eu.battle.net en battle.net app

  • 22 June 2023
  • 52 reacties
  • 818 Bekeken

Reputatie 3

Goedenavond,

 

Sommige kennen het misschien wel, het is woensdag, reset dag, raid dag in World of Warcraft. Echter, rond half 1 verbreekt de connectie met alles wat maar in de EU draait van blizzard en battle.net. zelf met de 5g van mijn mobiel (ook t-mobile) krijg ik geen connectie meer. Iedereen zit te wachten tot de guild tank weer online komt...  Via een vpn lukt het wel en via een andere provider ook... lijkt dus echt in het T-mobile netwerk te zitten.

 

Meer mensen hier last van?

 

Kom dus niet op eu.battle.net , battle.net cliënt kan geen verbinding maken, battle.net app op de telefoon doet het ook niet meer. Wel kom ik op de US varianten van de websites...

Tommie van Odido 10 maanden geleden

@JvStraaten dat is inderdaad helemaal niet de bedoeling. Ik zie dat je de klantenservice al gesproken hebt. Er is een ticket voor je aangemaakt. Onze techneuten gaan voor je aan de slag!

Bekijk origineel

52 reacties

Reputatie 3

@JvStraaten dat is inderdaad helemaal niet de bedoeling. Ik zie dat je de klantenservice al gesproken hebt. Er is een ticket voor je aangemaakt. Onze techneuten gaan voor je aan de slag!

Verbinding is inmiddels hersteld. Er waren nog een paar connecties in de buurt die eruit lagen dus daarom mogelijk wat sneller opgepakt. Hopelijk waren de problemen die ik ervaarde een voorbode van een defect in de wijkcentrale / op de lijnkaart en is het herstel hiervan ook gelijk een oplossing van mijn problemen. We houden het in de gaten.

@Tommie kan jij nagaan wat precies het issue was waarom de gehele verbinding eruit lag?

Reputatie 7
Badge +9

@JvStraaten ik ben erg blij om te horen dat je weer online bent! Op dit moment kan ik nog niet zien wat er nu precies aan de hand is. Hopelijk blijft de verbinding werken. Ik zie graag je terugkoppelingen tegemoet!

Reputatie 3

Ik begin toch langzaam te denken dat het aan mijn modem ligt… Ik kan helaas nergens zien of deze het “te druk” heeft oid.. Maar vandaag is de performance weer dramatisch. Probeer, na herinstallatie pc, updates te downloaden, de games er weer op te zetten en dit gaat zoooooo langzaam. Tot een maand geleden konden we alles, maar dan ook echt alles, binnen halen met de maximum snelheid, gewoon 126 MB per seconde schoon aan de haak… Nu lijkt het er wel op alsof het modem het allemaal niet meer kan bijbenen...

Dan maar weer de tracerts erbij gehaald en die bevestigen het vermoeden…
tracert 185.60.112.158

Tracing route to 185.60.112.158 over a maximum of 30 hops

  1     *        *        *     Request timed out.
  2     *        2 ms     2 ms  1-164-177-143.ftth.glasoperator.nl [143.177.164.1]
  3    15 ms     4 ms     3 ms  10.10.13.49
  4     4 ms     4 ms     4 ms  10.10.12.61
  5     7 ms     *        6 ms  185.60.112.158
tracert 185.60.112.156

Tracing route to 185.60.112.156 over a maximum of 30 hops

  1     *        *        *     Request timed out.
  2     *        *        4 ms  1-164-177-143.ftth.glasoperator.nl [143.177.164.1]
  3     4 ms     4 ms     3 ms  10.10.13.49
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7     *        *        *     Request timed out.
  8     *        *        *     Request timed out.
  9

tracert 185.60.114.159

Tracing route to 185.60.114.159 over a maximum of 30 hops

  1     *        *        *     Request timed out.
  2     *        *        *     Request timed out.
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.

