Beantwoord

Al maanden geen normaal internet

  • 29 September 2021
  • 34 reacties
  • 446 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

34 reacties

Hi @Ekmel, dankjewel voor het aangeven! Aan onze kant blijft de verbinding er goed uitzien, terwijl dit haaks staat op wat jij ervaart. Om deze reden wil ik jou de mogelijkheid geven om kosteloos je contract te laten ontbinden. Ik zie inderdaad terug dat de monteur ook heeft aangegeven dat jij niet de beloofde snelheid kunt halen. Wanneer wij iets niet waar kunnen maken, dan vind ik het wel zo fair dat jij de optie krijgt om kosteloos op te zeggen. Zojuist heb ik allereerst een vergoeding voor je in orde gemaakt voor de afgelopen periode. Dit kun jij terugzien in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties.

Zoals ik net al aangaf, geef ik je met liefde - maar ook met een beetje pijn in mijn hart - de optie om kosteloos je contract te laten ontbinden. Mijn advies zou zijn om eerst een andere provider te zoeken, zonder dat je hiervoor gebruik maakt van de overstapservice. Wanneer jij vervolgens online komt bij de nieuwe provider, dan kun jij hier contact opnemen zodat ik je contract kan beëindigen op deze datum. Als jij er via deze weg mee aan de slag gaat, dan volgt er geen afkoopsom. Ik vind het ontzettend jammer om je contract te ontbinden, maar ik wil uiteraard wel dat jij optimaal geniet van een goedwerkende verbinding! Is het helemaal helder zo voor je? 😊

 

 

Ik heb een contract afgesloten bij Budget alles in 1 die ingaat op 29 october (gewenste startdatum).  Ik wil graag mijn contract per direct laten ontbinden zodat ik niet langer hoef te betalen voor dit abonnement waar ik niet veel aan heb. Graag bevestigen. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ekmel 

Heb je bij Online een pakket met een hogere maximum snelheid kunnen afsluiten? Of ook alleen tot 20mb. Dan kun je namelijk dezelfde ervaring verwachten. De beperking van de snelheid zit hem namelijk in de kabel van jouw huis naar de lokale telefoon wijkcentrale.

Reputatie 7

Hi @Ekmel, heel graag gedaan! Ik ben het helemaal met je eens dat jij zo snel mogelijk weer van je abonnement moet gaan genieten. Uiteindelijk sluit je een abonnement af voor je plezier, dus ik wil graag dit plezier weer bij je terugbrengen. Ik check graag na het weekend wat de status is van het onderzoek om jouw verbinding onder de loep te nemen. Jij krijgt daarnaast uiteraard een vergoeding voor de periode dat je niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Zodra jouw probleem definitief is opgelost, maak ik dit dan ook met liefde voor je in orde.

Mijn idee is dan ook om nog heel even af te wachten tot aankomende week, zodat ik kan kijken wat eruit het onderzoek komt. Ik hoop dat hier een oplossing uit komt, die ervoor zorgt dat jij weer optimaal van een goedwerkende verbinding gebruik kunt maken. Vind jij het oké om dit nog even af te wachten? Ik hoor het graag van je, merci alvast! 

Hoi @Ekmel 

Heb je bij Online een pakket met een hogere maximum snelheid kunnen afsluiten? Of ook alleen tot 20mb. Dan kun je namelijk dezelfde ervaring verwachten. De beperking van de snelheid zit hem namelijk in de kabel van jouw huis naar de lokale telefoon wijkcentrale.

Tot 20 mb nu

Reputatie 7
Badge +15

Als je hetzelfde probleem bij andere providers vóór T-Mobile had dan zou je dit bij Budget ook kunnen hebben of als je eerder bij andere providers geen problemen had over de telefoonlijn dan zou het zomaar kunnen dat het beter gaat werken.

Woon je gewoon in een rijtjeswoning of losstaande woning of een appartement/pand verdeeld in meerdere woningen?

Als je hetzelfde probleem bij andere providers vóór T-Mobile had dan zou je dit bij Budget ook kunnen hebben of als je eerder bij andere providers geen problemen had over de telefoonlijn dan zou het zomaar kunnen dat het beter gaat werken.

