Beantwoord

Abonnement opzeggen buitenland

  • 16 October 2019
  • 4 reacties
  • 486 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil graag mijn T-mobile thuis abonnement opzeggen, maar ben naar het buitenland verhuist. Er is geen nummer waarop ik de klantenservice van T-mobile thuis vanuit het buitenland kan bereiken. Het buitenlandse nummer van de klantenservice voor mobiele abonnementen is alleen beschikbaar voor mensen met een T-mobile mobiel abonnement . Is er een andere weg waarlangs ik mijn abonnement kan opzeggen?

icon

Beste antwoord door Brian 25 October 2019, 15:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Moika 

Ik begrijp het.

Voor het opzeggen van je abbonement kan je het best even wachten op een reactie van een Moderator.

De moderators zijn actief op de community maar het kan even duren dus ik vraag je dit even af te wachten

 

Groet, Waqqas

Reputatie 7

Hey @Moika ,

Jammer dat je ons gaat verlaten! Ik zie dat je contract nog loopt tot 8 februari. Bij een verhuizing kun je je abonnement zonder problemen kosteloos opzeggen. Daarvoor dienen we wel eerst een geldig verhuisbewijs te ontvangen. Dit kan een koop/huurcontract zijn of een bewijs van in- of uitschrijving bij de gemeente. Zodra we dit hebben ontvangen, kunnen we je abonnement opzeggen met één maand opzegtermijn. Je kunt het verhuisbewijs per Facebook, Twitter of e-mail aan ons leveren. Zie deze pagina hoe je ons kunt bereiken. 

Beste Piotr, 

Dankjewel voor je reactie. Waar vind ik het email adres van T-mobile? Ik kan het in de link die je bijleverde niet vinden.

Reputatie 7

Hi @Moika, het e-mailadres wordt daar inderdaad niet vermeld, excuses haha. Je kan het in dit op de volgende manieren naar ons sturen:

 

 

Reageer