3 dagen geen internet en geen ticket bevestiging

  • 2 February 2023
  • 48 reacties
  • 886 Bekeken


Toon eerste reactie

48 reacties

@Demi @Jason @Tommie 

Graag weer een 4G voucher.

Wat is inmiddels de status bij ODF? Hebben jullie daar inzicht in?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SDT_Delft, ik heb je een privébericht gestuurd met daarin de vouchercode. Ik heb nog geen nieuwe updates hierover. Er wordt contact met je opgenomen zodra er meer bij ons bekend is. 

Graag weer een 4G voucher.

Wat is inmiddels de status bij ODF? Nog steeds niks gehoord.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @SDT_Delft, goed dat je dit aangeeft, ik hekel mij eraan dat je nog niks van ODF hebt gehoord! Ik ga wederom en hard voor je op de deur kloppen, ik zie dit graag snel voor je opgelost worden. Daarnaast zal ik je snel een vouchercode doorsturen. 

Ik laat het hier niet bij zitten, dit moet snel voor je rechtgezet worden!

Reactie op reactie blijft hetzelfde, we zitten erachteraan en er gebeurt weinig tot niks. Wij zitten op dag 10 zonder internet/tv. Met de historie in dit topic en andere die ik gelezen heb is overstappen uiteindelijk sneller.

Ik hoop voor je dat het snel opgelost is en er wat verandert binnen de werkwijze en klantvriendelijkheid bij T-mobile.

Graag zou ik het adres krijgen waar ik mijn ingebrekestelling aangetekend naar toe kan sturen.

Reputatie 7
Badge +14

@SDT_Delft , hier is de pagina met de klachten procedure. Maar als een storing langer dan 30 dagen duurt kun je ook een moderator om ontbinding vragen.

@Cal @eric Ik heb geen interesse in ontbinding, ik wil dat het probleem wordt opgelost. Voor deze storing waren we erg tevreden, daar moeten we naar terug.

Er moet toch een SLA zijn tussen T-Mobile en haar partners als ODF? Hoe bestaat het dat T-Mobile na 2 weken nog steeds helemaal niks weet van de leverancier van de infrastructuur waar zij haar klanten mee bedient?

De mods doen hun best maar het gaat mis in de basisprocessen.

Ondertussen ben ik beginnen met het storneren van betalingen, eens kijken hoe snel dingen dan aan het bewegen gaan.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @SDT_Delft, het spijt mij heel erg dat je nog steeds niks van ODF hebt gehoord, dit is simpelweg niet hoe het hoort te gaan. Heel graag had ik je meer willen laten weten, alleen blijft ODF ook richting ons stil. Ik heb een tweede lijn voor je uitgezet, hopelijk vangen we daar meer informatie mee.

Ik hoop je snel meer te kunnen vertellen en vooral ook de oplossing te kunnen bieden.

@Cal @eric De stornering die ik welgeteld DRIE dagen geleden heb gedaan heeft NU al geleid tot een herinnering. Uiteraard alleen in de vorm van een mailtje vanaf een no-reply adres.

We krijgen 14 dagen de tijd om "alsnog" te betalen of er volgt een boete van €15.

 

HOE DURVEN JULLIE!!!?

 

Blijkbaar zijn er bepaalde processen WEL op orde, maar die zijn er niet om de klant te dienen.

Ik betaal geen cent tot mijn verbinding weer werkt. Roep de geldwolven terug!

Reputatie 7
Badge +14

T-mobile is altijd heel netjes in het voldoen aan de creditering van abonnementsgeld naar aanleiding van een verstoring.  Dat zie je ook in vele topics terug. Ze bepalen het bedrag na afloop zodat ze precies de duur van de storing kunnen bepalen.  Normaal is dat een paar dagen, maar in uitzonderlijke gevallen dus ook wel eens langer, dan wordt het bedrag ook hoger. Er is bij consumenten producten sprake van een best effort SLA, zie artikel 16 van de algemene voorwaarden, er zijn geen TTR garanties.

Daarom heeft t-mobile de overbruggingservice die men verleent met Unlimited mobiele vouchers kosten een klant per saldo niets, het abonnementsgeld wordt ook terugbetaald. T-Mobile is afhankelijk van technische infrastructuur van derden zoals KPN of ODF. Als deze falen kun je na 30 dagen de overeenkomst ontbinden. Dan zal uiteraard ook de periode van verstoring alsnog worden gecrediteerd. 

