dag numner 2 met GEEN INTERNET

  • 21 June 2023
  • 47 reacties
  • 1055 Bekeken

Reputatie 1

Beilen. Vorige week midden in de nacht plots een storing... en tada sinds gister weer.... binnen een dag reactie of uitnodeging krijgen van monteur... tuurlijk niet... storingen? Tuurlijk niet... enige uitleg of hulp je raad het al tuurlijk niet.


47 reacties

Reputatie 2

Hier ook nog geen internet/tv Beilen

Reputatie 2

Wanneer duidelijkheid?

Reputatie 1

Om 17:00 is vermeld dat er een viber breuk ergens zou moeten wezen... en dat nu de glasvezelhouder is aangestuurd voor herstel... dus letterlijk geen idee wanneer dit word opgelost! Ben er wel goed klaar mee!

 

Reputatie 4

T-Mobile heeft als budget provider werkelijk alles ge-outsourced. Je netwerkprovider, Guidion en “T-mobile” (eigenlijk spreek je met een ingehuurde klantenservice) kunnen vervolgens ook nog oneindig naar elkaar wijzen als je probleem een beetje ingewikkeld is. Kortom, als niet de hele wijk eruit ligt heeft het oplossen van de storing geen prioriteit. Dus gaan ze op hun dooie akkertje tijdens kantoortijd naar elkaar doorverwijzen via standaard protocolletjes. Elke stap in dat proces kan dagen duren.

Het goede nieuws is dat je wel heel makkelijk een onbeperkt internet voucher voor je mobiel krijgt, waarmee je een hotspot kunt maken, als je T-Mobile of Ben of, ik meen, tele2 abonnement hebt.

Bij vodafone/Ziggo zijn ze veel minder scheutig met mobiel internet en die lossen storingen ook niet erg snel op.

 

Reputatie 1

Nou ik ben er achter! Er word inderdaad momenteel helemaal niks aan gedaan! Maar wel goud geld vragen en ho maar als je een x iets zelf niet na komt! En dat unlimited heb je niks aan als je dat al hebt.... beter nog met een hotspot 5g en dan maar 12 mb download snelheid trekken heeft voor mij ook geen zin helaas.. ben een website editor... kan al 2 dagen niet werken ze zouden dat is moeten vergoeden..

 

Reputatie 1

Ze hebben de ipdates er af gehaald en zeggen dat vanaf 8 uur het probleem is opgelost... NOG STEEDS GEEN INTERNET!!!!

Hier op postcode 9413 ook nog een storing. Dinsdagavond ontdekt en toen zou er eerst een monteur ingepland worden aangezien de storing nog niet bekend was bij de helpdesk. Volgende dag een uitnodiging om een afspraak met een monteur te maken met het eerstvolgende moment ruim een week later. Gelukkig was dat niet meer nodig toen het een algemene storing bleek te zijn.

Zojuist nog even gebeld en de storing is nog niet afgemeld. Hopelijk is het snel opgelost. Ik werd in ieder geval vriendelijk te woord gestaan en heb een 24 uurs onbeperkte data bundel. Kon vanochtend gelukkig prima thuiswerken / videobellen. 

Op 9411 ook nog steeds storing (sinds vrijdag klant, dus goede binnenkomer). Storing is begonnen op 20 juni rond 14.30. En zoals W050 aangeeft, is de storing wel bekend bij de klantenservice, maar niet op het officiële topic. Ik begin me wel af te vragen of T-Mobile maar 10 klanten heeft in de gemeente Midden-Drenthe. 

Reputatie 1

Inderdaad! Tot nu toe moet ik zeggen dat via het topic ook niet echt iets word gedaan om de klant op de hoogte te stellen zoals beloofd... ik ben bang dat we hier nog lang mee gaan zitten..

Beilen,
Nog steeds geen internet.

Volgens T-mobile zou het opgelost moeten zijn maar helaas.

Wanneer wel ????

Reputatie 2

Op 9412 ook nog steeds geen internet 

Reputatie 2

Ook hier in 9411 nog geen internet. Ik heb vanmorgen de klantenservice gebeld. Zij hadden geen informatie en hebben mij een half uur later teruggebeld. De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat de storing nog niet is opgelost en dat het topic zou worden aangepast. Dat is nu, een halve dag later, nog niet gebeurd.

