Beantwoord

Beilen nog steeds geen internet?

  • 22 June 2023
  • 79 reacties
  • 1774 Bekeken

Reputatie 2

In de brinkstraat zit nu al twee dagen geen internet 

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 June 2023, 18:59

Bekijk origineel

79 reacties

Bier functioneert ook alles weer.. toch mis ik dat rode lampje wel tussen al die groene flikkerende lampjes..

Reputatie 2

Bij mij werkt ook alles weer; fijn dat het is opgelost. Vooral dank aan de vriendelijke klantenservice die mij altijd netjes te woord heeft gestaan.

Sluit ik mij in het geheel bij aan👍

Reputatie 2

Bij mij werkt ook alles weer; fijn dat het is opgelost. Vooral dank aan de vriendelijke klantenservice die mij altijd netjes te woord heeft gestaan.

Reputatie 2

Ben niet thuis maar telefoo. Gaat in elk geval weer over dus lijkt te werken precies 5 werkdagen en 2 weekend dagen. Wel knap dat ze het exact in 5 werkdagen oplossen

Misschien moeten we even een taart bakken voor T-mobile voor de snelle service 😂

Reputatie 2

Yes het werkt weet👍👍👍

Reputatie 1

Het werkt!

Het lijkt er op dat alles weer werkt

 

Ja bij mij nu ook weer

Werkt op de Schapendrift ook weer. Blijft mijn vraag voor de RCA openstaan. 

Het lijkt er op dat alles weer werkt

 

Reputatie 1

Zo zoe je maar weer hoemoprecht excuses zikn die gemaakt worden... not! Voor de gene die geennzin heeft 9m een boete te betalen. Consumentenbond helpt je graag verder! Hier staan gehele formulieren kant en klaar. T-mobile heeft al te lang een stroing over een keurig gegeven termijn. Dit vetekend dat ze als contract breuk hebben gepleegd.

Beste Tmobile, ruim een week geen internet en televisie. Thuiswerken (met hotspot) onmogelijk op deze manier. Kunnen wij aub een update krijgen? De informatievoorziening mag wel wat ruimer. 

T-Mobile is wel echt het voorbeeld van goedkoop duurkoop. 

 

Ik vind het tot nu toe een aparte gang van zaken. Fiber cut is bekend bij KPN Netwerknl sinds woensdag uit mijn hoofd. Nu wil ik niet zeggen dat KPN heilig is, maar mijn ervaring is, dat Netwerknl een betrouwbare partner is, zolang je de processen goed volgt. 

 

Of T-Mobile is bijzonder amateuristisch of de storing is zeer complex. Maar dan blijft T-Mobile zeer amateuristisch qua communicatie en openheid. Niets dan lof voor de vriendelijkheid van de klantenservice, maar je merkt dat deze lange storing buiten het proces valt en de klantenservice niets kan wanneer iets buiten het proces valt. 

 

"Update 27-06-2023/10:30 De netwerkbeheerder gaf aan dat de Glasvezel hersteld zou zijn, maar na checks is dat niet het geval, herstel is weer gaande. We proberen het zo snel mogelijk op te lossen met alle betrokken partijen! "

 

Verklaart alleen nog niet waarom het alleen T-Mobile klanten betreft en niet de kpn klanten (tenzij kpn signaal nu wordt omgeleid over een stuk kabel waar TMobile geen gebruik van mag maken oid, maar dat vul ik zelf in)

Reputatie 2

@Jason misschien even het 'beantwoord' label weghalen?

Wordt het vandaag nog wat met herstel van de verbinding?

 

Fibercut zou zitten in kabel tussen Assen en Beilen dus zou nu gevonden zijn hopelijk snel gerepareerd.

 

Iemand ergens bij Hooghalen een paaltje van een TT-camping of afterparTTy met grondboor dwars door een glasvezel de grond in gezet vorige week? 🙈

Net over snelweg tussen assen en beilen gekomen langs de campings maar zag geen werkzaamheden, dus daar zal het niet zij😥

Inmiddels 12 uur verder na constateren fibercut nog geen internet, tv internet en geen update's 

Vorige week woensdag is al geconstateerd dat het een fibercut betrof, alleen was de locatie toen nog niet bekend. Sinds dinsdag 20-06 omstreeks 14:00 ligt alles er uit. In eerste instantie werd gedacht aan een stroomstoring van Enexis, daarna kabel breuk. Er zou vrijdag een quick fix zijn waarmee 'mensen weer online' kwamen, maar die mensen zitten niet op dit forum (hebben daar dan ook geen reden voor). 

