Download snelheid veel te laag en inloggen gaat niet met mijn email adres.

  • 19 December 2022
  • 42 reacties
  • 522 Bekeken


Toon eerste reactie

42 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Daniel266, de demping van het ONT is te laag. Dit kan door een aantal oorzaken komen. De monteur kan dit onderzoeken, en hopelijk er voor zorgen dat de demping weer in orde wordt. Ik kan namelijk niet van een afstand zien waar de oorzaak vandaan komt. Vandaar dat we de monteur nog een keer langs moeten laten komen.

@Tommie 

Oke dan laat ik hem nog een keer komen

@Tommie 

Ik heb nog geen mail ontvangen om een afspraak in te plannen 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Daniel266, heel erg bedankt voor je moeite! Ik heb het meteen teruggekoppeld aan onze technische dienst. Je zal hier zo snel mogelijk meer over horen. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Daniel266, super bedankt voor deze update. Jammer om dit te zien, maar ik ga er metéén werk van maken. De demping van je ONT ligt opnieuw wat aan de lage kant. Ik heb de technische dienst geïnformeerd met alle informatie en geschiedenis die er is. Ik zal het persoonlijk in de gaten houden. Dank voor je geduld!

@Tommie 

Kan je een melding naar guidion sturen zodat ik een datum kan prikken

@Cheyenne 

Oke bedankt. Via welke weg hoor ik hier wat van?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Daniel266, het lukt de technische dienst niet om verder te komen omdat de technische dienst nog steeds verwacht dat de Archer het probleem veroorzaakt. Mocht je geen monteur langs willen laten komen dan willen zij je graag vragen om het Zyxel modem in de originele opstelling aan te sluiten en direct bekabeld speedtesten uit te voeren waarop specifieke informatie zichtbaar is. Omdat ik niet alle informatie terug kon vinden in speedtest die je voorheen naar ons hebt opgestuurd wil ik je graag vragen om het volgende naar ons op te sturen:

- Ga via een browser naar www.speedtest.net/apps en download de app voor het device waarop je de speedtest wil uitvoeren
- Sluit alle programma's af voordat je de snelheidstesten start, vergeet niet een eventuele VPN uit te schakelen
- De computer of laptop dient bekabeld te zijn aangesloten
- Voer de speedtest uit. Voor een goed beeld is het het beste om op verschillende doelservers te testen. Onder de grote GA knop kun je een server kiezen. Is de snelheid ver onder wat het zou moeten zijn? Voer dan nogmaals een speedtest uit op hetzelfde device met minimaal vijf minuten tussen de speedtests.
- Maak minimaal twee screenshots, van speedtesten op verschillende doelservers en zorg dat je hele bureaublad zichtbaar is inclusief je verbindingstype (het is belangrijk om te kunnen zien dat er bekabeld getest is)
- Maak een screenshot van het taakbeheer (Task Manager, op Windows) of activiteitenmonitor (Activity Monitor op iOS):
In Windows vind je deze door op CTRL+ALT+DEL te drukken; kies voor meer details als deze niet direct zichtbaar zijn
In Apple MacOS kan je zoeken op "Activity Monitor" vanuit het Spotlight zoekvenster
- Maak een screenshot van de IPconfiguratie:
Windows: Via de zoekfunctie onder sneltoets “Windows + R", typ in: ‘’cmd’’ en druk op enter (of zoek naar Opdrachtprompt/Command Prompt in het Startmenu). Typ na het openen in: ipconfig/all en druk op Enter
Apple MacOS: Via de Finder of het Spotlight zoekvenster de Terminal app openen. Typ in: /sbin/ifconfig en druk op enter. Dit geeft alle verbindingen weer die het device op dat moment heeft.

 

Daarnaast geef je in jouw vorige bericht aan dat je ook een probleem hebt met het inloggen in je My T-Mobile Thuis Account. Omdat ik hier voorheen niet bekend mee was ben ik er zojuist voor je ingedoken en na een aantal wijzigingen is het mij gelukt om je account geschikt te maken voor inloggen én koppelen. Graag raad ik je aan om het koppelingsproces te voltooien via de optie de volgende optie: Abonnement toevoegen. Mocht het je nog niet lukken om in te loggen op het niet-gekoppelde account, dan kan je vanaf nu een wachtwoord aanvragen via: Inloggegevens Opvragen.

