[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

En toen kwam ineens de sms binnen. De bestelling ligt klaar!

Reputatie 7
Badge +14

@Rogere Wat een onzin, en onwetendheid. 

Fijn weekend!

Reputatie 4

Ik verbaas me echt over de service van GSMWEB en T-Mobile samen. Heb 16-10-2020 om 14.30 besteld. Zie mensen die uren later hebben besteld via GSMWEB met hetzelfde toestel die gisteren al T&T hebben ontvangen en dus vandaag geleverd krijgen. Dus even GSMWEB gebeld en het antwoord: T-Mobile heeft jouw aanvraag pas 21-10 verwerkt. In de dagen tussen 16-10 en 21-10 meerdere pogingen van T-Mobile om mijn contract te verlengen……. Zo ga je niet met klanten om toch die al klant zijn sinds dag 1! (Dutchtone/ Orange/ T-mobile) 

 

Het boeit ze werkelijk niks Johan, ik ben zelf nu na mijn annulering net even aan het kijken naar andere providers

Zal niet meevallen. Denk dat alle providers een levertijd hebben. Mediamarkt heeft nu nog voorraad. Voor 23.30 besteld morgen in huis (12 Pro blauw 256GB)

Heb via Belsimpel gewoon kunnen bestellen voor levering morgen. Is gewoon T Mobile die het wederom

weer verknalt

Reputatie 1

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

En toen kwam ineens de sms binnen. De bestelling ligt klaar!

Welk toestel en welke winkel heb je hem besteld? 

Reputatie 1

Ik heb ‘m net besteld bij Coolblue 🙂 Vanavond nog in huis! YESSS

Reputatie 4

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Reputatie 2

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Klopt, maar je wil niet lezen dat er iemand 8 uur later exact hetzelfde heeft besteld via zelfde website en gisteren al een track & Trace heeft ontvangen betreffende de levering van vandaag. Daar gaat het om. Ik wacht wel maar vind dat raar!

Reputatie 3

Zonet bij Belsimpel besteld en krijg m morgen binnen. Goud 256GB.

 

Ben ik even blij dat ik weg hier ben

Wat doe je hier dan nog als je weg bent?

Reputatie 4

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Klopt, maar je wil niet lezen dat er iemand 8 uur later exact hetzelfde heeft besteld via zelfde website en gisteren al een track & Trace heeft ontvangen betreffende de levering van vandaag. Daar gaat het om. Ik wacht wel maar vind dat raar!

Dat is ook heel vreemd, ga je hem in de winkel of via amp laten bezorgen? Vele konden de datum ect bij amp nog aanpassen las ik al 

Reputatie 2

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Klopt, maar je wil niet lezen dat er iemand 8 uur later exact hetzelfde heeft besteld via zelfde website en gisteren al een track & Trace heeft ontvangen betreffende de levering van vandaag. Daar gaat het om. Ik wacht wel maar vind dat raar!

Dat is ook heel vreemd, ga je hem in de winkel of via amp laten bezorgen? Vele konden de datum ect bij amp nog aanpassen las ik al 

Via AMP

Reputatie 4

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Klopt, maar je wil niet lezen dat er iemand 8 uur later exact hetzelfde heeft besteld via zelfde website en gisteren al een track & Trace heeft ontvangen betreffende de levering van vandaag. Daar gaat het om. Ik wacht wel maar vind dat raar!

Dat is ook heel vreemd, ga je hem in de winkel of via amp laten bezorgen? Vele konden de datum ect bij amp nog aanpassen las ik al 

Via AMP

Bij sommige stond er zondag gisteren en die konden hem na vandaag nog omzetten dus misschien kan dat bij jou ook?