Verder kon ze mij vertellen dat ze er heel druk mee bezig waren (ja, iets anders kun je ook niet zeggen toch) en dat ze verder geen informatie had. Tja.

Ik probeer af en toe even te chatten maar daar kom ik steeds niet doorheen.

Ik heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd.

Reputatie 2

Nou, ik heb net weer even gebeld. De meneer aan de telefoon gaf aan dat er een noodoplossing is toegepast. Er zijn volgens hem 3 wijkcentrales die nog niet online zijn. Er is een kabelbreuk en de eigenaar van de kabel (Reggefiber/KPN) is bezig met een oplossing.

Hij kon nog geen termijn van de oplossing geven. Kon morgen zijn, kon over twee dagen zijn. Tja.. ik heb gevraagd of ze updates hier op het forum willen geven.

Reputatie 2

🙄 Dan ben ik wel benieuwd waar die breuk zit. Met een beetje mazzel kunnen ze er zo bij. Wordt genoeg gegraven in het dorp 🙈

Nou, ik heb net weer even gebeld. De meneer aan de telefoon gaf aan dat er een noodoplossing is toegepast. Er zijn volgens hem 3 wijkcentrales die nog niet online zijn. Er is een kabelbreuk en de eigenaar van de kabel (Reggefiber/KPN) is bezig met een oplossing.

Hij kon nog geen termijn van de oplossing geven. Kon morgen zijn, kon over twee dagen zijn. Tja.. ik heb gevraagd of ze updates hier op het forum willen geven.

Mooi dat er wat duidelijkheid is, wat wel bijzonder is KPN netwerk werkt gewoon in Beilen dus snap niet dat KPN de kabel moet fixxen. Hopelijk werken ze nog na 17u eraan…

Reputatie 2

🙄 Dan ben ik wel benieuwd waar die breuk zit. Met een beetje mazzel kunnen ze er zo bij. Wordt genoeg gegraven in het dorp 🙈

Ja dat wisten ze volgens hem nog niet ;) maar ja er is vast een of ander slim apparaatje die je tot op de meter kunt vertellen waar je moet graven.

Reputatie 1

Nou ik weet niet... maar een kabel gaat niet random kapot... dus hoe is dat uberhaupt gebeurd? 

Reputatie 1

Nou, ik heb net weer even gebeld. De meneer aan de telefoon gaf aan dat er een noodoplossing is toegepast. Er zijn volgens hem 3 wijkcentrales die nog niet online zijn. Er is een kabelbreuk en de eigenaar van de kabel (Reggefiber/KPN) is bezig met een oplossing.

Hij kon nog geen termijn van de oplossing geven. Kon morgen zijn, kon over twee dagen zijn. Tja.. ik heb gevraagd of ze updates hier op het forum willen geven.

Mooi dat er wat duidelijkheid is, wat wel bijzonder is KPN netwerk werkt gewoon in Beilen dus snap niet dat KPN de kabel moet fixxen. Hopelijk werken ze nog na 17u eraan…

Die werken net zoals gister er niet meer aan na 17u.. was gister ook niet...

Reputatie 2

Hier op postcode 9413 ook nog een storing. Dinsdagavond ontdekt en toen zou er eerst een monteur ingepland worden aangezien de storing nog niet bekend was bij de helpdesk. Volgende dag een uitnodiging om een afspraak met een monteur te maken met het eerstvolgende moment ruim een week later. Gelukkig was dat niet meer nodig toen het een algemene storing bleek te zijn.

Zojuist nog even gebeld en de storing is nog niet afgemeld. Hopelijk is het snel opgelost. Ik werd in ieder geval vriendelijk te woord gestaan en heb een 24 uurs onbeperkte data bundel. Kon vanochtend gelukkig prima thuiswerken / videobellen. 

Was al bekend want vanaf esweg is er om 1600 al een melding gedaan, ze liegen dat ze barsten daar zijn te weinig klanten die ze de wettelijke vergoeding moeten betalen voor de storing namelijk 1/30 van het abonnement geld per  24 uur dat storing duurt.

