Beantwoord

Bewijzen met snelheidstest in geval van snelheidsprobleem



Toon eerste reactie

36 reacties

Reputatie 3
Hoe kan het ĂĽberhaupt dat jullie alleen die 93 meten en daarmee de kous af doen terwijl ikeen 20mb abbo heb
Reputatie 3
Beste Sander,

Ik heb getest met een android box, windows 10 pc in safe mode, een snelheidsmeter op mijn nas en meerdere kabels en poorten.

Ik heb de test via speedtest en kpn ftp test uitgevoerd.

De meting die je me zou toesturen is niet aangekomen. Niet in de thuismail niet in de gmail. Ook niet in de spam

Nogmaals, ik ben het een beetje beu dat jullie "bewijs" willen hebben. Dat de klant bij voorbaat al in twijfel wordt getrokken vind ik absurd.

Qua "ik was jullie te snel af"... onzin, er is gewoon niet terug gekoppeld.
Reputatie 7
Hey dikkedikkie,

Snelheid
Niet oké natuurlijk als je niet de juiste snelheid binnenkrijgt. Dit nemen we dan ook zeker serieus. We hebben gemeten en de snelheid die van buiten komt, blijkt oké. Dat is alvast goed nieuws! We hoeven dus niet de netwerkbeheerder in te schakelen. Het modem is ook perfect uitleesbaar. Die functioneert ook naar behoren. Je gaf aan dat je de internetkabel ook vervangen hebt (toch?). Die sluiten we dan ook uit. Heb je ook getest met een ander apparaat of een andere poort op het modem?

Communicatie
Wat betreft de communicatie. Uiteraard krijg je wel van ons een terugkoppeling. In dit geval was je ons simpelweg te snel af! 🙂 Voor nu koppel ik het hier terug. Ik sluit het bericht van onze technische dienst en je Twitter bericht. Zo blijft het gesprek centraal, anders mis ik wellicht een bericht van je!

Test
Voor ik het vergeet, ik heb je een snelheidstest gestuurd. Ik wil je vragen om deze uit te voeren als je computer rechtstreeks is aangesloten op je modem. Zet je de TV Box uit op het moment van testen en koppel andere apparaten los. Doe eventueel ook de test als je de computer in veilige modus opstart. Daarmee kunnen we ook veel uitsluiten. Als die snelheid nu blijft hangen op 15 Mb/s dan hebben we bewijs dat er iets misgaat en hebben we een aanknopingspunt.

Hou vol, we komen er heus achter!
Reputatie 3
Ja dan is het helemaal vreemd Als je een abonnement van 20mb hebt en het modem geeft 93 mb aan . Denk zelf om er achter te komen om een ander modem uit te proberen .

Schone taak voor tmobile om hier mee aan de slag te gaan
Reputatie 5
Ja dan is het helemaal vreemd Als je een abonnement van 20mb hebt en het modem geeft 93 mb aan . Denk zelf om er achter te komen om een ander modem uit te proberen .
Reputatie 3
Bedraad. Verschillende poorten en kabels. Ik heb een abbo van 20 dus dit klopt niet. Als ik 90 mb binnen had gekregen zou ik niet hebben geklaagd
Reputatie 5
Dat lijkt goed de download 93 mb , en als je bedraad doet is dit 15mb , of is dit wifi
Reputatie 3
Kan je ook in het modem kijken wat de snelheid is wat er binnen komt ?

Dag jan,

Dat kan uiteraard.

Voor zover dat waarheidsgetrouw is.
Reputatie 5
Kan je ook in het modem kijken wat de snelheid is wat er binnen komt ?
Reputatie 3
Dag tmobile,

zojuist weer met jullie klantenservice gebeld.

Ze wisten me te vertellen dat de backoffice de case van gister ALWEER hadden gesloten ZONDER mij terug te koppelen.
Hier wordt je toch moedeloos van.

Zij geven het volgende aan:

WIj meten 90+ mb dat binnenkomt bij meneer. En de lijn is stabiel.

Ik sloeg weer achterover. IK HEB EEN ABBO VAN 20 MB EN ER KOMT MAAR 15 BINNEN!. Als ik 90 had binnengekregen zou ik jullie nooit gebeld hebben slimmerikken!
Man man man, hoe moeilijk is dit zeg!

En bovendien, weer moet IK er achteraan bellen.

NU zit ik inmiddels al ruim 1 maand met het zelfde gezeik, incidenten worden zonder terugkoppeling gewoon afgesloten en jullie meten zogenaamd 90 mb.
DIe 90 kan ik zelf ook zien in het modem ja, dat is de mogelijke snelheid op dit adres. Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom *quote*. Ja sorry hoor.

In mijn bijna 10 jaar werkzaam verleden bij KPN tech heb ik zulke idiote dingen nooit meegemaakt!

IK ben een klant en ik heb een hulpvraag waarbij ik van mijn provider afhankelijk ben.
De snelheid is te traag en mijn TV hapert verdorie dagelijks meermaals!

Wat is dat voor ongein dat incidenten telkens zonder terugkoppeling worden afgesloten. Dat kan je niet maken naar je klant toe! IK BETAAL MEDE AAN JULLIE SALARIS ELKE MAAND!

Ik verwacht gewoon dat iemand van jullie zogenaamde BACKOFFICE het fatsoen heeft mij te bellen voordat er een case wordt gesloten! Daarnaast verwacht ik dat tmobile meer doet om haar klanten normaal te woord te staan.

Backoffice niet bereikbaar, BELACHELIJK!


Ik ben absoluut niet boos op de personen aan de telefoon. Wel op degene die die belachelijke klantonvriendelijk regels heeft bedacht!

Ik neem elk gesprek op. Daarin is duidelijk te horen dat ik een hulpvraag heb maar continu wordt geblocked door jullie regels. Bovendien zorg ik er continu voor dat ik te horen krijg dat incidenten worden afgesloten om belachelijk redenen zonder terugkoppeling.
Ik wil hulp, geen levering van wanprestaties vanuit tmobile. Anders ben ik er rap klaar mee om mijn kant van de prestatie te leveren.
Doe er wat mee, BEL ME TERUG EN HELP ME MET MIJN PROBLEEM!

Ps:ook op Twitter hebik jullie zojuist om hulp gevraagd!
Reputatie 3
Getest met mijn android box die aan de kabel hangt. En ja er staat telfprt want er kan een simkaart in 🙂

Reageer