Het grappige is, als ik de traceroute test doe via het webconsole van het modem dan gaat zit een stuk sneller en lijkt ie meer te vinden....

traceroute to 185.60.114.159 (185.60.114.159), 30 hops max, 38 byte packets
 1  143.177.164.1 (143.177.164.1)  2.497 ms
 2  10.10.13.49 (10.10.13.49)  3.755 ms
 3  10.10.12.61 (10.10.12.61)  3.753 ms

traceroute to 185.60.114.159 (185.60.114.159), 30 hops max, 38 byte packets
 1  143.177.164.1 (143.177.164.1)  2.497 ms
 2  10.10.13.49 (10.10.13.49)  3.755 ms
 3  10.10.12.61 (10.10.12.61)  3.753 ms

Is mijn modem dan aan het overlijden? en zo ja, mag ik dan een nieuwe (zo'n eentje met wifi 6 en die 2,5 gbit poort zou wel lekker zijn :-) )


 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @JvStraaten, thanks voor de tracert.

Ik heb besloten om je modem toch om te ruilen, dan kunnen we het een en ander uitsluiten! Omdat er niet genoeg modems op voorraad zijn kan ik je alleen een T-50 opsturen. De T-54 en T-56 worden alleen geleverd aan nieuwe klanten op dit moment, dit komt door onze voorraad. Hierdoor kunnen we wel precies zien of het aan het modem zal liggen ja of nee? Hopelijk, over een tijdje, kan ik ook de nieuwere modems gaan uitsturen. 

Je ontvangt een bericht over de swap, het oude modem dient wel retour gestuurd te worden. Hiervoor ontvang je ook een bericht! De zending kan je volgen in My T-Mobile!

Reputatie 6
Badge

Ik begin toch langzaam te denken dat het aan mijn modem ligt… Ik kan helaas nergens zien of deze het “te druk” heeft oid.. Maar vandaag is de performance weer dramatisch. Probeer, na herinstallatie pc, updates te downloaden, de games er weer op te zetten en dit gaat zoooooo langzaam. Tot een maand geleden konden we alles, maar dan ook echt alles, binnen halen met de maximum snelheid, gewoon 126 MB per seconde schoon aan de haak… Nu lijkt het er wel op alsof het modem het allemaal niet meer kan bijbenen...

Dan maar weer de tracerts erbij gehaald en die bevestigen het vermoeden…
tracert 185.60.112.158

Tracing route to 185.60.112.158 over a maximum of 30 hops

  1     *        *        *     Request timed out.
  2     *        2 ms     2 ms  1-164-177-143.ftth.glasoperator.nl [143.177.164.1]
  3    15 ms     4 ms     3 ms  10.10.13.49
  4     4 ms     4 ms     4 ms  10.10.12.61
  5     7 ms     *        6 ms  185.60.112.158
tracert 185.60.112.156

Tracing route to 185.60.112.156 over a maximum of 30 hops

  1     *        *        *     Request timed out.
  2     *        *        4 ms  1-164-177-143.ftth.glasoperator.nl [143.177.164.1]
  3     4 ms     4 ms     3 ms  10.10.13.49
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7     *        *        *     Request timed out.
  8     *        *        *     Request timed out.
  9

tracert 185.60.114.159

Tracing route to 185.60.114.159 over a maximum of 30 hops

  1     *        *        *     Request timed out.
  2     *        *        *     Request timed out.
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.

Het grappige is, als ik de traceroute test doe via het webconsole van het modem dan gaat zit een stuk sneller en lijkt ie meer te vinden....

traceroute to 185.60.114.159 (185.60.114.159), 30 hops max, 38 byte packets
 1  143.177.164.1 (143.177.164.1)  2.497 ms
 2  10.10.13.49 (10.10.13.49)  3.755 ms
 3  10.10.12.61 (10.10.12.61)  3.753 ms

traceroute to 185.60.114.159 (185.60.114.159), 30 hops max, 38 byte packets
 1  143.177.164.1 (143.177.164.1)  2.497 ms
 2  10.10.13.49 (10.10.13.49)  3.755 ms
 3  10.10.12.61 (10.10.12.61)  3.753 ms

Is mijn modem dan aan het overlijden? en zo ja, mag ik dan een nieuwe (zo'n eentje met wifi 6 en die 2,5 gbit poort zou wel lekker zijn :-) )

 

 @JvStraaten Heb je ooit een speedtest gedaan? Die verschillen in ping tijden zijn niet zo schokkend. Ik ben benieuwd wat de snelheid is die je ziet?

