[Opgelost] 27 april 2023 Verbindingsproblemen vast internet Veldhoven


In de buurt ligt internet van KPN eruit en bij mij dus T-mobile. Hoe lang duurt dit nog?!

Jason van Odido 1 jaar geleden

UPDATE: voor het gros van de gedupeerden werkt de verbinding weer. We zijn voor de aansluitingen die nog niet online zijn hard op zoek naar een werkende oplossing. 

 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

38 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Matthijs_1971  Als die storing met jou verbinding te maken heeft, moet je helaas wachten tot de KPN het heeft opgelost  De moderators van TMT zijn al weg dus ik kan ze niet vragen of ze er iets van weten. Hopelijk is het snel opgelost.
Reboot het modem
 

Volgens de buurt werkt KPN weer, maar mijn T-mobile doet het niet. Ik heb de modem en de router al een paar  keer gereset, het helpt niet. We zijn nu een paar uur verder en ik heb nog steeds geen internet, telefoon of TV. Diep triest.

Hier hetzelfde probleem ook in Veldhoven. Dat ze maar eens opschieten. Alles al 3 keer gereset maar helpt niks.

Hier hetzelfde probleem ook in Veldhoven. Dat ze maar eens opschieten. Alles al 3 keer gereset maar helpt niks.

Ik zit al sinds half vijf zonder internet! Belachelijk. Morgen eens even bellen, dit kan zo niet…

Reputatie 7
Badge +14

Het blijft een technisch product waar onderweg of bij iemand thuis een storing kan ontstaan. Op een consumentenlijn is een best effort dienstverlening van toepassing.  Op individuele verstoringen wordt niet 24/7 gewerkt. Wel is er de wettelijke compensatie regeling van toepassing. Maar bel morgen inderdaad de klantenservice.  Zij lopen een script met je door, zorg dus dat je thuis bent. Mocht het niet op afstand te verhelpen zijn dan wordt een ticket voor de technische dienst geopend.  Ook kunnen zij dan voor een alternatief met een mobiele voucher zorgen.

Zoals gezegd, een storing tegelijkertijd bij KPN en bij t-mobile hier in Veldhoven. Bij KPN was het snel opgelost, bij t-mobile dus niet. Dit is dus geen individuele storing. Het is nu 3:51 ‘s nachts en het werkt nog steeds niet. Vrijdagmorgen wordt t-mobile hopelijk wakker. Tijd om naar een andere provider over te stappen, dit slaat nergens op.

Het blijft een technisch product waar onderweg of bij iemand thuis een storing kan ontstaan. Op een consumentenlijn is een best effort dienstverlening van toepassing.  Op individuele verstoringen wordt niet 24/7 gewerkt. Wel is er de wettelijke compensatie regeling van toepassing. Maar bel morgen inderdaad de klantenservice.  Zij lopen een script met je door, zorg dus dat je thuis bent. Mocht het niet op afstand te verhelpen zijn dan wordt een ticket voor de technische dienst geopend.  Ook kunnen zij dan voor een alternatief met een mobiele voucher zorgen.

 

Zoals gezegd, een storing tegelijkertijd bij KPN en bij t-mobile hier in Veldhoven. Bij KPN was het snel opgelost, bij t-mobile dus niet. Dit is dus geen individuele storing. Het is nu 3:51 ‘s nachts en het werkt nog steeds niet. Vrijdagmorgen wordt t-mobile hopelijk wakker. Tijd om naar een andere provider over te stappen, dit slaat nergens op.

Op dit moment nog steeds niet opgelost, zometeen maar even bellen dan.

Hier het zelfde probleem.

Wonen jullie toevallig ook in cobbeek?

Hier ook hetzelfde probleem. Woon in cobbeek.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Matthijs_1971@Ad.G@Leonhil & @D'r.patje, heel erg bedankt voor het melden en het aangeven dat het probleem nog speelt ondanks dat het bij KPN opgelost zou zijn, hier willen wij het niet bij laten zitten! Samen met de andere moderatoren hebben wij meteen navraag opgestart en ik hoop jullie heel snel meer te kunnen vertellen.