Woon je gewoon in een rijtjeswoning of losstaande woning of een appartement/pand verdeeld in meerdere woningen?

Ik woon in een appartement en T-mobile was mijn eerste provider. Ik ga nu minder betalen dus dat is al een voordeel. En er komt binnen 1 jaar glasvezel dan kan ik hierna daarop overstappen.

Reputatie 7

Hi @Ekmel, top dat je dit aangeeft! Jij bent mij voor met jouw bericht, want ik heb elke ochtend gecheckt of er al een update beschikbaar was voor je. Het onderzoek is inderdaad succesvol afgerond en ik heb vanochtend dan ook gelijk één van mijn collega's hiervoor aan de mouw getrokken. Ik gaf aan dat jij geen verschil merkt en ik wilde er juist voor zorgen dat jij weer tevreden zou zijn over je abonnement. 

Jammer genoeg heb ik te horen gekregen dat het logisch is dat jij af en toe haperingen in de verbinding kunt ervaren, aangezien jouw apparaten niet bekabeld zijn aangesloten. De maximale snelheid die beschikbaar is op jouw adres is 20Mbit/s, waardoor je al snel problemen kunt krijgen wanneer je bijvoorbeeld op meerdere apparten tegelijkertijd bezig bent. Dit blijkt dus toch echt een gegeven te zijn en is niet iets wat zienlijk verbeterd kan worden. Ik baal hier enorm van, want ik wilde je graag verder helpen. Dit is wel het eerlijkste antwoord en ik wil graag transparant met je zijn. Ik hoor dan ook heel graag wat ik nu voor je kan betekenen, want ik kan me voorstellen dat het niet wenselijk is om deze haperingen te blijven ervaren. Laat je dit aan mij weten? Nogmaals sorry! ❤

Hi @Ekmel, top dat je dit aangeeft! Jij bent mij voor met jouw bericht, want ik heb elke ochtend gecheckt of er al een update beschikbaar was voor je. Het onderzoek is inderdaad succesvol afgerond en ik heb vanochtend dan ook gelijk één van mijn collega's hiervoor aan de mouw getrokken. Ik gaf aan dat jij geen verschil merkt en ik wilde er juist voor zorgen dat jij weer tevreden zou zijn over je abonnement. 

Jammer genoeg heb ik te horen gekregen dat het logisch is dat jij af en toe haperingen in de verbinding kunt ervaren, aangezien jouw apparaten niet bekabeld zijn aangesloten. De maximale snelheid die beschikbaar is op jouw adres is 20Mbit/s, waardoor je al snel problemen kunt krijgen wanneer je bijvoorbeeld op meerdere apparten tegelijkertijd bezig bent. Dit blijkt dus toch echt een gegeven te zijn en is niet iets wat zienlijk verbeterd kan worden. Ik baal hier enorm van, want ik wilde je graag verder helpen. Dit is wel het eerlijkste antwoord en ik wil graag transparant met je zijn. Ik hoor dan ook heel graag wat ik nu voor je kan betekenen, want ik kan me voorstellen dat het niet wenselijk is om deze haperingen te blijven ervaren. Laat je dit aan mij weten? Nogmaals sorry! ❤️

 

Beste Lisa,

 

Het gaat me echt niet om de haperingen, het internet valt niet meer helemaal uit. Het probleem is dat ik de 20mb nooit haal. Ook niet als ik alle andere apparaten uitzet. Ik heb gemiddeld 7/8 mb als ik de speedtest gebruik. Dit heeft de monteur ook zelf vastgesteld tijdens zijn bezoek. 

 

Als er niks anders aan gedaan kan worden wil ik graag mijn contract laten ontbinden. Ook zou ik graag een vergoeding willen ontvangen voor de afgelopen maanden met problemen.

Reputatie 7

Hi @Ekmel, super goed dat je dit laat weten en excuus dat dit is gebeurd! Zojuist heb ik gelijk de vergoeding van deze afkoopsom in orde gemaakt en kun je dit terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan zeker weten. Maak er een mooie dag van! 🎈