Beantwoord

Amersfoort geen internet

  • 21 December 2021
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken

Net als vorige week woensdag, wederom storing. Draytek doet het. Echter geen tv, geen internet. Draytek inmiddels 3 x opgestart, inclusief 2 x terugzetten naar fabrieksinstellingen …… niets. Locatie: Amersfoort. 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 22 December 2021, 10:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Inmiddels al 6 uur niets, geen verbinding met de glasvezel. Aan mijn apparatuur ligt het niet. Door en door gecheckt afgelopen week. Sinds 15 december dus, toen de eerste keer alles uitviel. Daarna wél weer tv, maar continu geblokte dingetjes op het scherm (Netflix niet).

Toeval? Sinds 15 december staat Serious Request 500 meter verderop …. Die gebruiken veel??? Glasvezel??? 

Ik héb internet, via t-mobile, via het modem van mijn buurvrouw, die géén glasvezel heeft maar via de telefoonlijn internet en tv heeft. En ik was zo slim van de week een paar series te lenen bij de bibliotheek. Ouderwets dvd kijken ipv via de tv-box. 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Gatos-Rob,

Welkom op de user community. Er kan een storingsfactor zijn, maar het kan ook elders liggen, waardoor je storing ervaart. Er zouden met een storingsfactor vanuit Serious Request meer storingen in dat gebied verwachten. 

Je geeft aan dat je het interne netwerk door en door getest hebt. Kun je aangeven wat je precies gedaan hebt? Heb je naast resets ook snelheidsmetingen gedaan via bekabeling? Zo ja, wat zijn de resultaten? Heb je daar screenshots van.

Welke lampjes branden op jouw modem? En welke kleur? Kun je daar misschien ook een foto van plaatsen?

Bovenstaande helpt om het probleem op te lossen.

Ik ben wel benieuwd waarom je via een aansluiting van jouw buurvrouw werkt en niet via een eigen aansluiting?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Gatos-Rob,

Daar moet zeker wat aan gebeuren en ik wil je er graag mee helpen! 

@TAVL's reactie is een erg mooi en volledig antwoord, alleen jammer genoeg ervaren momenteel meer klanten in Amersfoort een probleem. Wij hebben al ontrafelt dat het aan een specifieke wijkcentrale ligt en momenteel proberen wij onze uiterste best om het zo snel mogelijk onder de knie te krijgen. In het volgende topic houden wij je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?

Momenteel bewegen wij hemel en aarde om snel tot dé oplossing te komen!