In ieder geval zou dit helemaal moeten lukken en ik hoop ook snel meer voor je te kunnen betekenen met het snelheids-probleem. Sorry, ik weet dat dit niet jouw beoogde vervolgstap is alleen moet ik ook roeien met de riemen die ik heb. Ik hoop dat ik ook voor dat tweede probleem je snel kan helpen dé oplossing te vinden!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Daniel266, ik heb opnieuw de aanvraag ingedien. Hierover zul je snel een bericht krijgen. We wachten de afspraak af. 

@Lisa 

Hoi Lisa,

Het probleem is nog steeds niet verholpen. Ik word alleen weer dood gegooid met emails en smsjes om weeeer een afspraak in te plannen met een monteur

 

Wat betreft de tv. Dat is bij elke zender

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Daniel266, dat is een goede vraag! Je zult per e-mail op de hoogte gehouden worden. Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Badge +9

@Daniel266 het kan soms wat drukker zijn bij onze technische dienst. Dan kan het wat langer duren. Ik ga er van uit dat dit zo snel mogelijk gebeurt!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Daniel266,

Goed dat je hierop terug komt! Onze technische dienst heeft een sterk vermoeden dat je Archer TP link problemen veroorzaakt. Kan je deze, bij wijze van test, er tussenuit halen en je apparaten direct bekabeld op het modem testen?

Om je erbij te helpen heeft onze technische dienst ook een monteur van Guidion voor je aangevraagd. Mocht het je lukken zonder de monteur dat is dat ook helemaal goed natuurlijk. 

Ik ben benieuwd naar het resultaat!

@Tommie 

Oke dat is mooi. Wat was het nou als ik vragen mag?

Wat is een ONT en wat bedoel je met een powerflip?

Reputatie 7

Hi @Daniel266, ik had heel graag een andere ervaring gelezen! Hartstikke goed dat je deze punten opnieuw aansnijdt, zodat we dit definitief kunnen oplossen. Je hoort te allen tijde van een goede snelheid te genieten, dus wilde ik eerst voor je achteraan gaan. Mijn collega heeft hier vandaag al een nieuw verzoek voor ingediend bij onze technische dienst en houdt dit voor jou in de gaten. De technische dienst gaat er alles aan doen om dit verder aan te pakken en hier dieper in te duiken. Zodra je helemaal probleemvrij bent, dan verneem ik dat graag en ga ik voor je kijken naar een passende vergoeding. Wanneer je voor een 1 Gbit/s abonnement betaalt, hoor je inderdaad ook deze snelheid te behalen.

Ook is er een verzoek uitgezet naar onze technische dienst om het issue met het e-mailadres aan te pakken.

Tot slot wil ik je verder helpen met het stukje omtrent tv. Ervaar je dit probleem bij elke zender of bij specifieke zenders? En ervaar je dit enkel bij opnames die op dat moment nog live bezig zijn of geldt dit voor alle opnames? Als je hier nog op terug kunt komen, dan kan ik dit verder voor je uitpluizen en verhelpen. 

Excuses voor het ongemak, we gaan er achteraan! ❤

waarom blijven jullie zijken over hetzelfde. Ik heb gezegt heel duidelijk en al heel vaak dat de speedtesten niet worden gedaan met de router. De speedtest word rechtstreeks van het modem gepakt. De archer hangt er dan niet aan en alles is in orginele opstelling. Dat heeft de monteur ook gedaan. Daar is hij speciaal voor langs geweest. Dus daar kunnen jullie niks meer op steken. Ook niet op de archer en op mijn systeem etc. Etc. Alles uit zorgvuldig getest door de monteur.

Ook het inloggen is nog steeds niet opgelost

Ik ga de bank opdracht geven dat de automatische incassos worden stopgezet

Speedtesten zijn al 1000 keer gedaan door mij en door de monteur in zijn verschillende bezoeken. Dat stadium zijn we voorbij. Nu is het tijd om iemand van tmobile aan het werk te zetten om het systematisch uit te zoeken. Maar zoals de monteur zegt is het niet bij mij binnen. De testen zijn gedaan in de orginele opstelling zonder archer aangesloten dus daar gaan we vanaf nu over ophouden.

 

Reageer