 

Reputatie 2

Nou, ik heb net weer even gebeld. De meneer aan de telefoon gaf aan dat er een noodoplossing is toegepast. Er zijn volgens hem 3 wijkcentrales die nog niet online zijn. Er is een kabelbreuk en de eigenaar van de kabel (Reggefiber/KPN) is bezig met een oplossing.

Hij kon nog geen termijn van de oplossing geven. Kon morgen zijn, kon over twee dagen zijn. Tja.. ik heb gevraagd of ze updates hier op het forum willen geven.

Bijzonder dat als er kabelbreuk is in glaskabel dat alleen t mobile er last van heeft volgens mij ligt er maar een glasvezelkabel in Beilen

Reputatie 1

Nou, ik heb net weer even gebeld. De meneer aan de telefoon gaf aan dat er een noodoplossing is toegepast. Er zijn volgens hem 3 wijkcentrales die nog niet online zijn. Er is een kabelbreuk en de eigenaar van de kabel (Reggefiber/KPN) is bezig met een oplossing.

Hij kon nog geen termijn van de oplossing geven. Kon morgen zijn, kon over twee dagen zijn. Tja.. ik heb gevraagd of ze updates hier op het forum willen geven.

Bijzonder dat als er kabelbreuk is in glaskabel dat alleen t mobile er last van heeft volgens mij ligt er maar een glasvezelkabel in Beilen

We hebben daadwerkelijk van kpn glasvezel en iedereen in mijn straat zit aan de zelfde kabel... enige die er lasts van hebben zijn wij als t-mobile klant 🤣 blijft ook wonderbaarlijk dat er vanaf 8 uur sochtend gewoon 0 meldingen of uodates zijn gedeeld met deze klanten.. en als klanten er achter aan bellen is het wijzen naar de glasvezelhouder 🤣

Reputatie 2

Nou, ik heb net weer even gebeld. De meneer aan de telefoon gaf aan dat er een noodoplossing is toegepast. Er zijn volgens hem 3 wijkcentrales die nog niet online zijn. Er is een kabelbreuk en de eigenaar van de kabel (Reggefiber/KPN) is bezig met een oplossing.

Hij kon nog geen termijn van de oplossing geven. Kon morgen zijn, kon over twee dagen zijn. Tja.. ik heb gevraagd of ze updates hier op het forum willen geven.

Bijzonder dat als er kabelbreuk is in glaskabel dat alleen t mobile er last van heeft volgens mij ligt er maar een glasvezelkabel in Beilen

We hebben daadwerkelijk van kpn glasvezel en iedereen in mijn straat zit aan de zelfde kabel... enige die er lasts van hebben zijn wij als t-mobile klant 🤣 blijft ook wonderbaarlijk dat er vanaf 8 uur sochtend gewoon 0 meldingen of uodates zijn gedeeld met deze klanten.. en als klanten er achter aan bellen is het wijzen naar de glasvezelhouder 🤣

Vw telecom maar eens contacten die doen volgens mij storingen en onderhoud voor reggefiber/kpn

Reputatie 2

@Tommie @Jason @Demi kan een van de moderatoren eens wat meer duidelijkheid verschaffen? De algemene storingspagina suggereert dat de boel vanaf vanochtend 8:00 weer online zou moeten komen, niets lijkt minder waar.... Nog steeds geen internet.

Reputatie 1

@Tommie @Jaseb @Demi! NOG MAALS! kan er eens wat meer duidelijkheid worden gegeven zoals beloofd! Meer dan 24 uur geen update! Dit kan toch niet? Wat is dit nou voor klantenservice....

Reputatie 2

@Tommie @Jaseb @Demi! NOG MAALS! kan er eens wat meer duidelijkheid worden gegeven zoals beloofd! Meer dan 24 uur geen update! Dit kan toch niet? Wat is dit nou voor klantenservice....

Om te janken is het de communicatie van tmobile,  het schijnt dat koning en hartman uit beilen opdracht heeft gekregen om storing op te losse. Maar deze zijn ook niet te bereiken.

 

Reageer