[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Nou volgens de man die ik van tmobile heb gesproken, heeft iedereen die tussen 17-10 en 22-10 de iphone gepre-orders heeft pech en moet 3-4 weken wachten. Good job tmobile

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in de tabel zien wat de meest actuele levertijden zijn. 

Ai,das nog best lang. :hushed:  Er zit niks anders op dan te wachten… 

Reputatie 4

Ja nasty dit van T Mobile, gelukkig heb ik er ook een bij Apple vóór de zekerheid besteld en die komt al 4 november binnen. Sneller dan die 3-4 weken die er nu staan.

 

Zonet mijn verlenging geannuleerd.

slechte communicatie gepaard met duistere praktijken zoals 50€ extra kunnen betalen om sneller je telefoon te krijgen ( zie eerdere berichten in dit topic ) en dan ook nog bijna nul exemplaren van zilver bestellen is echt schandalig.

Reputatie 2

dit is echt slecht, dit was al veel eerder bekend, echt gewoon misleidend. zit er ook sterk aan te denken om dan maar lekker op te zeggen, vanmorgen via de chat nog te horen gekregen dat die nog gewoon uit voorraad leverbaar was.

Reputatie 1

dit is echt slecht, dit was al veel eerder bekend, echt gewoon misleidend. zit er ook sterk aan te denken om dan maar lekker op te zeggen, vanmorgen via de chat nog te horen gekregen dat die nog gewoon uit voorraad leverbaar was.

Echt he.. vals adventeren met beloftes enzo.. 

Reputatie 4

dit is echt slecht, dit was al veel eerder bekend, echt gewoon misleidend. zit er ook sterk aan te denken om dan maar lekker op te zeggen, vanmorgen via de chat nog te horen gekregen dat die nog gewoon uit voorraad leverbaar was.

Echt he.. vals adventeren met beloftes enzo.. 

Het gaat hun er puur om dat je je abbo verlengt, daarna is alles voor hun bijzaak. Ze hopen nu ook dat je vergeet dat je maar 15 dagen bedenktijd hebt, want daarna zit je vast met deze boefjes

Reputatie 2

dit is echt slecht, dit was al veel eerder bekend, echt gewoon misleidend. zit er ook sterk aan te denken om dan maar lekker op te zeggen, vanmorgen via de chat nog te horen gekregen dat die nog gewoon uit voorraad leverbaar was.

Echt he.. vals adventeren met beloftes enzo.. 


ja en tot vanmorgen gewoon volhouden

 

Reputatie 1

Volgens mij stond er al die tijd een vanaf-datum. Kan mij voorstellen dat zij, gezien de vraag, ook niet precies in kunnen schatten hoeveel ze er binnen krijgen. 

Reputatie 4

Volgens mij stond er al die tijdeen vanaf-datum. Kan mij voorstellen dat zij, gezien de vraag, ook niet precies in kunnen schatten hoeveel ze er binnen krijgen. 

Hoezo konden ze gisteren dan al toestellen toezeggen naar mensen en bezorgafspraken indienen als ze niks wisten?

Ja nasty dit van T Mobile, gelukkig heb ik er ook een bij Apple vóór de zekerheid besteld en die komt al 4 november binnen. Sneller dan die 3-4 weken die er nu staan.

 

Zonet mijn verlenging geannuleerd.

slechte communicatie gepaard met duistere praktijken zoals 50€ extra kunnen betalen om sneller je telefoon te krijgen ( zie eerdere berichten in dit topic ) en dan ook nog bijna nul exemplaren van zilver bestellen is echt schandalig.

Hoe weet je dat van die zilveren exemplaren??

Reputatie 1

Volgens mij stond er al die tijdeen vanaf-datum. Kan mij voorstellen dat zij, gezien de vraag, ook niet precies in kunnen schatten hoeveel ze er binnen krijgen. 

Hoezo konden ze gisteren dan al toestellen toezeggen naar mensen en bezorgafspraken indienen als ze niks wisten?

Ik denk dat ze gisteren best druk waren met iedereen informeren die wel in aanmerking kwam voor een toestel. 

Reputatie 4

Sta al 20 minuten in de wachtrij om te kunnen opzeggen en dan word ik eruit gegooid. Haha, laat maar weer zien dat ik niet zulke after sales wil hebben als ik er straks 2 jaar aan vast zit

Reputatie 4

Volgens mij stond er al die tijdeen vanaf-datum. Kan mij voorstellen dat zij, gezien de vraag, ook niet precies in kunnen schatten hoeveel ze er binnen krijgen. 

Hoezo konden ze gisteren dan al toestellen toezeggen naar mensen en bezorgafspraken indienen als ze niks wisten?