Randweg ook nog steeds geen internet.

Is het ook mogelijk om over te stappen zonder een boete te krijgen? Eerst liet het installeren al 4 maanden op zich wachten. Vervolgens na 3 maanden een week offline. Ik hoop niet dat dit als normaal beschouwd wordt.

Als ik het goed heb gaat T-mobile over de lijn van KPN. Hoe kan het dat mijn buurman wel gewoon KPN internet heeft via glasvezel?

 

Fibercut zou zitten in kabel tussen Assen en Beilen dus zou nu gevonden zijn hopelijk snel gerepareerd.

 

Iemand ergens bij Hooghalen een paaltje van een TT-camping of afterparTTy met grondboor dwars door een glasvezel de grond in gezet vorige week? 🙈

Net over snelweg tussen assen en beilen gekomen langs de campings maar zag geen werkzaamheden, dus daar zal het niet zij😥

Inmiddels 12 uur verder na constateren fibercut nog geen internet, tv internet en geen update's 

Vorige week woensdag is al geconstateerd dat het een fibercut betrof, alleen was de locatie toen nog niet bekend. Sinds dinsdag 20-06 omstreeks 14:00 ligt alles er uit. In eerste instantie werd gedacht aan een stroomstoring van Enexis, daarna kabel breuk. Er zou vrijdag een quick fix zijn waarmee 'mensen weer online' kwamen, maar die mensen zitten niet op dit forum (hebben daar dan ook geen reden voor). 

Reputatie 2

Goedemiddag all, allereerst sorry voor de onbedoelde nalatigheid aan onze kant. We kregen af en toe dubbelzinnige antwoorden en zagen veelal aansluitingen online komen. 

Een vriendelijk verzoek van mijn kant: zouden jullie geen privéberichten meer willen versturen, alsjeblieft? Ik begrijp de intentie 100 procent en neem niemand iets kwalijk natuurlijk, maar het is voor mij niet te doen om elke dag 17 tot 24 privéberichten te beantwoorden met verzoeken of vraagstukken.

Bedankt voor het begrip. Ik hoop oprecht dat er voor iedereen zeer spoedig een complete oplossing komt!

Hoi Jason,

Bedankt voor je berichtje en ik vind het ook goed om te lezen dat je aangeeft dat jullie wat nalatig zijn geweest in de communicatie. Ik heb nog steeds geen internet en dat duurt op een paar uur na inmiddels al een week. Na jouw berichtje gisteren is er geen update meer geweest. Dat vind ik vervelend. Kunnen we afspreken dat jullie dagelijks updates gaan posten? Zo weten wij ook dat jullie er nog aan werken en weten we ook wat de laatste status is.

 

Reputatie 2

Goedendag, Gezien mijn eerdere vraag is gesloten. Een vraag welke al mijn mededorp bewoners waarschijnlijk ook hebben en dat is hoe kan een fiber cut repareren 6 dagen + kan duren? Ook ik zit momenteel nog steeds zonder diensten. Zouden jullie tevens dit topic als onbeantwoord willen zetten, zolang er nog een verstoring is in de dienstverlening.

Hieronder volgt mijn originele topic.

 

Via deze weg wil ik graag de RCA (Root Cause Analysis) aanvragen voor de storing van Beilen ( start 20 juni 2023) zodra de storing is opgelost. Ik hoop hier in te vinden waarom een fibercut repareren meer dan 6 dagen kost en of T Mobile danwel haar onderaannemers wel in het weekend aan het werk is geweest met de storing.

 

Alvast bedankt voor uw medewerking, in de hoop dat deze storing snel opgelost wordt en NIET weer voorkomt. 

 

Fibercut zou zitten in kabel tussen Assen en Beilen dus zou nu gevonden zijn hopelijk snel gerepareerd.

