dag numner 2 met GEEN INTERNET

  • 21 June 2023
  • 47 reacties
  • 1055 Bekeken

Reputatie 1

Beilen. Vorige week midden in de nacht plots een storing... en tada sinds gister weer.... binnen een dag reactie of uitnodeging krijgen van monteur... tuurlijk niet... storingen? Tuurlijk niet... enige uitleg of hulp je raad het al tuurlijk niet.


47 reacties

Reputatie 2

De backoffice heeft 5 werkdagen om tickets te behandelen. Het heeft dus geen zin om elke dag te bellen. Dit lopende ticket moet eerst worden afgehandeld. Als de backoffice het niet zelf kan oplossen sturen ze een oplospartij aan.

Waar het om gaat @eric, is een stukje duidelijke communicatie vanuit T-mobile zodat de getroffen klanten weten waar ze aan toe zijn. Gisteren is de volgende melding gegeven

Update 22-06-2023 08:00 Alle klanten lijken nu online te komen. Er zijn nog wel wat werkzaamheden die verricht moeten worden. Locaties zijn nu in monitoring.

 

Tot op heden doet het internet het nog steeds niet en wordt geen feedback gegeven. Het helpt niet echt dat jij met een SLA conditie van 5 dagen schermt en dat er daarna wel verder wordt gekeken. Geeft niet het idee dat je als klant ook maar enigszins serieus wordt genomen.

Reputatie 2

Nou, ik heb net weer even gebeld. De meneer aan de telefoon gaf aan dat er een noodoplossing is toegepast. Er zijn volgens hem 3 wijkcentrales die nog niet online zijn. Er is een kabelbreuk en de eigenaar van de kabel (Reggefiber/KPN) is bezig met een oplossing.

Hij kon nog geen termijn van de oplossing geven. Kon morgen zijn, kon over twee dagen zijn. Tja.. ik heb gevraagd of ze updates hier op het forum willen geven.

Reputatie 1

Er is nu bekend dat het probleem niet bij de glasvezeleigenaar zit maar bij t-mobile zelf. Dit was gister al bekend maar blijkbaar was dat te moeilijk om door te communiceren. Er schijnt volgens t-mobile dat er een nieuwe monteur mee bezig is.

Zie hier het andere topic: 

@BesteMeneerDeHeer  Ik snap nu wel waarom sommige mensen buiten de maatschappij staan. 
Hoe asociaal kan je zijn?
Zo dus⬆️  

Weet je wat asociaal is?
Mensen geld afhandig maken, zonder dat je daar recht op hebt.
100 beloftes makes en niet na komen.
Dingen verkopen die vervolgens niet werken.
Mensen weken laten wachten op een service waar ze voor betaald hebben.

Zal ik nog even door gaan?
Cristien de T-mobile bot, tenminste dat hoop ik voor je.
Je zal maar in je vrije tijd forums afspitten om het voor zo een XXXX bedrijf op te nemen, dan ben je diep gezakt.


Moderator edit - laatste waarschuwing: het is absoluut niet toegestaan om te schelden of andere kwetsende uitingen in een bericht te plaatsen. Mocht het hierna nog eens gebeuren, dan wordt jouw account geband.

Reputatie 7
Badge +9

Hi iedereen, mijn oprechte excuses voor het ongemak. Na de laatste update op vrijdag leek het voor iedereen opgelost via een tijdelijke fix, terwijl er door de beheerder aan de fibercut gewerkt werd. Gezien dit niet zo blijkt te zijn kijkende naar jullie meldingen, staat de melding sinds vanochtend toch op het storingstopic. Ik heb jullie gegevens metéén doorgespeeld aan de juiste persoon, zodat jullie worden meegenomen in het onderzoek. Dit is inmiddels geëscaleerd en prioriteit staat hoog.

We houden jullie op de hoogte!

Op 9411 ook nog steeds storing (sinds vrijdag klant, dus goede binnenkomer). Storing is begonnen op 20 juni rond 14.30. En zoals W050 aangeeft, is de storing wel bekend bij de klantenservice, maar niet op het officiële topic. Ik begin me wel af te vragen of T-Mobile maar 10 klanten heeft in de gemeente Midden-Drenthe. 

Reputatie 2

Ook hier in 9411 nog geen internet. Ik heb vanmorgen de klantenservice gebeld. Zij hadden geen informatie en hebben mij een half uur later teruggebeld. De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat de storing nog niet is opgelost en dat het topic zou worden aangepast. Dat is nu, een halve dag later, nog niet gebeurd.