Ik denk dat ze gisteren best druk waren met iedereen informeren die wel in aanmerking kwam voor een toestel. 

Dat bedoel ik ja

Reputatie 2

dit is echt slecht, dit was al veel eerder bekend, echt gewoon misleidend. zit er ook sterk aan te denken om dan maar lekker op te zeggen, vanmorgen via de chat nog te horen gekregen dat die nog gewoon uit voorraad leverbaar was.

Echt he.. vals adventeren met beloftes enzo.. 

Het gaat hun er puur om dat je je abbo verlengt, daarna is alles voor hun bijzaak. Ze hopen nu ook dat je vergeet dat je maar 15 dagen bedenktijd hebt, want daarna zit je vast met deze boefjes


je kan opzeggen tot je nieuwe abbo in gaat

Reputatie 4

dit is echt slecht, dit was al veel eerder bekend, echt gewoon misleidend. zit er ook sterk aan te denken om dan maar lekker op te zeggen, vanmorgen via de chat nog te horen gekregen dat die nog gewoon uit voorraad leverbaar was.

Echt he.. vals adventeren met beloftes enzo.. 

Het gaat hun er puur om dat je je abbo verlengt, daarna is alles voor hun bijzaak. Ze hopen nu ook dat je vergeet dat je maar 15 dagen bedenktijd hebt, want daarna zit je vast met deze boefjes


je kan opzeggen tot je nieuwe abbo in gaat

Ik probeer het nu en word nu al voor een tweede keer van de lijn gegooid in de super lange wachtrijen. Ik kan direct spreken met alle andere lijnen behalve wanneer ik wil opzeggen, dan krijg ik niemand meer aan de telefoon hahahah. Wat een boefjes 

Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in de tabel zien wat de meest actuele levertijden zijn. 

Ik had netjes op 16-10 besteld, maar door fout van T-mobile is mijn bestelling op 17-10 geannuleerd en er vervolgens opnieuw in gezet. Nu zie ik dat de levertijd 3-4 weken is…. Al gebeld met de klantenservice, maar die zeggen dat ik alleen maar kan wachten, wat een teleurstellende service….

Reputatie 4

Eindelijk is mijn annulering gelukt, haha wat een werk lol. Voor after sales hoef je niet bij T Mobile te zijn haha. 

Reputatie 4

Hi allemaal,

De levertijden zijn aangepast. Je kan in de tabel zien wat de meest actuele levertijden zijn. 

Ik had netjes op 16-10 besteld, maar door fout van T-mobile is mijn bestelling op 17-10 geannuleerd en er vervolgens opnieuw in gezet. Nu zie ik dat de levertijd 3-4 weken is…. Al gebeld met de klantenservice, maar die zeggen dat ik alleen maar kan wachten, wat een teleurstellende service….

Het boeit ze werkelijk niets 

Kan je annuleren als je in de winkel hebt verlengd?

Reputatie 4

Iemand de ZILVEREN versie besteld (128gb) en al iets gehoord? 
 

Ik zie de hele dag door blauw of grijs voorbij komen.

Ik heb die besteld, heb nog niks gehoord. Ik denk dat ze minder hebben besteld van de zilveren omdat die zo onpopulair is. Meeste mensen gaan voor de nieuwe kleur, vrouwen vaak voor goud en kerels vaak voor zwart. 

Hier begint het inderdaad op te lijken. 
 

Zelfs bij enkele vestigingen zijn goud en zilver niet geleverd gisteren begreep ik al. 
Mijn goude pre order zit er ook nog niet bij 

Reputatie 1

Ai vervelend als je hem nog niet hebt en dan kan er nog wel eens een complete lockdown komen en dus nog langer gaat duren. Maar ik zag net op belsimpel dat er nog voorraad is met verschillende kleuren en gb’s. Dus misschien daar even kijken voor die gene ;) 

Reputatie 1

Kan je annuleren als je in de winkel hebt verlengd?

Ja binnen 15 dagen.

Nou volgens de man die ik van tmobile heb gesproken, heeft iedereen die tussen 17-10 en 22-10 de iphone gepre-orders heeft pech en moet 3-4 weken wachten. Good job tmobile

Nee hoor. Ook als je op 16-10 in de middag hebt besteld, kun je pech hebben. Ik heb niets gehoord terwijl ik er ruim op tijd bij was. 

Reputatie 4

Tmobile weet totaal niet wat ze binnen krijgen, de goud en zilver kleur waren gisteren toen ze iedereen af belde nog geen eens geleverd. 
Ze hebben totaal niet in de hand wat ze krijgen dat is dus ook heel het probleem.