F.A.Q.

Al ruim 2 maanden geen internet thuis en nog steeds geen oplossing



Toon eerste reactie

33 reacties

Alles brand nu rood ook het Huawei kastje knippert nu rood

Reputatie 7

Hi @Jan h., heel erg goed dat je via deze weg aanklopt! Ik had graag een andere ervaring gelezen. Allereerst excuses dat dit al enige tijd aanhoudt, daar baal ik ontzettend van. Ik ben dan ook gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen om jou hier verder bij te helpen. Ik zie dat één van mijn collega's vlak voor het weekend een nieuw verzoek heeft ingediend bij onze technische dienst. Mijn advies is om deze uitkomst af te wachten, want de technische dienst gaat er alles aan doen om dit te fixen. Weet ook dat je uiteraard niet betaalt voor de periode waarin je geen diensten hebt. Zodra jouw verbinding weer up and running is, dan hoor ik dat graag en ga ik met alle liefde kijken naar een passende vergoeding. Daar heb je namelijk volledig recht op! 

Ooit nog wat geld terug gezien?

Succes. Ik heb na 8 maanden tevergeefs wachten het contract ontbonden.

Is bij mij niet veel anders. Al vanaf 1juli geen internet en tv en 4 monteurs later nog geen internet of tv. 

Niet boos bellen met de klantenservice want dan hangen ze op onder het mom van wederzijds respect. Kan de klantenservice beter maar gelijk weg doen want respect voor de klant is er niet.

Neemt niet weg dat ik zowat 2 maanden geen internet heb en tv. En wat doet T-Mobile... Lekker helemaal niets.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Errie95 , ik heb even met je meegekeken. Ik baal er van dat er meer aan de hand lijkt dan alleen een defect modem. Zo te zien gaat het om een missing internet vlan en lijkt er een fout te zitten in de bekabeling. Mijn collega die je op 22 sep hebt gesproken, heeft dit doorgezet naar de technische dienst voor verder onderzoek. Omdat het weekend is, verwacht ik dat dit aankomende week wordt opgepakt.

Ik heb hetzelfde probleem.. Al 3 weken geen internet!!!??? Word van het kastje naar het muurtje gestuurd en er is niemand die mij kan helpen, zowel bij kpn niet als bij T-mobile niet. 

Reputatie 7

Hey @yassje,

Jeetje wat een verhaal. :frowning2:  Ik betreur dat er zoveel miscommunicatie is ontstaan en dat jij hier de dupe van bent geworden! Uit de notities haal ik inderdaad de informatie dat je abonnement in eerste instantie opgezegd zou worden. We hebben de volgende informatie ontvangen; “KPN meldt: 19-6-2020 15:37 CAN-01 Klant wil levering niet meer. Automatisch aangemaakte annulering”. Gelukkig is die annulering inmiddels ongedaan gemaakt.

Nu zie ik dat je gisteren met mijn collega hebt gesproken. Mijn collega heeft vervolgens alles in gang gezet en onze techneuten op de hoogte gesteld om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Over de kosten hoef je je absoluut geen zorgen te maken, zodra dit probleem is opgelost gaan we de periode dat je zonder internet hebt gezeten netjes voor je vergoeden. Geef ons alleen een seintje wanneer alles weer werkt.

Zodra we een update hebben ontvangen van onze techneuten, nemen we contact met je op. Nogmaals mijn oprechte excuses voor alle rompslomp! We gaan er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen.  
 

Reageer