Beste Odido,
Ik hoop op deze manier wat meer informatie te krijgen over de storing die al meer dan een week duurt.
Jullie klantenservice geeft weinig tot geen informatie en ik wil graag duidelijkheid wanneer ik wanneer kan verwachten internet te hebben.
Dinsdagavond 12 maart -
na 17u thuis constateer storing
Woensdagochtend 13 maart -
rond 08:00u gebelt, 3x gedisconnect
rond 09:30u gebelt en storing gemeldt
LOS ledje rood knipperend, PON ledje doet niets
Afspraak maken voor monteur Guidon, eerste optie vrijdag
Vrijdagmiddag 15 maart -
Monteur Guidon, alles binnenshuis werkt
Geen signaal. ligt bij Open Dutch Fiber
Zondagochtend 17 maart -
Mail dat de melding is doorgezet naar de technische dienst. ??
Maandagmiddag 18 maart -
Gebelt en gevraagd naar status en zou een spoedmelding aangemaakt zijn.
Dinsdagmiddag 19 maart -
Gebelt en gevraagd naar status, laatste melding van een paar uur geleden.
Tekst die wordt opgelezen zijn acties van de monteur van Guidon op vrijdag.
Vraag of er iets concreets kan worden verteld, nee is feitelijk het antwoord.
Na een week ben ik van mening dat er toch iets concreets moet kunnen worden gemeld ?