Beantwoord

Al maanden geen normaal internet

  • 29 September 2021
  • 34 reacties
  • 446 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

34 reacties

Hi @Ekmel, heel graag gedaan! Ik ben het helemaal met je eens dat jij zo snel mogelijk weer van je abonnement moet gaan genieten. Uiteindelijk sluit je een abonnement af voor je plezier, dus ik wil graag dit plezier weer bij je terugbrengen. Ik check graag na het weekend wat de status is van het onderzoek om jouw verbinding onder de loep te nemen. Jij krijgt daarnaast uiteraard een vergoeding voor de periode dat je niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Zodra jouw probleem definitief is opgelost, maak ik dit dan ook met liefde voor je in orde.

Mijn idee is dan ook om nog heel even af te wachten tot aankomende week, zodat ik kan kijken wat eruit het onderzoek komt. Ik hoop dat hier een oplossing uit komt, die ervoor zorgt dat jij weer optimaal van een goedwerkende verbinding gebruik kunt maken. Vind jij het oké om dit nog even af te wachten? Ik hoor het graag van je, merci alvast! 

 

Is er nog een update over mijn situatie ? 

 

Ik heb een mail ontvangen dat het probleem is opgelost, maar er is helemaal niks gebeurd en het probleem is er nog steeds. Ik heb er verder ook niks van gehoord.

Hi @Ekmel, heel graag gedaan! Ik ben het helemaal met je eens dat jij zo snel mogelijk weer van je abonnement moet gaan genieten. Uiteindelijk sluit je een abonnement af voor je plezier, dus ik wil graag dit plezier weer bij je terugbrengen. Ik check graag na het weekend wat de status is van het onderzoek om jouw verbinding onder de loep te nemen. Jij krijgt daarnaast uiteraard een vergoeding voor de periode dat je niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Zodra jouw probleem definitief is opgelost, maak ik dit dan ook met liefde voor je in orde.

Mijn idee is dan ook om nog heel even af te wachten tot aankomende week, zodat ik kan kijken wat eruit het onderzoek komt. Ik hoop dat hier een oplossing uit komt, die ervoor zorgt dat jij weer optimaal van een goedwerkende verbinding gebruik kunt maken. Vind jij het oké om dit nog even af te wachten? Ik hoor het graag van je, merci alvast! 

Prima, ik wacht even af.

Reputatie 7

Hi @Ekmel, heel graag gedaan! Ik ben het helemaal met je eens dat jij zo snel mogelijk weer van je abonnement moet gaan genieten. Uiteindelijk sluit je een abonnement af voor je plezier, dus ik wil graag dit plezier weer bij je terugbrengen. Ik check graag na het weekend wat de status is van het onderzoek om jouw verbinding onder de loep te nemen. Jij krijgt daarnaast uiteraard een vergoeding voor de periode dat je niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Zodra jouw probleem definitief is opgelost, maak ik dit dan ook met liefde voor je in orde.

Mijn idee is dan ook om nog heel even af te wachten tot aankomende week, zodat ik kan kijken wat eruit het onderzoek komt. Ik hoop dat hier een oplossing uit komt, die ervoor zorgt dat jij weer optimaal van een goedwerkende verbinding gebruik kunt maken. Vind jij het oké om dit nog even af te wachten? Ik hoor het graag van je, merci alvast! 

Hi @Ekmel, ik baal er echt ontzettend van om dit te lezen! Allereerst mijn excuses dat jij dit zo hebt ervaren. Ik ben meteen een kijkje gaan nemen in jouw profiel, omdat ik je hier heel graag mee wil helpen. Jij hoort namelijk optimaal van jouw abonnement te genieten. Ik zie dat er gisteren een verzoek is ingediend door één van mijn collega's om nog eens goed in te zoomen op jouw verbinding. Ik hoop echt enorm dat hier snel een terugkoppeling uit komt komt, waaruit blijkt dat wij dit voor je hebben kunnen oplossen. Wil jij dit verzoek nog afwachten of heb jij toch liever dat ik het contract voor jou ontbind? 

Ik zou het onwijs leuk vinden als jij nog langer jouw abonnement bij ons blijft houden. Uiteraard respecteer ik elke keuze van je. Ik hoor dan ook graag waar jouw keuze naar uitgaat, want ik wil dat jij uiteindelijk tevreden bent! 😊

bedankt voor je reactie,

 

Ik heb het liefst dat het probleem zo snel mogelijk opgelost word zodat ik weer kan genieten van mijn abonnement. Daarnaast wil ik natuurlijk een compensatie ontvangen voor de tijd dat ik niet normaal heb kunnen gebruik maken van het abonnement. 

Er moet waarschijnlijk ook actie worden ondernomen door KPN aangezien de monteur problemen bij mij thuis heeft uitgesloten.

 

Reputatie 7

Hi @Ekmel, ik baal er echt ontzettend van om dit te lezen! Allereerst mijn excuses dat jij dit zo hebt ervaren. Ik ben meteen een kijkje gaan nemen in jouw profiel, omdat ik je hier heel graag mee wil helpen. Jij hoort namelijk optimaal van jouw abonnement te genieten. Ik zie dat er gisteren een verzoek is ingediend door één van mijn collega's om nog eens goed in te zoomen op jouw verbinding. Ik hoop echt enorm dat hier snel een terugkoppeling uit komt komt, waaruit blijkt dat wij dit voor je hebben kunnen oplossen. Wil jij dit verzoek nog afwachten of heb jij toch liever dat ik het contract voor jou ontbind? 

Ik zou het onwijs leuk vinden als jij nog langer jouw abonnement bij ons blijft houden. Uiteraard respecteer ik elke keuze van je. Ik hoor dan ook graag waar jouw keuze naar uitgaat, want ik wil dat jij uiteindelijk tevreden bent! 😊

Hallo @Ekmel 

Ik ben geen moderator maar als je eens een foto kan toevoegen hoe het modem op het ISRA is aangesloten dan kunnen de moderators misschien meteen zien dat het niet bij jou ligt.

Het kan natuurlijk ook gewoon buiten in een kast bijv. zijn waar de connectie niet helemaal goed is.

 

Het is al bekend bij T-Mobile dat het niet bij mij ligt. De monteur is langs geweest en heeft dat vastgesteld.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ekmel 

Ik ben geen moderator maar als je eens een foto kan toevoegen hoe het modem op het ISRA is aangesloten dan kunnen de moderators misschien meteen zien dat het niet bij jou ligt.

Het kan natuurlijk ook gewoon buiten in een kast bijv. zijn waar de connectie niet helemaal goed is.

Hallo @Ekmel 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding en wat is de maximaal haalbare snelheid indien DSL? Is het modem dan ook aangesloten op het ISRA waar ook de KPN kabel is aangesloten?

Wat meer specifieke informatie over de verbinding en hoe het is aangesloten zal enorm helpen en wie weet kunnen we het oplossen.

 

Het gaat om een DSL verbinding met een maximum haalbare snelheid van 20mb. Ik heb een 50mb abonnement.

 

De modem is goed aangesloten en gecontroleerd door de monteur van T-Mobile. Je kunt de rapport van de monteur bekijken voor meer specifieke informatie.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ekmel 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding en wat is de maximaal haalbare snelheid indien DSL? Is het modem dan ook aangesloten op het ISRA waar ook de KPN kabel is aangesloten?

Wat meer specifieke informatie over de verbinding en hoe het is aangesloten zal enorm helpen en wie weet kunnen we het oplossen.