Beantwoord

bridge tap?



Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 7
Hoi @Hiddeb7, begrijp ik het goed dat de monteur het heeft weten te verhelpen door het modem te vervangen? De monteur geeft aan dat er inderdaad geen bridge tap aanwezig is. Excuus voor de verwarring!

Hi @bellefelice, ik kijk graag met je mee. Allereerst bedankt voor alle stappen die je al doorlopen hebt! Het aansluitpunt dat je laat zien, lijkt inderdaad geen vertakkingen te hebben. Dan is er nog Ă©Ă©n mogelijkheid. Het kan zijn dat er een ander punt in jouw woning is wat het hoofdaansluitpunt is. Kun je kijken in de meterkast of daar een mogelijk aansluitpunt zit? Wellicht kun je ook aan je buren vragen waar bij hen het modem is aangesloten en kijkt vervolgens op dezelfde plek in jouw huis. Lukt het allemaal niet, laat het mij weten, dan ga ik vervolgstappen zetten. Want weet Ă©Ă©n ding zeker: wij willen ook dat het bij jou allemaal vlekkeloos werkt!

Met uitleg over bridge taps en wat het is: Alles over bridge taps.
Reputatie 7
Badge +4

frustrerend dat wel. op de eerste foto zie ik ook groen en geel. 2de foto lijkt in orde. maar waar zit de hoofd aansluiting? officiële hoort het modem binnen 2m vanaf dit punt te staan. alle binnenhuis bekabeling is eigen verantwoording.

er is  vast wel iemand te vinden die het voor je kan oplossen. (tegen een kleine vergoeding)

hier hetzelfde probleem, ineens na 18 maanden! na diverse telefoontjes naar T mobiel mag je he tdus zelf uitzoeken. IK weet niet waar de bridge tap zit! Van de helpdesk wordt je ook niet wijzer en zeker niet vrolijk. wie weet wat er nie

t goed gaat?
Waar gaat de kabel aan de bovenkant naar toe, direkt naar het modem = geen bridgetap, naar een doos in de woonkamer en slaapkamer bijvoorbeeld = wel een bridgetap.
Modem met een korte kabel aansluiten op de twee linker positie's met een goede ronde kabel die niet te lang is is het beste, of het meegeleverde doosje op 10 cm kabel die er al zit aansluiten en daar de meegeleverde DSL kabel in en naar het modem.

Heb je hem in de woonkamer ingeplugt, dan de doos even openmaken en kijken of er nog een paar extra draden naar een volgende doos gaan, deze loskoppelen en kijken of het dan beter gaat, anders blijft toch het advies, bij de ISRA op de foto aansluiten.
de draden bovenzijde gaan direct naar het modem.
Dan heb je geen bridgetap, misschien even een nieuw kabeltje proberen, kan soms stuk gaan of minder contact maken.
Ik ben ook zo iemand die sinds ik T-mobilethuis heb een bridge tap blijk te hebben. Nooit eerder last van gehad maar oke.
Ik ben door T-Mobile naar het forum verwezen maar tot nog toe wordt ik daar niet wijzer van. Ik heb de boel open gemaakt en zie vooral een hoop losse eindjes. Wat ik heb begrepen verhelp je een bridge tap door de nutteloze draadjes door te knippen. Maar zo te zien heb ik geen nutteloze verbonden draadjes. Iemand een idee?

Reputatie 7
Badge +4
@Brian Dit begint een beetje uit de hand te lopen. mensen maken zelf het isra open en dat is niet de bedoeling. hierdoor word ook de verzegeling onherstelbaar beschadigd. in beide gevallen is er geen bridgetap te zien.
@Hidden.nld moet je T-mobile aankijken

Reageer