Het is goed dat @Tommie je een ander modem stuurt, maar de kans dat het daar niet zit lijkt me goed voorstelbaar dat de problemen ergens anders zitten. @Tommie : in dit geval zou het goed zijn een monteur te sturen en de ONT (aangenomen dat dit een GPON klant is of wat de licht - ethernet converter is)

Een paar die je kunt proberen:

  • test eens met een andere PC? Ik verwacht niet dat het probleem daar zit.  Ik neem aan dat je met een andere kabel dan een vaste in je netwerk test? Ook de kabels in je netwerk kunnen problemen geven
  • Probeer eens een andere ethernet kabel tussen ONT  en de router?
  • check de glasvezel kabel naar de ONT/converter. Is die niet te klein opgerold en geen scherpe bochten?
Reputatie 3

Nieuwe modem is binnen. Deze kwam alleen op de dag dat we vertrokken op vakantie. Nog een weekje en dan zijn we weer thuis en zal ik de boel aansluiten en testen. Hopelijk zat hierin het probleem… 

 

To be continued :-)

Reputatie 3

oh boy oh boy oh boy…

Daar zijn we weer. Vakantie zit er op. Nieuwe modem aangesloten, oude terug gestuurd.

Nieuw ipadres gekregen zo te zien en een andere eerste hop voor naar het internet.

 

Testen, testen, testen en het werkt ! Alles is super snel, zelfs het idee dat het sneller dan voorheen gaat!

 

Maar dan…. 08-08-2023.. rond half 9… er is een update voor wat games dat ik speel. Ik zet deze aan… en verbinding klapt weer helemaal in elkaar… Wat nu weer…

 

Battle.net client (die vanmiddag and de afgelopen 2 weken perfect werkte) komt nu niet boven de 300bytes uit om te downloaden…. Tracerts naar de desbetreffende ip adressen zoals eerder in de posts aangegeven, geven ALLEMAAL bij elke HOP een timeout !

Discord spraak kanalen kunnen niet meer ingegaan worden, deze blijven hangen RTC no route found… 

Oftewel, de route is weer naar de klote lijkt het wel…

 

Wat kan dit toch zijn… Vanaf de dag dat we terug kwamen van vakantie tot net werkte alles vlekkeloos! Maar dan ook echt, perfect! en nu ineens dit weer…

Is er een soort resource meter aanwezig in het modem? zijn de CPU en geheugen mogelijk overbelast van het modem? Heb ik teveel apparaten in huis die van het modem gebruik maken?

 

Ik weet het zo langzamerhand niet meer...

Reputatie 6
Badge

Wat bebeurt er als je de router herstart? Werkt alles daarna weer?

Het zou kunnen dat de connection table in de router vol raakt en NAT niet (goed) meer werkt.

Kijk eens even onder <hamburger menu bovenin> →netwerk instelling → NAT  wat de instelling voor de max. NAT sessie instelling is. Als mijn gut feeling terecht is zou het kunnen helpen het max aantal sessies te verhogen. Ga niet te ver (ik meen dat onder bepaalde voorwaarden een te hoge waarde ook voor problemen kan zorgen). Verhoog die instelling naar 4*2048 = 8196 of zo.

Maakt dat uit? Games hebben soms de neiging erg veel sessies open te houden.

Reputatie 3

Wat bebeurt er als je de router herstart? Werkt alles daarna weer?

Het zou kunnen dat de connection table in de router vol raakt en NAT niet (goed) meer werkt.

