Info

Vragen? We zijn er voor je.

  • 24 July 2018
  • 48 reacties
  • 149397 Bekeken
Vragen? We zijn er voor je.

Toon eerste reactie

48 reacties

Reputatie 2

Hallo Jason,

 

Ik ga er mee  akkoord dat mijn TV abonnement nu wordt wordt beëindigd en dat vanaf 21 februari mijn TV abonnement uit mijn abonnement is.

 

Met vriendelijke groet,

 

TigermanMcCool

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @TigermanMcCool,

 

Dat wil ik graag direct in orde maken voor je! Houd wel rekening met een opzegtermijn van een maand, dit betekent dat wanneer ik het nu stopzet, jouw TV abonnement vanaf 21 februari uit je abonnement is. Ga je hiermee akkoord? :smile:

Reputatie 2

Hallo T-mobile,

Bij deze wil ik u verzoeken om mijn interactieve TV abonnement stop te zetten.

Mijn internet abonnement wens ik gewoon te blijven behouden.

Met vriendelijke groet,

TigermanMcCool

Reputatie 7

Hey @Toetie10,

Ik zie dat mijn collega me te snel af is geweest! Mocht je in de toekomst weer je TV pakket aan willen zetten dan kan dat probleemloos. :wink:

Reputatie 1

Hallo T-mobile,

Ik wil graag mijn interactieve TV en TV box opzeggen. Mijn internet abonnement wil ik wel gewoon behouden. Kan ik een mail krijgen met de wijzigingsdatum (1 maand na vandaag begrijp ik). 

Met vriendelijke groeten,

Mark 

Via de telefoon krijg ik te horen dat de wachttijd langer is dan ik gewend ben, dus maar op deze manier. Ik zit i.i.g. vanaf 2 september zonder vaste telefoon. Het lampje VoIp op het modem brandt niet. Uiteraard heb ik alle stappen ondernomen om te proberen het aan de praat te krijgen, maar naar mijn gevoel is er iets niet in orde met het modem. Via het forum heb ik dit op 2 sept. aangekaart. Bij telefonisch contact op 3 sept. werd mij verteld dat e.e.a. doorgezet zou worden naar de technische dienst. Vervolgens kreeg ik een mailtje met een ticketnummer: #2019090311001225 en daarbij de mededeling: "Het is momenteel erg druk. Daardoor duurt het langer dan je van ons gewend bent". En: "Het kan meer dan 10 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt". Het lijkt mij dat het een vaste opmerking is dat het momenteel erg druk is, maar het lijkt mij ook dat jullie TD die 10 dagen gaat halen. De stand is nu 7 werkdagen. Ik vind dat eigenlijk te gek voor woorden en hoop dat e.e.a. bespoedigd kan worden.



Met vriendelijke groet, Gerhard.
Reputatie 7
Hey Lars,



Ik zie dat mijn collega mij te snel af is geweest! Balen dat je ons gaat verlaten, ik wil je in elk geval bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in ons hebt gehad. ☺️ Alvast succes met de verhuizing!
Goedemiddag,



Graag wil ik mijn T-Mobile thuis abonnement opzeggen i.v.m. het aflopen van het huurcontract van mijn woning. Maar ik krijg bij het bellen naar de klantenservice de mededeling dat het te druk is dus vandaar dat ik het op deze manier probeer.



Kan mijn abonnement per 01-10-2019 opgezegd worden? Mijn klantnummer is DDH67808



Alvast bedankt voor de moeite en ik hoor het graag!



Met vriendelijke groeten,





Lars
Hello,



I will move in early September and would like to relocate my house internet to the new address at that time.

Can you please assist me with this?



thanks

Firat
Reputatie 7
Hey @Glassertje, de bovenstaande openingstijden kloppen nog steeds. ☺️
Reputatie 6
Kloppen de openingstijden van T-Mobile Thuis nog?
Reputatie 7
Hi @Ishaira, ik zie dat je inmiddels al bericht hebt ontvangen via Twitter/Facebook, ik stel voor dat we het gesprek daar voortzetten zodat we geen berochten van elkaar mislopen 😉
Hallo, graag mijn t mobile thuis opzeggen vanaf 7 juni 2019. Ik hoor ook graag wat het zou kosten om per 17 april op te zeggen.
Reputatie 7
Hoi Zschampers,



Ik zie dat je een eigen topic bent gestart hierover. Ik hoop dat je met ons gesproken hebt en toch besloten om te blijven! 🙂
Hallo,





Ik wil graag per direct t-mobile thuis opzeggen. Op de site staat dat het ook via de chat kan. Alleen zie ik de optie nergens.



We stappen over naar Ziggo, omdat daar beter en sneller internet voorhanden is en het met de huidige mogelijkheden bij t-mobile niet mogelijk is om beter internet te ontvangen



Met vriendelijke groet.
Reputatie 7
Hoi @JeroenGroenouwe,



We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van onze diensten. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In het volgende topic houden we je op de hoogte: Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 15-12-2018. Sorry voor het ongemak, we doen er alles aan om dit snel voor je op te lossen!
Reputatie 3
Goeiemorgen. Ik heb een algehele storing . Geen tv en wifi. Heb de box al 3x gereset, maar het lampje act blijft knipperen. Al mijn kabels al nagekeken, maar daar zit t probleem niet in.

O de user pagina idd wel wlan maar geen connectie.

Op allestoringen.nl zie ik dat er al 80+ meldingen zijn met mensen met dezelfde problemen.

Via het 0800 nummer moet ik meer dan n half uur wachten..



Graag zsm oplossen.
Reputatie 7
Hoi farvahar70art,



Wat tof dat jij wilt verlengen! Daar helpen we je graag mee. We hebben een speciale verlengingsaanbieding voor je. Die vertellen we jou graag via Facebook , Twitter of via de telefoon op telefoonnummer 0800-0092. Leuk om jou te mogen blijven helpen!
Hoi, hoe kan ik mijn thuis abonnement verlengen?
Reputatie 7
Hi Robgor,



Er waren gister problemen met Thuis, maar dit is alweer opgelost ondertussen. Dit topic ging over dat probleem.



Ik heb overigens jouw adres verwijderd uit het bericht en je username aangepast. Het is een openbare Community, dus houd er rekening mee dat iedereen mee kan lezen.
Goedemiddag [adres verwijderd] Internet en tv liggen er al enige tijd uit.

Is er al iets bekend van deze storing.Ik kom niet op de storingskaart voor maar kan het ook niet melden

Kan ook niet inloggen bij my T-moblie thuis



M vr gr
Reputatie 7
how can i pay my invoice ?



Hey @Nagudia, you can find all the information about payments here. If you need some help with the translation, please let me know! I'll gladly help you.
how can i pay my invoice ?

Reageer