Verder kon ze mij vertellen dat ze er heel druk mee bezig waren (ja, iets anders kun je ook niet zeggen toch) en dat ze verder geen informatie had. Tja.

Ik probeer af en toe even te chatten maar daar kom ik steeds niet doorheen.

Ik heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd.

Reputatie 1

Nou, ik heb net weer even gebeld. De meneer aan de telefoon gaf aan dat er een noodoplossing is toegepast. Er zijn volgens hem 3 wijkcentrales die nog niet online zijn. Er is een kabelbreuk en de eigenaar van de kabel (Reggefiber/KPN) is bezig met een oplossing.

Hij kon nog geen termijn van de oplossing geven. Kon morgen zijn, kon over twee dagen zijn. Tja.. ik heb gevraagd of ze updates hier op het forum willen geven.

Bijzonder dat als er kabelbreuk is in glaskabel dat alleen t mobile er last van heeft volgens mij ligt er maar een glasvezelkabel in Beilen

We hebben daadwerkelijk van kpn glasvezel en iedereen in mijn straat zit aan de zelfde kabel... enige die er lasts van hebben zijn wij als t-mobile klant 🤣 blijft ook wonderbaarlijk dat er vanaf 8 uur sochtend gewoon 0 meldingen of uodates zijn gedeeld met deze klanten.. en als klanten er achter aan bellen is het wijzen naar de glasvezelhouder 🤣

Reputatie 2

Nou, ik heb net weer even gebeld. De meneer aan de telefoon gaf aan dat er een noodoplossing is toegepast. Er zijn volgens hem 3 wijkcentrales die nog niet online zijn. Er is een kabelbreuk en de eigenaar van de kabel (Reggefiber/KPN) is bezig met een oplossing.

Hij kon nog geen termijn van de oplossing geven. Kon morgen zijn, kon over twee dagen zijn. Tja.. ik heb gevraagd of ze updates hier op het forum willen geven.

Bijzonder dat als er kabelbreuk is in glaskabel dat alleen t mobile er last van heeft volgens mij ligt er maar een glasvezelkabel in Beilen

We hebben daadwerkelijk van kpn glasvezel en iedereen in mijn straat zit aan de zelfde kabel... enige die er lasts van hebben zijn wij als t-mobile klant 🤣 blijft ook wonderbaarlijk dat er vanaf 8 uur sochtend gewoon 0 meldingen of uodates zijn gedeeld met deze klanten.. en als klanten er achter aan bellen is het wijzen naar de glasvezelhouder 🤣

Vw telecom maar eens contacten die doen volgens mij storingen en onderhoud voor reggefiber/kpn

Reputatie 2

@Tommie @Jason @Demi kan een van de moderatoren eens wat meer duidelijkheid verschaffen? De algemene storingspagina suggereert dat de boel vanaf vanochtend 8:00 weer online zou moeten komen, niets lijkt minder waar.... Nog steeds geen internet.

Reputatie 2

Hier ook nog niets 9412😡😡

Reputatie 2

Niet te geloven toch ,wat een zooitje is dat daar bij t-mobile😡

🙄 Dan ben ik wel benieuwd waar die breuk zit. Met een beetje mazzel kunnen ze er zo bij. Wordt genoeg gegraven in het dorp 🙈

Ja dat wisten ze volgens hem nog niet ;) maar ja er is vast een of ander slim apparaatje die je tot op de meter kunt vertellen waar je moet graven.

Dat klopt die kastjes bestaan. Als ze weten waar de keten stopt dan kunnen ze vanaf daar tot op de halve meter exact bepalen waar de breuk zit. Maar die breuk zit vast niet in een hoofdkabel van reggefiber want dan hebben hele dorpen/ buurten een probleem.

en heel postcode 9412 zit ook niet zonder. Zoonlief ook 9412 heef wel internet van tmobile. Zonder de router van tmobile trouwens. En ze wisten mij te vertellen dat en 96 klanten in Beilen een storing hadden. Dat is 2 x 48 of 4x24 poorts switches

Reputatie 2

Vanochtend heb ik de klantenservice gesproken, die zei dat in de loop van de dag de boel online zou moeten komen ... Weinig resultaat tot nu toe 🙄

Reputatie 2

🙄 Dan ben ik wel benieuwd waar die breuk zit. Met een beetje mazzel kunnen ze er zo bij. Wordt genoeg gegraven in het dorp 🙈

Ja dat wisten ze volgens hem nog niet ;) maar ja er is vast een of ander slim apparaatje die je tot op de meter kunt vertellen waar je moet graven.

