Beantwoord

Draadloos en kabel internet valt steeds tegelijkertijd uit.

  • 1 February 2020
  • 61 reacties
  • 970 Bekeken


Toon eerste reactie

61 reacties

@MARVA , Waar gaan die twee kabels heen die naar beneden lopen?

Normaal zit blauw en rood op positie 1a en 1b, de rest mag los kan zonder geisoleerd gereedschap, staat geen stroom op de draden.

Reputatie 1

@Doornekamp33 

Beide kabels gaan door de grond.

Reputatie 7
Badge +15

@MARVA 

Je zou met een platte schroevendraaier beide wit en die naast blauw kunnen verwijderen. Dat kan je gewoon zelf doen er staat geen stroom op.

Reputatie 7
Badge +15

Hey @MARVA 

Je zou kunnen proberen om de modem van het stroom af te halen en zowat alles dat met je modem bekabeld verbonden is afkoppelen, zorg ook dat niemand even van de wifi gebruik maakt. Vervolgens zou je eerst de mediaconverter kunnen herstarten als het om glasvezel gaat en dan de modem aanzetten. Is hij stabiel? Sluit dan één voor één alle apparatuur om te concluderen bij welke apparaat het mis gaat. Mocht je modem zonder kabel gebruik en wifi niet stabiel zijn probeer dan eens een fabrieksreset.

Via de klantenservice kun je ook vragen om een lijn meting te laten doen.

Reputatie 1

Hallo @Waqqas,

 

Jammer genoeg heeft jou oplossing niet gewerkt :(

 

Reputatie 7
Badge +15

@MARVA

En na een fabrieksreset? En heb je ook al een lijn meting laten doen?

Is het trouwens een DSL verbinding of glasvezel?

Moderator edit: Dubbele post, je hebt hier ook een topic voor gemaakt, die heb ik beantwoord, dit bericht verwijderd

Reputatie 1

@MARVA

En na een fabrieksreset? En heb je ook al een lijn meting laten doen?

Is het trouwens een DSL verbinding of glasvezel?

@Waqqas 

Wij hebben een DSL verbinding, we hebben ook al een fabriekreset gedaan via de mobiele klantenservice. Lijn meting is mij niet bekend

Reputatie 7
Badge +15

Als je in de modem inlogt zie je dan misschien iets terug in de logboeken of bepaalde errors bij XDSL statistieken? is je modem  op het ISRA punt aangesloten zonder bridge taps zoals aftappingen naar boven?

Reputatie 1

Als je in de modem inlogt zie je dan misschien iets terug in de logboeken of bepaalde errors bij XDSL statistieken? is je modem  op het ISRA punt aangesloten zonder bridge taps zoals aftappingen naar boven?

WAN connection INTERNET_VOICE_R_VID_300:IPv4 disconnected.(ERROR_NO_CARRIER) Dit is oa een melding die mij opviel, ook deze viel mij op: DSL connection is activated.

Reputatie 1

Hi @Brian 

Jammer genoeg blijft het probleem zich nog steeds voordoen. :(  Kan ik een afspraak maken via een SMS bericht of word ik gebeld door de monteur?

Reageer