27-12-2023 Geen internet/tv Veenendaal

  • 27 December 2023
  • 47 reacties
  • 553 Bekeken

Wij hebben sinds gisterenochtend geen tv/internet in postcodegebied 3904 AG Veenendaal. Graag horen we wat de status is.

Cheyenne van Odido 4 maanden geleden

Excuus! Ik moet er meteen op terug komen. Er is nu net een incident aangemaakt en er komt vanmiddag een monteur op locatie om het probleem in de wijkcentrale op te lossen. Ik zet een melding in het topic en hou jullie daar op de hoogte!

Bekijk origineel

47 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Astridmeeuwissen  Deze storing is Opgelost volgens de storing topic.

De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Veenendaal zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | Odido community.

 

Dag @CrisTien, dat staat er inderdaad maar helaas werkt het niet 

Reputatie 7
Badge +14

@Astridmeeuwissen  Heb je alles gedaan uit mijn eerste antwoord?

Kan je een screenshot plaatsen van het modem?

Ik zie dat ze nu bezig zijn in de straat, hopelijk wordt het gauw gemaakt. Mijn bundel is namelijk bijna op.

Reputatie 7
Badge +14

@Astridmeeuwissen  Ik kan je eventueel voor 24 uur uit de brand helpen.

Stuur mij een DM (klik op mijn naam)

Het zou fijn zijn als de statuspagina een update zou krijgen, want alhoewel de storing van gisteren voor mij is opgelost ergens in de avond, is deze vandaag even na zessen weer begonnen. (Postcodegebied 3904 AM)

Wat kunnen jullie betekenen in de tussentijd?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Astridmeeuwissen & @anoppe, bedankt voor jullie meldingen en sorry dat het zo snel alweer de mist in gaat, ook wij hadden het heel graag anders gezien! We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt in Veenendaal. Wij zetten alles op alles om dit zo snel mogelijk op te lossen voor jullie. Wij houden jullie zo goed als mogelijk op de hoogte in dit topic:

@Cal van Odido bedankt voor die reactie.

Gezien je mijn topic gesloten hebt, reageer ik hier maar: hoe moet ik het internet op in de tussentijd?

Gezien alle busjes en glasvezelkabelhaspels in de straat veracht ik niet dat het vandaag opgelost gaat zijn…

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @anoppe, logische vraag die je stelt, ik wil je in de tussentijd graag zo goed mogelijk online houden! Ik zie dat je een mobiel abonnement bij Odido hebt lopen. Ik stuur je snel via een privébericht een code door waarmee je de komende 24 uur kan genieten van onbeperkt internet.

Geen zorgen, ik verwacht dus dat dit héél snel opgelost zal zijn, hier zetten wij ons in ieder geval met man en macht voor in!

 

Mochten andere lezers in Veenendaal ook extra data voor een Odido of Ben mobiel abonnement kunnen gebruiken, plaats gerust een reactie in dit topic. 🙂

Reputatie 1

3904 AK. Ook hier geen internet. Al enig idee wanneer internet en tv het weer gaan doen? 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Neetje73  Lees antwoord van @Cal van Odido

“Mochten andere lezers in Veenendaal ook extra data voor een Odido of Ben mobiel abonnement kunnen gebruiken, plaats gerust een reactie in dit topic. 🙂”

 

Ik mag je dus mits mogelijk een voucher aanbieden. Stuur mij dan een DM. (Klik op mijn naam)

Reputatie 7
Badge +14

3904 AK. Ook hier geen internet. Al enig idee wanneer internet en tv het weer gaan doen? 

 

Wil je een voucher (gratis) dan kan je via je telefoon een hotspot maken. Kan je in iedergeval even vooruit! 

Reputatie 7
Badge +14

3904 AK. Ook hier geen internet. Al enig idee wanneer internet en tv het weer gaan doen? 

 

Gelukkig heb ik je even vooruit kunnen helpen. Nu maar duimen dat het snel is opgelost.

Fijne avond.

Reputatie 1

CrisTien, bedankt! 

Reputatie 1

Volgens  Odido is de storing in Veenendaal opgelost.

Heb al aantal maal media converteren modem herstart(5 min van stroom af), maar nog steeds niets. 

Hebben anderen in Veenendaal wel weer connectie?

3904 AK

Hé @Neetje73  dit is bij mij ook nog het geval. Ik krijg nog geen ip.

@Cal van Odido toch iets te voorbarig geweest met het aanpassen van de status…?

Reputatie 1

@anoppe bedankt voor de bevestiging. 

@cal van odido: kunnen jullie hier je licht over laten schijnen? 

De storing is op dit moment absoluut nog niet opgelost!
Dus het vermelden van een handleiding het e.e.a. te resetten was zinloze hoop!

Via KPN word er aangegeven dat ze als verwachte oplos / eindtijd nu 29 december 13:45 hebben. Gisteren stond daar bij KPN 28 december 13:45…

@Cal van Odido Sowieso graag de storings melding weer terug open zetten. En er kan wel meer informatie gegeven worden als wat nu gebeurd?
Zeker als er verderop gewoon aan de glasvezel kast gewerkt word..

Daarnaast ook de vraag waarom hier niks weergegeven / vermeld word?:
https://www.odido.nl/netwerk/storing → tab: Werkzaamheden Netwerk ?

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen, volgens mij is @Cal van Odido er niet. Ik heb het voor jullie doorgegeven aan de moderators dus even afwachten.

Reputatie 7
Badge +14

Daarnaast ook de vraag waarom hier niks weergegeven / vermeld word?:
https://www.odido.nl/netwerk/storing → tab: Werkzaamheden Netwerk ?

https://community.odido.nl/algemeen%2D490/is%2Der%2Deen%2Dstoring%2Dbij%2Dinternet%2Dtv%2Dvan%2Dodido%2D284385

Reputatie 7
Badge +5

Hi all, goed dat jullie dit laten weten! Ik heb meteen met onze TSD gebeld maar aan onze kant zijn de storingen echt verholpen. Mijn collega liet inderdaad zien dat KPN NetwerkNL nog een verstoring heeft in Veenendaal, maar hier staan jullie postcodes niet tussen. Ik heb alles dubbel gecheckt. Jullie zouden hierdoor dus niet getroffen moeten zijn. Het is wel opvallend dat er nu vier mensen zijn die nog offline zijn na de storing. Ik ga verder onderzoek doen. Wel wil ik zeker weten dat jullie de converter al hebben herstart en dit geen verschil maakt. Welke lampjes branden er wel/niet op het modem en de converter? En welke knipperen er? Super bedankt voor het testen en aanvullen!

@RickyM De website die je deelt is enkel voor mobiele storingen.

Reputatie 7
Badge +5

Excuus! Ik moet er meteen op terug komen. Er is nu net een incident aangemaakt en er komt vanmiddag een monteur op locatie om het probleem in de wijkcentrale op te lossen. Ik zet een melding in het topic en hou jullie daar op de hoogte!

Welke lampjes branden er wel/niet op het modem en de converter? En welke knipperen er?

Voor wat het waard is: op de media converter brand alles behalve de onderste links onderin boven FO.

Reputatie 1

Aansluitend op anoppe:

Ook hier brandt alles hetzelfde (dus FO brandt niet) en geen signaal op het glas zelf. 

Reageer