In de brinkstraat zit nu al twee dagen geen internet
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelIn de brinkstraat zit nu al twee dagen geen internet
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelHier ronskamp 9412 werkt ook nog niets ik begin er erg van te balen geef ons eens duidelijk antwoord wanneer het is opgelost!!
Als ik het zo lees zou heel Beilen plat liggen die op glasvezel zitten postcode 9412 (beilen noord) 9413 ( nachtegaal) 9411 de rest van het dorp en de buitengebieden. Is dit alleen een probleem van T-Mobile of hebben andere providers er ook last van ? Lijkt mij toch als er een kabelbreuk is dat alle providers er last van hebben want naar mijn weten is er maar 1 glasvezel kabel gelegd in Beilen.
Fibercut zou zitten in kabel tussen Assen en Beilen dus zou nu gevonden zijn hopelijk snel gerepareerd.
Iemand ergens bij Hooghalen een paaltje van een TT-camping of afterparTTy met grondboor dwars door een glasvezel de grond in gezet vorige week? 🙈
Net over snelweg tussen assen en beilen gekomen langs de campings maar zag geen werkzaamheden, dus daar zal het niet zij😥
Inmiddels 12 uur verder na constateren fibercut nog geen internet, tv internet en geen update's
Vorige week woensdag is al geconstateerd dat het een fibercut betrof, alleen was de locatie toen nog niet bekend. Sinds dinsdag 20-06 omstreeks 14:00 ligt alles er uit. In eerste instantie werd gedacht aan een stroomstoring van Enexis, daarna kabel breuk. Er zou vrijdag een quick fix zijn waarmee 'mensen weer online' kwamen, maar die mensen zitten niet op dit forum (hebben daar dan ook geen reden voor).
Randweg ook nog steeds geen internet.
Is het ook mogelijk om over te stappen zonder een boete te krijgen? Eerst liet het installeren al 4 maanden op zich wachten. Vervolgens na 3 maanden een week offline. Ik hoop niet dat dit als normaal beschouwd wordt.
Als ik het goed heb gaat T-mobile over de lijn van KPN. Hoe kan het dat mijn buurman wel gewoon KPN internet heeft via glasvezel?
En nog steeds geen internet, een storing is tot daar aan toe. Maar de gebrekkige communicatie vanuit T-Mobile en de lengte van deze storing is echt onnederlands slecht (storing is sinds 20 juni 14.30!).
Ja, ik heb van alles geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet
Goedendag, Gezien mijn eerdere vraag is gesloten. Een vraag welke al mijn mededorp bewoners waarschijnlijk ook hebben en dat is hoe kan een fiber cut repareren 6 dagen + kan duren? Ook ik zit momenteel nog steeds zonder diensten. Zouden jullie tevens dit topic als onbeantwoord willen zetten, zolang er nog een verstoring is in de dienstverlening.
Hieronder volgt mijn originele topic.
Via deze weg wil ik graag de RCA (Root Cause Analysis) aanvragen voor de storing van Beilen ( start 20 juni 2023) zodra de storing is opgelost. Ik hoop hier in te vinden waarom een fibercut repareren meer dan 6 dagen kost en of T Mobile danwel haar onderaannemers wel in het weekend aan het werk is geweest met de storing.
Alvast bedankt voor uw medewerking, in de hoop dat deze storing snel opgelost wordt en NIET weer voorkomt.
Fibercut zou zitten in kabel tussen Assen en Beilen dus zou nu gevonden zijn hopelijk snel gerepareerd.
Iemand ergens bij Hooghalen een paaltje van een TT-camping of afterparTTy met grondboor dwars door een glasvezel de grond in gezet vorige week? 🙈
Volgens de storingspagina zijn er nog wat werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd.
Geef mij de lokatie even door kan ik de monteur(s) van een natje en droogje voorzien zullen er wel helemaal door zitten dat ze om 2020 nog aan het werk zijn.
Goedemiddag all, allereerst sorry voor de onbedoelde nalatigheid aan onze kant. We kregen af en toe dubbelzinnige antwoorden en zagen veelal aansluitingen online komen.
Een vriendelijk verzoek van mijn kant: zouden jullie geen privéberichten meer willen versturen, alsjeblieft? Ik begrijp de intentie 100 procent en neem niemand iets kwalijk natuurlijk, maar het is voor mij niet te doen om elke dag 17 tot 24 privéberichten te beantwoorden met verzoeken of vraagstukken.
Bedankt voor het begrip. Ik hoop oprecht dat er voor iedereen zeer spoedig een complete oplossing komt!
Hoi Jason,
Bedankt voor je berichtje en ik vind het ook goed om te lezen dat je aangeeft dat jullie wat nalatig zijn geweest in de communicatie. Ik heb nog steeds geen internet en dat duurt op een paar uur na inmiddels al een week. Na jouw berichtje gisteren is er geen update meer geweest. Dat vind ik vervelend. Kunnen we afspreken dat jullie dagelijks updates gaan posten? Zo weten wij ook dat jullie er nog aan werken en weten we ook wat de laatste status is.
Wordt het vandaag nog wat met herstel van de verbinding?