Ben inderdaad ook wel benieuwd naar de RCA. en hoe het kan dat fibercut reparatie zolang duurt

Reputatie 2

 

Fibercut zou zitten in kabel tussen Assen en Beilen dus zou nu gevonden zijn hopelijk snel gerepareerd.

 

Iemand ergens bij Hooghalen een paaltje van een TT-camping of afterparTTy met grondboor dwars door een glasvezel de grond in gezet vorige week? 🙈

Net over snelweg tussen assen en beilen gekomen langs de campings maar zag geen werkzaamheden, dus daar zal het niet zij😥

Inmiddels 12 uur verder na constateren fibercut nog geen internet, tv internet en geen update's 

Reputatie 2

 

Fibercut zou zitten in kabel tussen Assen en Beilen dus zou nu gevonden zijn hopelijk snel gerepareerd.

 

Iemand ergens bij Hooghalen een paaltje van een TT-camping of afterparTTy met grondboor dwars door een glasvezel de grond in gezet vorige week? 🙈

Net over snelweg tussen assen en beilen gekomen langs de campings maar zag geen werkzaamheden, dus daar zal het niet zij😥

Reputatie 2

 

Fibercut zou zitten in kabel tussen Assen en Beilen dus zou nu gevonden zijn hopelijk snel gerepareerd.

 

Iemand ergens bij Hooghalen een paaltje van een TT-camping of afterparTTy met grondboor dwars door een glasvezel de grond in gezet vorige week? 🙈

Reputatie 2

Goedendag, Gezien mijn eerdere vraag is gesloten. Een vraag welke al mijn mededorp bewoners waarschijnlijk ook hebben en dat is hoe kan een fiber cut repareren 6 dagen + kan duren? Ook ik zit momenteel nog steeds zonder diensten. Zouden jullie tevens dit topic als onbeantwoord willen zetten, zolang er nog een verstoring is in de dienstverlening.

Hieronder volgt mijn originele topic.

 

Via deze weg wil ik graag de RCA (Root Cause Analysis) aanvragen voor de storing van Beilen ( start 20 juni 2023) zodra de storing is opgelost. Ik hoop hier in te vinden waarom een fibercut repareren meer dan 6 dagen kost en of T Mobile danwel haar onderaannemers wel in het weekend aan het werk is geweest met de storing.

 

Alvast bedankt voor uw medewerking, in de hoop dat deze storing snel opgelost wordt en NIET weer voorkomt. 

 

Fibercut zou zitten in kabel tussen Assen en Beilen dus zou nu gevonden zijn hopelijk snel gerepareerd.

Goedendag, Gezien mijn eerdere vraag is gesloten. Een vraag welke al mijn mededorp bewoners waarschijnlijk ook hebben en dat is hoe kan een fiber cut repareren 6 dagen + kan duren? Ook ik zit momenteel nog steeds zonder diensten. Zouden jullie tevens dit topic als onbeantwoord willen zetten, zolang er nog een verstoring is in de dienstverlening.

Hieronder volgt mijn originele topic.

 

Via deze weg wil ik graag de RCA (Root Cause Analysis) aanvragen voor de storing van Beilen ( start 20 juni 2023) zodra de storing is opgelost. Ik hoop hier in te vinden waarom een fibercut repareren meer dan 6 dagen kost en of T Mobile danwel haar onderaannemers wel in het weekend aan het werk is geweest met de storing.

 

Alvast bedankt voor uw medewerking, in de hoop dat deze storing snel opgelost wordt en NIET weer voorkomt. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag all, allereerst sorry voor de onbedoelde nalatigheid aan onze kant. We kregen af en toe dubbelzinnige antwoorden en zagen veelal aansluitingen online komen. 

Een vriendelijk verzoek van mijn kant: zouden jullie geen privéberichten meer willen versturen, alsjeblieft? Ik begrijp de intentie 100 procent en neem niemand iets kwalijk natuurlijk, maar het is voor mij niet te doen om elke dag 17 tot 24 privéberichten te beantwoorden met verzoeken of vraagstukken.

Bedankt voor het begrip. Ik hoop oprecht dat er voor iedereen zeer spoedig een complete oplossing komt!

Reageer