Beantwoord

Degraded contact wordt niet opgelost!

  • 10 October 2020
  • 3 reacties
  • 322 Bekeken

Reputatie 1

9 September is er voor de 3e keer een medewerkerk van Guidion langsgekomen. Die heeft na het installeren van een nieuwe modem van Zyxel en nieuwe metingen geconstateerd dat het probleem niet is opgelost. Waarschijnlijk is het ISRA-punt niet goed. Op de werkbon staat dat KPN wordt aangestuurd. Zij zouden binnen 2 weken contact opnemen. Zij hebben nog steeds geen contact opgenomen. Het probleem is echter niet opgelost. Vergaderingen via Zoom/MSTeams worden geregeld onderbroken omdat de verbinding wegvalt terwijl we zijn aangewezen op thuiswerken! Heel vervelend, en het duurt al vele maanden.

Graag met spoed een oplossing.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 12 October 2020, 16:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @robertd65,

Allereerst goed dat je mij op de hoogte brengt en excuus dat dit nog niet is opgelost. Ik heb jouw dossier uitgebreid doorgespit en het lijkt erop dat het voor KPN lastig is om het probleem te lokaliseren. Ik zal bij het verzoek dat de monteur bij de technische dienst extra aandacht brengen voor de voorgaande inspanningen en dat het probleem écht in het netwerk moet liggen, en niet bij onze apparatuur. Hopelijk weten zij dan in samenwerking met KPN zo snel mogelijk alsnog het probleem op te vinden. Weet dat wij dit zeker niet opgeven en er alles aan doen om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen!

Reputatie 1

Bedankt Cal voor je reactie. Ik hoop snel wat van jullie of KPN te horen. Zowel jullie als ik hebben er nu alles aan gedaan om een goede verbinding te hebben. Maar internet valt nog steeds geregeld uit tijdens bijeenkomsten en vergaderingen. Ook de komende maanden zullen mijn vrouw en ik nog elke dag aangewezen zijn op thuiswerken. En ook daarna zal dat voor het grootste deel van de dag wel het geval zijn. Dus het is heel belangrijk dat de verbinding niet uitvalt. Kunnen jullie mij op de hoogte houden van jullie afspraken met KPN? Dan kan ik met jullie contact opnemen wanneer zij zich daar niet aan houden. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @robertd65, ik hield het achter de schermen voor je in de gaten, en KPN geeft aan dat het ze meermaals niet is gelukt om je te bereiken. Klopt het dat jouw mobiele nummer eindigt op ******83? Als dit niet geval is, zou je mij dan via een privébericht van een alternatief nummer kunnen voorzien? Normaliter sturen ze ook een SMS met een online mogelijkheid om een afspraak in te plannen, ik zal ze vragen om hier ditmaal extra op te focussen zodat er minder kans is dat je ze mist. Ik wacht jouw reactie in spanning af, en daarmee kan ik direct een terugkoppeling geven aan KPN zodat je binnen 24 uur meer van ze hoort!

Edit: Trouwens, hoort jouw mobiele nummer niet te eindigen op ******29? Dit nummer heb ik namelijk doorgegeven aan KPN, dus ik weet niet waar het nummer dat eindigt op ******83 vandaan komt.

Reageer