Beantwoord

een week na overstap naar 1000gb geen internet meer

  • 21 October 2021
  • 31 reacties
  • 879 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 1

dag 9, nog steeds geen internet, pon lamp knippert nog steeds. rode wan lamp op modem,.

 

ohwja, jullie leveren een 24/7 service maar hebben geen technische dienst in het weekend, logisch want particulieren gebruiken natuurlijk minder tv en internet in het weekend… :ok_hand:

Reputatie 4

 

Hier knippert ie ook weer… Catastrofe dat hele GPON van T-Mobile icm verhuizingen vanaf WBA...

Reputatie 1

dag 8, nog steeds geen internet, pon lamp knippert nog steeds. rode wan lamp op modem,.

Reputatie 1

dit dus ? :

Structurele problemen en storingen GPON in de PoP bij omzetten WBA > ODF | T-Mobile Community

 

Reputatie 1

Hi Waqqas,

 

thanks voor je reactie, maar kabels niet goed is niet werken in mijn boekje en niet eerst wel werken en dan zonder enige actie opeens niet werken.

Hieronder zoals achtergelaten door de monteur (alleen in eerste instantie was de rode WAN lamp natuurlijk gewoon groen)

 

 

De woorden over de duur worden door tmobile alleen bevestigd met een ja. dus blijkbaar kan dat wel.

Weet je als de lijn niet goed zou zijn zouden ze mijn modem ook niet uit kunnen lezen en dat kunnen ze bij de servicedesk wel, dus kabels niet goed… nah :)

 

het verhaal klopt gewoon niet, maandag bel ik en word me beloofd dat ik uiterlijk de woensdag erop word terug gebeld. ik ben rond 4 uur zelf maar gaan bellen op woensdag met de vraag of er nog iets gebeurd, de vriendelijke dame aan de lijn zegt vervolgens gewoon nee er zijn in de afgelopen dagen geen actie genoteerd in het log, en vervolgens komt ze met een verhaal over een andere klant waar iets is gedaan en dat verstoord mijn internet...

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vincent1975 

Een maand is wel wat overdreven als het echt zo is dat een andere klant de "veroorzaker" is 😅

Welke lampjes branden knipperen of zijn uit op de Huawei ONT?

Misschien kan je ook eens een foto plaatsen van de patchkabel tussen het FTU en Huawei ont? Deze blijkt ook wel eens de verkeerde te zijn.