Dat klopt die kastjes bestaan. Als ze weten waar de keten stopt dan kunnen ze vanaf daar tot op de halve meter exact bepalen waar de breuk zit. Maar die breuk zit vast niet in een hoofdkabel van reggefiber want dan hebben hele dorpen/ buurten een probleem.

en heel postcode 9412 zit ook niet zonder. Zoonlief ook 9412 heef wel internet van tmobile. Zonder de router van tmobile trouwens. En ze wisten mij te vertellen dat en 96 klanten in Beilen een storing hadden. Dat is 2 x 48 of 4x24 poorts switches

lijkt wel een probleem met een update van het modem o.i.d. maar er rest ons niet anders dan wachten tot het opgelost is ben ik bang.

 

Reputatie 2

Vanochtend heb ik de klantenservice gesproken, die zei dat in de loop van de dag de boel online zou moeten komen ... Weinig resultaat tot nu toe 🙄

positief blijven de dag duurt nog tot 23:59:59 uur dus ze hebben nog een paar uur😪

Reputatie 2

Er is nu bekend dat het probleem niet bij de glasvezeleigenaar zit maar bij t-mobile zelf. Dit was gister al bekend maar blijkbaar was dat te moeilijk om door te communiceren. Er schijnt volgens t-mobile dat er een nieuwe monteur mee bezig is.

Zie hier het andere topic: 

ook dit schiet niet erg op, vandaag bij T-mobil shop geweest voor pre-paid kaarten te halen om vaste hotspots te maken op beganen grond en verdieping zodat iedereen weer met zijn/haar device online kan gaan de komende 7 dagen maar daat zeggen ze dat volgens het systeem het nog steeds bij KPN het probleem ligt die het moet oplossen. hier zit denk ik ook het probleem dat niet alles eenduidig is en gecommuniceerd wordt.

Reputatie 1

Vanochtend heb ik de klantenservice gesproken, die zei dat in de loop van de dag de boel online zou moeten komen ... Weinig resultaat tot nu toe 🙄

positief blijven de dag duurt nog tot 23:59:59 uur dus ze hebben nog een paar uur😪

Het is alweer na 17.00 he... ga er maar van uit dat er niks gebeurd... dit zeggen ze elke dag 🤣 

@BesteMeneerDeHeer  Ik snap nu wel waarom sommige mensen buiten de maatschappij staan. 
Hoe asociaal kan je zijn?
Zo dus⬆️  

Helemaal eens.

Ik vindt het dan ook vreemd dat zulke berichten niet verwijderd worden.

Dit lijkt mij tegen het forum regels.

 

Reputatie 2

Na een week is het eindelijk opgelost en kunnen we weer internetten en bellen en tv kijken

 

Hier op postcode 9413 ook nog een storing. Dinsdagavond ontdekt en toen zou er eerst een monteur ingepland worden aangezien de storing nog niet bekend was bij de helpdesk. Volgende dag een uitnodiging om een afspraak met een monteur te maken met het eerstvolgende moment ruim een week later. Gelukkig was dat niet meer nodig toen het een algemene storing bleek te zijn.

Zojuist nog even gebeld en de storing is nog niet afgemeld. Hopelijk is het snel opgelost. Ik werd in ieder geval vriendelijk te woord gestaan en heb een 24 uurs onbeperkte data bundel. Kon vanochtend gelukkig prima thuiswerken / videobellen. 

Reputatie 1

Inderdaad! Tot nu toe moet ik zeggen dat via het topic ook niet echt iets word gedaan om de klant op de hoogte te stellen zoals beloofd... ik ben bang dat we hier nog lang mee gaan zitten..

Beilen,
Nog steeds geen internet.

Volgens T-mobile zou het opgelost moeten zijn maar helaas.

Wanneer wel ????

Reputatie 2

Op 9412 ook nog steeds geen internet 

Reputatie 2

🙄 Dan ben ik wel benieuwd waar die breuk zit. Met een beetje mazzel kunnen ze er zo bij. Wordt genoeg gegraven in het dorp 🙈

Reageer