Reputatie 7
Badge +9

Iemand hier ervaring mee: Ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 12 Pro 128Gb Graniet geprobeerd te bestellen in de shop in Amsterdam. Dat lukte niet omdat het systeem plat lag. Voor €50 heb ik mijzelf alsnog op “een lijst” kunnen zetten voor de iPhone. Ik heb echter daarna niks meer gehoord: geen bevestiging, geen mail.. Niks.. Medewerker zei wel dat ik op deze manier bovenaan de lijst van de shop kwam te staan maar alsnog, beetje gek verhaal 

 

Wat adviseren jullie? Even langs te gaan of het rustig af te wachten?

Omdat de website eruit lag, kon er op het moment zelf geen bestelling geplaatst worden. We hebben toen in de T-Shop een noodproces uitgevoerd waarbij je een aanbetaling van €50,00 moest betalen. Deze aanbetaling zal verrekend worden met het abonnement. Je wordt als klant gebeld zodra het toestel in de T-Shop ligt. Tot die tijd moeten we je om geduld vragen!

Reputatie 2

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Klopt, maar je wil niet lezen dat er iemand 8 uur later exact hetzelfde heeft besteld via zelfde website en gisteren al een track & Trace heeft ontvangen betreffende de levering van vandaag. Daar gaat het om. Ik wacht wel maar vind dat raar!

Dat is ook heel vreemd, ga je hem in de winkel of via amp laten bezorgen? Vele konden de datum ect bij amp nog aanpassen las ik al 

Via AMP

Bij sommige stond er zondag gisteren en die konden hem na vandaag nog omzetten dus misschien kan dat bij jou ook?

Deze snap ik niet. Maar toch bedankt, :-)

Reputatie 4

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Klopt, maar je wil niet lezen dat er iemand 8 uur later exact hetzelfde heeft besteld via zelfde website en gisteren al een track & Trace heeft ontvangen betreffende de levering van vandaag. Daar gaat het om. Ik wacht wel maar vind dat raar!

Dat is ook heel vreemd, ga je hem in de winkel of via amp laten bezorgen? Vele konden de datum ect bij amp nog aanpassen las ik al 

Via AMP

Bij sommige stond er zondag gisteren en die konden hem na vandaag nog omzetten dus misschien kan dat bij jou ook?

Deze snap ik niet. Maar toch bedankt, :-)

Gisteren hadden mensen ingelogd bij https://www.mijnafspraak.nl daarbij stond dat hun iPhone pas zondag werd geleverd. Die datum konden ze blijkbaar aanpassen 

Reputatie 1

@Rogere Wat een onzin, en onwetendheid. 

Fijn weekend!

Nee wat jij allemaal schrijft is waar en geen onwetendheid!
laat me niet lachen.…

 

Reputatie 2

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Klopt, maar je wil niet lezen dat er iemand 8 uur later exact hetzelfde heeft besteld via zelfde website en gisteren al een track & Trace heeft ontvangen betreffende de levering van vandaag. Daar gaat het om. Ik wacht wel maar vind dat raar!

Dat is ook heel vreemd, ga je hem in de winkel of via amp laten bezorgen? Vele konden de datum ect bij amp nog aanpassen las ik al 

Via AMP

Bij sommige stond er zondag gisteren en die konden hem na vandaag nog omzetten dus misschien kan dat bij jou ook?

Deze snap ik niet. Maar toch bedankt, :-)

Gisteren hadden mensen ingelogd bij https://www.mijnafspraak.nl daarbij stond dat hun iPhone pas zondag werd geleverd. Die datum konden ze blijkbaar aanpassen 

Dank je. Stap 1: U logt in in uw persoonlijke omgeving via de email of sms die u heeft ontvangen. Of vul ordernummer en afspraaknummer in. Die heb ik nog niet eens ontvangen. Dus denk dat ik gewoon geduld moet hebben. 

Reputatie 4

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Klopt, maar je wil niet lezen dat er iemand 8 uur later exact hetzelfde heeft besteld via zelfde website en gisteren al een track & Trace heeft ontvangen betreffende de levering van vandaag. Daar gaat het om. Ik wacht wel maar vind dat raar!