Werkt op de Schapendrift ook weer. Blijft mijn vraag voor de RCA openstaan.
Een aantal klanten kunnen nog hinder ervaren, KPNNetwerkNL is nog bezig met een aantal werkzaamheden. Hopelijk is dit snel opgelost!
Dag Tommie,
Als ik in het door jou gelinkte topic kijk, dan doet het voorkomen alsof de storing al opgelost is. Dat is het niet. Kunnen jullie duidelijker in jullie communicatie zijn en vaker een update posten?
Hoi Tommie,
Nog niet voor iedereen dus :) Ik zal een tekstvoorstel voor jullie doen, doe ermee wat je wilt. Maar het had in ieder geval mij meer inzicht gegeven ;).
Door in update van nu te zetten dat ‘alle’ klanten online zijn, vind ik dat jullie onnodig de suggestie wekken dat alles is opgelost.
Fijne dag!
“Voor vele is het al opgelost” dat is natuurlijk onzin als je naar deze topic kijkt en
Wij zitten allemaal nog zonder internet in 9413
Hoe zou je uberhaupt internet terug kunnen krijgen als de kabelbreuk nog niet opgelost is!?
Bij mij werkt ook alles weer; fijn dat het is opgelost. Vooral dank aan de vriendelijke klantenservice die mij altijd netjes te woord heeft gestaan.
Sluit ik mij in het geheel bij aan👍
Heeft iemand onderhand alweer internet? De Schapendrift (9411) zit nog steeds zonder. Ik ben anders bang dat we het hele weekend zonder diensten zitten of ik ga onderhand uit van een 9-5 mentaliteit bij T-Mobile
Heeft iemand onderhand alweer internet? De Schapendrift (9411) zit nog steeds zonder. Ik ben anders bang dat we het hele weekend zonder diensten zitten of ik ga onderhand uit van een 9-5 mentaliteit bij T-Mobile
Esweg ook nog niets, deel uw angst. Het gaat in Beilen om +/-100 adressen dat is ongeveer €300,00 per 24 uur geen internet daar liggen ze niet wakker van als dit in Amsterdam was geweest was probleem binnen 12 uur opgeslost anders kost het hun tonnen tot paar miljoen en dan willen ze wel werken.
Ze zeggen het niet maar kan uit hun manier van communiceren en handelen niet wat anders opmaken
Bier functioneert ook alles weer.. toch mis ik dat rode lampje wel tussen al die groene flikkerende lampjes..
Het zijn lijkt mijn een stelletje amateurs die een storing niet kunnen oplossen😡geef ons in ieder geval echte info waar het aan ligt,ik ben Beilen door gereden en heb nergens monteurs gezien van regefiber of Wessels dus ik denk dat het probleem niet bij de kabelaars ligt!!
Is helaas maar ongeveer €3 per dacht daar ligt t-mobile niet wakker van
De berekening is maandbedrag/30 x aantal dagen geen dienst.
Dus bijvoorbeeld €50 / 30 = €1,66 per dag.
Goedemiddag all, allereerst sorry voor de onbedoelde nalatigheid aan onze kant. We kregen af en toe dubbelzinnige antwoorden en zagen veelal aansluitingen online komen.
Een vriendelijk verzoek van mijn kant: zouden jullie geen privéberichten meer willen versturen, alsjeblieft? Ik begrijp de intentie 100 procent en neem niemand iets kwalijk natuurlijk, maar het is voor mij niet te doen om elke dag 17 tot 24 privéberichten te beantwoorden met verzoeken of vraagstukken.
Bedankt voor het begrip. Ik hoop oprecht dat er voor iedereen zeer spoedig een complete oplossing komt!
Hallo
De storing zou opgelost moeten zijn, heb je de mediaconverter ook een herstart gegeven door de stroom er even af te halen en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router?
Alle lampjes zijn groen, behalve het lampje voor internet, dat is rood op de zyxel-router
Goedendag, Gezien mijn eerdere vraag is gesloten. Een vraag welke al mijn mededorp bewoners waarschijnlijk ook hebben en dat is hoe kan een fiber cut repareren 6 dagen + kan duren? Ook ik zit momenteel nog steeds zonder diensten. Zouden jullie tevens dit topic als onbeantwoord willen zetten, zolang er nog een verstoring is in de dienstverlening.
Hieronder volgt mijn originele topic.
Via deze weg wil ik graag de RCA (Root Cause Analysis) aanvragen voor de storing van Beilen ( start 20 juni 2023) zodra de storing is opgelost. Ik hoop hier in te vinden waarom een fibercut repareren meer dan 6 dagen kost en of T Mobile danwel haar onderaannemers wel in het weekend aan het werk is geweest met de storing.
Alvast bedankt voor uw medewerking, in de hoop dat deze storing snel opgelost wordt en NIET weer voorkomt.
Fibercut zou zitten in kabel tussen Assen en Beilen dus zou nu gevonden zijn hopelijk snel gerepareerd.
Hallo
De storing zou opgelost moeten zijn, heb je de mediaconverter ook een herstart gegeven door de stroom er even af te halen en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router?
Is nog niet opgelost
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.