

Ik zie verder overigens geen blokkade in je My T-Mobile Thuis-account, maar heb het wachtwoord gereset voor je. Het nieuwe wachtwoord stuur ik je per e-mail toe, kun je zo eens kijken of het nu wel lukt vanuit de inlogpagina: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement?

Reputatie 2
Badge +4

Goedemiddag,

Sinds ik (door het defect raken van de oude tv-box) een nieuwe TV-box heb kan ik ook niet meer bij T-mobile Thuis. Toevalligerwijs was dit rond hetzelfde tijdstip als het samenvoegen van de My T-Mobile omgevingen, plus de update van T-Mobile TV. 

Maar door al die wijzigingen ben ik (tenminste) een voordeelpuntje van Klantvoordeel kwijtgeraakt. Dit kan ik op geen enkele manier controleren omdat ik helaas ook na vele pogingen op verschillende apparaten en wijzigen van het wachtwoord niet op de Thuis-omgeving kom. 

Iemand nog tips?

Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @ZZLeiden, zie jij überhaupt niet de Thuis-knop verschijnen zodra je inlogt, krijg je een foutmelding zodra je ingelogd bent of kom je direct op de mobiele kant terecht? Ik doe de aanname op basis van jouw bericht dat het om het laatste gaat, maar dit is cruciaal voor het onderzoek dus ik vraag het voor alle zekerheid graag na.

Bedankt alvast voor je medewerking, we gaan dit oplossen in ieder geval!

Ook i heb problemen met inloggen op de nieuwe werkwijze.

Ik blijf enkel gegevens zien van mijn mobiele abbo maar niet van Thuis.

Heb wachtwoord gewijzigd maar dat brengt geen soelaas.

Wat kan ik nog anders doen, vind het redelijk irritant zo.

Richard

Reputatie 7
Badge +4

Hi @dimozyne, perfect! Thank you so much, I wish you all the same. 

Reputatie 1

@Lisa Yes, that’s clear to me. There is no problem then. I wish you a nice week ahead.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @dimozyne, yay! Great to read that it worked to login with the new data. You're very welcome. Good question: I checked your old account and this couldn't be the issue, because this has a different email address than your new account. If it was possible to delete the whole account, I would totally do that for you. However we can't totally delete this, but you don't have to worry about this anymore. Is this clear for you? 😊

Reputatie 1

Hi @dimozyne, thanks a lot for letting us know and the clear explanation! I just changed your password to see if everything works fine again. Please see my private message with your new login data. Can you let me know if this solved problem? Fingers crossed!

Hi @Spiritismus, ik ben super blij om te lezen dat jij weer zonder problemen kunt inloggen! Bedoel jij daarnaast ook dat je problemen hebt met het inloggen hier op de Community? Zou het ook kunnen zijn geweest dat je een e-mailadres intypte in plaats van je gebruikersnaam? Dit deed ik ooit zelf eens verkeerd namelijk. 

Ik hoor graag welke wijziging(en) je zou willen doorvoeren en wat er hier niet is gelukt. Of is dit inmiddels ook gelukt? Ik hoor het graag, want ik wil dit voor je fixen! 


Dear @Lisa  Thank​​​​​​ you very much for your help. I was able to login with the credentials you provided and everything works fine now.
I was just curious if it’d possible to delete my old account (the one with cancelled order and a different client number)?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @dimozyne, thanks a lot for letting us know and the clear explanation! I just changed your password to see if everything works fine again. Please see my private message with your new login data. Can you let me know if this solved problem? Fingers crossed!

Hi @Spiritismus, ik ben super blij om te lezen dat jij weer zonder problemen kunt inloggen! Bedoel jij daarnaast ook dat je problemen hebt met het inloggen hier op de Community? Zou het ook kunnen zijn geweest dat je een e-mailadres intypte in plaats van je gebruikersnaam? Dit deed ik ooit zelf eens verkeerd namelijk. 

Ik hoor graag welke wijziging(en) je zou willen doorvoeren en wat er hier niet is gelukt. Of is dit inmiddels ook gelukt? Ik hoor het graag, want ik wil dit voor je fixen! 

Reageer