Dat is ook heel vreemd, ga je hem in de winkel of via amp laten bezorgen? Vele konden de datum ect bij amp nog aanpassen las ik al 

Via AMP

Bij sommige stond er zondag gisteren en die konden hem na vandaag nog omzetten dus misschien kan dat bij jou ook?

Deze snap ik niet. Maar toch bedankt, :-)

Gisteren hadden mensen ingelogd bij https://www.mijnafspraak.nl daarbij stond dat hun iPhone pas zondag werd geleverd. Die datum konden ze blijkbaar aanpassen 

Dank je. Stap 1: U logt in in uw persoonlijke omgeving via de email of sms die u heeft ontvangen. Of vul ordernummer en afspraaknummer in. Die heb ik nog niet eens ontvangen. Dus denk dat ik gewoon geduld moet hebben. 

Misschien in ongewenst? Die van mij was daar terecht gekomen 

Reputatie 2

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Klopt, maar je wil niet lezen dat er iemand 8 uur later exact hetzelfde heeft besteld via zelfde website en gisteren al een track & Trace heeft ontvangen betreffende de levering van vandaag. Daar gaat het om. Ik wacht wel maar vind dat raar!

Dat is ook heel vreemd, ga je hem in de winkel of via amp laten bezorgen? Vele konden de datum ect bij amp nog aanpassen las ik al 

Via AMP

Bij sommige stond er zondag gisteren en die konden hem na vandaag nog omzetten dus misschien kan dat bij jou ook?

Deze snap ik niet. Maar toch bedankt, :-)

Gisteren hadden mensen ingelogd bij https://www.mijnafspraak.nl daarbij stond dat hun iPhone pas zondag werd geleverd. Die datum konden ze blijkbaar aanpassen 

Dank je. Stap 1: U logt in in uw persoonlijke omgeving via de email of sms die u heeft ontvangen. Of vul ordernummer en afspraaknummer in. Die heb ik nog niet eens ontvangen. Dus denk dat ik gewoon geduld moet hebben. 

Misschien in ongewenst? Die van mij was daar terecht gekomen 

Helaas, ook daar niet. 

Reputatie 2

bestelling bij tmobile annuleren en bij belsimpel bestellen, die zijn nog wel op voorraad

Net een sms’je gekregen dat ik hem kan ophalen in de winkel. iPhone Pro 128GB zilver. Besteld op 16-10 om 19:02! 

Of t-mobile heeft gewoon heel veel klanten en kan niet iedereen in 1x bedienen 😙

Denk dat dat het is, te weinig toestellen geleverd en meer animo door klanten met een bepaalde kleur en type 

Klopt, maar je wil niet lezen dat er iemand 8 uur later exact hetzelfde heeft besteld via zelfde website en gisteren al een track & Trace heeft ontvangen betreffende de levering van vandaag. Daar gaat het om. Ik wacht wel maar vind dat raar!

Precies dat laatste vind ik dus een tikje irritant

 

Reputatie 3

bestelling bij tmobile annuleren en bij belsimpel bestellen, die zijn nog wel op voorraad

5-7 werkdagen levertijd. Hebben dus niet alles op voorraad. 

Reputatie 2

bestelling bij tmobile annuleren en bij belsimpel bestellen, die zijn nog wel op voorraad

5-7 werkdagen levertijd. Hebben dus niet alles op voorraad. 


ik heb zojuist exact dezelfde besteld en de verwachte leverdatum 24-10

Blijkbaar net geluk gehad dan

oh nee ik heb zwart

Reputatie 3

bestelling bij tmobile annuleren en bij belsimpel bestellen, die zijn nog wel op voorraad

5-7 werkdagen levertijd. Hebben dus niet alles op voorraad. 


ik heb zojuist exact dezelfde besteld en de verwachte leverdatum 24-10

Blijkbaar net geluk gehad dan

oh nee ik heb zwart

Die zijn er nog wel bij hen.