27-04-2023 Geen internet Lelystad

  • 27 April 2023
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Ook een storing in Lelystad, wijk Warande.

ze zeggen al vanaf dag 1 dat ik hier woon nieuwbouw wijk, terwijl sommige woningen hier al minimaal 10 jaar staan. 
 

Nu al 2/3 uur geen internet thuis. Via 5g 1 streep als ik bij het raam sta. Tv niet eens te verbinden met je mobiel via hotspot omdat het netwerk te slecht is. 
 

ik hoop echt dat T-mobile wat gaat doen aan het netwerk in deze wijk!

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Karacat, fijn dat je dit op de Community aangeeft, het liefst zie ik je snel weer online komen!

Zou je een foto kunnen delen van het modem en eventueel de glasvezel Media Converter?

Heel graag had ik meteen je internetlijn uitgemeten, alleen heb je op dit moment je T-Mobile voor thuis abonnement nog niet gekoppeld aan je Community account. Daarom wil ik je graag vragen om de volgende gegevens via een privébericht naar mij te sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van het IBAN.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, dit komt goed!

 

PS: Origineel had je een reactie geplaatst in dit topic: 27 april 2023 Verbindingsproblemen vast internet Veldhoven. Omdat alle andere reaguurders aangeven in Veldhoven te wonen heb ik een eigen topic voor je aangemaakt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Karacat, fijn dat je dit op de Community aangeeft, het liefst zie ik je snel weer online komen!

Zou je een foto kunnen delen van het modem en eventueel de glasvezel Media Converter?

Heel graag had ik meteen je internetlijn uitgemeten, alleen heb je op dit moment je T-Mobile voor thuis abonnement nog niet gekoppeld aan je Community account. Daarom wil ik je graag vragen om de volgende gegevens via een privébericht naar mij te sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van het IBAN.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, dit komt goed!

 

PS: Origineel had je een reactie geplaatst in dit topic: 27 april 2023 Verbindingsproblemen vast internet Veldhoven. Omdat alle andere reaguurders aangeven in Veldhoven te wonen heb ik een eigen topic voor je aangemaakt.

Reageer