@Matthijs_1971 en @Leonhil, graag neem ik jullie klantdossiers mee in de navraag, alleen is jullie Community account op dit moment niet gekoppeld aan een (actief) T-Mobile voor thuis abonnement. Zouden jullie mij daarom de volgende gegevens via een privébericht door kunnen sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jullie geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van het IBAN.

Ik probeer zo snel mogelijk bij jullie terug te komen!

 

Hi @Karacat, goed dat jij ook aan de bel trekt! Omdat de andere melders in Veldhoven wonen zal er een andere reden zijn voor jouw internetuitval. Ik kijk met je mee en raad je daarnaast aan om hier een eigen topic voor te openen. Hopelijk krijg ik je snel weer online! Edit: @Karacat omdat je ook geen T-Mobile voor thuis abonnement gekoppeld hebt aan je Community account heb ik je reactie verplaatst naar dit topic: 27-04-2023 Geen internet Lelystad. Ik hoop je daar snel te spreken!

Same issue here, seems it has been a day and no solution!

I also live in Cobbeek - Veldhoven

Ja, ik woon inderdaad ook in Cobbeek.

Ben inmiddels ook bijna door mijn mobiele databundel heen, hopelijk snel een oplossing en een eventuele compensatie als ik over m'n databundel heen ga.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ad.G, goed dat je dit laat weten, ik help je heel graag met je mobiele bundel! Je ziet mij snel in je privéberichten verschijnen met een code om extra data te activeren. Hiermee kan ik je uit de brand helpen!

Ook ik in Cobbeek geen internet sinds gisteravond.

 

Voor gebeld vanmorgen, wordt aan gewerkt (hoop ik), maar ook ondertussen is mijn mobiel internet aan het leeglopen.


Ik zou een code krijgen voor een week unlimited mobiel; 2 e-mails gehad, maar beide e-mails geen code, snap het niet??

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @zoolook, handig dat je hierover een reactie plaatst, ik stuur je snel via een privébericht een vouchercode toe! Hiermee kan je weer zorgeloos van het mobiele netwerk gebruik maken. 🙂

@Cal appreciate if you can provide a voucher for mobile internet, will have to buy a sim card as indicated by phone support, otherwise will drain my work phone data subscription pretty soon

Bij mij is het internet ook weg since gister midag ook in cobbeek

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Thiago, I certainly want to send a vouchercode to you as well! You'll see me appear in your private messages shortly. I'm on it!

Op dit moment hier ook sinds gisteravond geen internet. Is het ook mogelijk om een vouchercode te krijgen voor extra data (ook als je geen T-mobile mobiel hebt) om te kunnen blijven werken vanuit huis? Zou zeer op prijs worden gesteld!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @kjbraakman, komt voor de bakker! Ik duik snel in je privéberichten op met een vouchercode. Dit helpt je goed!

Beste @Matthijs_1971  Als die storing met jou verbinding te maken heeft, moet je helaas wachten tot de KPN het heeft opgelost  De moderators van TMT zijn al weg dus ik kan ze niet vragen of ze er iets van weten. Hopelijk is het snel opgelost.
Reboot het modem
 

De problemen bij KPN waren gisteren in een half uur opgelost. Vanmorgen heb ik rond 9:00 gebeld met T-mobile maar nu om 13:00 werkt het nog steeds niet.

Update: volgens de technicus om 9:00 aan de telefoon gaat het om een wijk storing. Ondanks dat de chatbot zei dat er geen technici waren op Koningsdag, had de technicus gewoon gewerkt, zei hij. Niet fraai dus. Nu is het 13:01 en het werkt allemaal nog steeds niet.

Hier het zelfde probleem.

Wonen jullie toevallig ook in cobbeek?

Ja, de hele wijk zit zonder TV, telefoon en internet. Ik woon vlakbij De Rank. En u?

Vlak bij die brand van gisteren op de gagelbeek.

Wel toevallig he, gisteren brand geweest, Enexis er bij en in die tussentijd werkte het niet meer.

Ow ja wijk station staat ook op de gagelbeek.