Met het storneren van betalingen van betalingen voldoe jij niet meer aan je betalingsverplichtingen en start er automatisch een incasso proces. Je kunt geen SLA afdwingen die er niet is. Als je niet ontbind, dan blijft je abonnement doorlopen en zal je de facturen moeten betalen.  De kosten worden na de verstoring gecrediteerd,  maar misschien kan een moderator de eerste 30 dagen/maand al uitvoeren. Dan wordt die creditfactuur bij de volgende factuur alvast in mindering gebracht. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SDT_Delft, jouw situatie is een benarde en ik hoop dat er spoedig veel meer duidelijkheid komt. Cal heeft veel baggage verplaatst om die tweede lijn aan te spreken, ik hoop oprecht dat hier nu een oplossing uit volgt. Kan ik jouw betalingen tijdelijk bevriezen, c.q. uitstellen, voor de time being? 

Reputatie 7
Badge +14

Kan ik jouw betalingen tijdelijk bevriezen, c.q. uitstellen, voor de time being? 

Volgens mij wil hij dat wel…

 

 

 

HOE DURVEN JULLIE!!!?

 

Ik betaal geen cent tot mijn verbinding weer werkt. Roep de geldwolven terug!

 

Reputatie 7
Badge +16

@eric Ik acht de kans ook zeer aanwezig dat dit gewenst is, maar met het in gang zetten van een uitstel van betaling zijn we gebonden aan voorwaarden en verandert het betalingsproces; daar hebben we officieel directe toestemming van de klant voor nodig.

Dank voor de feedback.

Wanneer een probleem, dat duidelijk buiten de macht en/of verantwoordelijkheid van de klant ligt om op te lossen, zou het standaard moeten zijn dat de verplichting tot betalen wordt opgeschort tot het probleem is opgelost.

Nogmaals, we hebben geen baat bij of interesse in ontbinding van het contract, we willen dat het probleem wordt opgelost en dat deze case, en de vele soortgelijken die ik lees, wordt gebruikt om de nodige procesverbeteringen door te voeren.

Iedereen in onze omgeving weet van dit probleem en hoe lang het al duurt en het heeft sommigen al doen besluiten bij hun huidige provider te blijven.

Ik ben heel benieuwd welke SLA er geldt tussen T-Mobile Thuis en ODF en of er boeteclausules gelden voor dit soort zaken.

@eric Ik acht de kans ook zeer aanwezig dat dit gewenst is, maar met het in gang zetten van een uitstel van betaling zijn we gebonden aan voorwaarden en verandert het betalingsproces; daar hebben we officieel directe toestemming van de klant voor nodig.

Graag de betalingen stopzetten tot dit probleem is opgelost.

Dank!

Reputatie 7
Badge +16

@SDT_Delft Het is aangevraagd en uitgevoerd. Ik heb de uitstel van betaling op het maximale gezet (een volle maand uitstel vanaf vandaag):

 

Graag weer een voucher, er lijkt nog geen beweging te zijn bij ODF

Reputatie 7
Badge +9

@SDT_Delft vouchercode is verstuurd via een privébericht!

Hallelujah we hebben, na bijna 2 maanden, weer internet.

Nu nog iemand vinden die ons kan uitleggen wat er mis was en waarom dit 2 maanden moest duren....

Reputatie 7
Badge +14

Hallelujah we hebben, na bijna 2 maanden, weer internet.

Nu nog iemand vinden die ons kan uitleggen wat er mis was en waarom dit 2 maanden moest duren....

Wow... en dat gewoon in het weekend gefixed?

Moderators kunnen nu voor je de downtime van jou zien en zorgen voor de juiste creditering. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SDT_Delft, op 24 maart is er navraag gedaan bij Open Dutch en blijkbaar is het toen stante pede opgelost. Wat er precies voorgevallen is, kan ik nu jammer genoeg niet voor je nagaan omdat men op zondag niet werkt. Wel wil ik dit morgen meteen checken voor je. Zelf ben ik er morgen niet, maar ik tag mijn zeer deskundige collega @Tommie om dit voor je te verifiëren. Veel plezier met de verbinding! Ik zal er meteen voor zorgen dat het gemiste aantal dagen verbinding vergoed wordt en verrekend wordt op een volgende factuur. Hier ontvang je een e-mail van ter bevestiging.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SDT_Delft, waarom het zo lang heeft mogen duren kan ik niet achterhalen. De patch zou nog geïnstalleerd moeten worden en ik denk dat er administratief iets mis is gegaan bij OPF. Gelukkig werkt alles eindelijk en kan je genieten van de verbinding!

Reageer