Kijk eens even onder <hamburger menu bovenin> →netwerk instelling → NAT  wat de instelling voor de max. NAT sessie instelling is. Als mijn gut feeling terecht is zou het kunnen helpen het max aantal sessies te verhogen. Ga niet te ver (ik meen dat onder bepaalde voorwaarden een te hoge waarde ook voor problemen kan zorgen). Verhoog die instelling naar 4*2048 = 8196 of zo.

Maakt dat uit? Games hebben soms de neiging erg veel sessies open te houden.

Ik heb het aangepast. Zal morgen een reboot uitvoeren. Hopelijk zijn hiermee de issues voorbij. Hij stond op de default. Nu snap ik het wel dat je hier aan dacht, Philips Heu lampen pakken allemaal meerdere sessies actief (heb ongeveer 30 lampen in huis) , dan nog de ikea lampen erbij, Game consoles, pc's , laptops, etc, etc… 

 

To be continued.

Reputatie 6
Badge +3

 Buiten de test van @louisL

Heb je het probleem ook met andere downloads? Of alleen Battle.net? 

Als je bijvoorbeeld een zooitje Linux ISO download met torrent tegelijk, zakt de verbinding dan ook helemaal in? 

Kijkend naar de traces lijkt het niet iets wat specifiek met battle net te maken heeft imo

Reputatie 3

 Buiten de test van @louisL

Heb je het probleem ook met andere downloads? Of alleen Battle.net? 

Als je bijvoorbeeld een zooitje Linux ISO download met torrent tegelijk, zakt de verbinding dan ook helemaal in? 

Kijkend naar de traces lijkt het niet iets wat specifiek met battle net te maken heeft imo

Hele verbinding klapt in elkaar. Speedtest op fast.com komt dan ook niet boven de 13mbit uit. 100 gig test bestand van het internet af komt ook niet boven de 30 mb/s… en gewoon surfen op het internet, websites laden, voordat er ook maar iets getoond wordt op het scherm zijn we al 15 seconden verder…

 

Reputatie 3

En wederom feest... nu zag ik dat er meer storingen waren sinds de 18e... maar hier op de 20e, 22:30 ongeveer. Hele verbinding weg. Net alles herstart maar mag niet helpen. Elk apparaat geeft DNS error aan.... lekker bezig weer...

Reputatie 3

Dit dus...

Reputatie 3

Net contact gehad met de klantenservice. “ik kan inderdaad het modem niet bereiken". Ticket aangemaakt, sms gekregen voor unlimited internet van t-mobile op de mobiel (heb ik al maar it's the thought that counts) en monteur is ingeboekt. 

Loop even mee met de dochter want het is weer de eerste schooldag en op het moment dat ik weer thuis kwam, doet alles het weer….

Kijk, ik ben weggegaan bij de KPN vanwege de klantenservice, had nooit wat te klachen over de verbinding en hebben er ook nooit uitgelegen… Bij T-Mobile is de klantenservice top, echter begint er bij mij toch een gevoel te bekruipen dat de verbinding toch niet zo stabiel is als bij de concurrent. In het begin was alles helemaal dikke prima, echter sinds een maand of 4 geleden, geen internet snachts, diensten niet bereikbaar, helemaal geen internet… tja… zeg het maar.

 

@Tommie zou jij eens kunnen kijken wat dit keer het issue was bij ons ?

Reputatie 7
Badge +8

@JvStraaten Wat top om te lezen dat alles weer werkt! ik ben meteen jouw verbinding ingedoken om te kijken wat het geweest is. Je had super veel apparaten verbonden staan op de wifi. Dit zorgt ervoor dat de verbinding eruit klapte, dit kan echter op lange termijn weer gebeuren. Geen zorgen! Ik heb dit dan ook direct met mijn collega van de technische dienst besproken en hij stuurt jou een nieuw Zyxel T-54 modem voor de zekerheid toe. Je ontvangt hier een bevestiging van per e-mail. Deze is geschikter voor al jouw apparaten en heeft meer bereik waardoor je geen zorgen hoeft te maken voor op de lange termijn. Laat je weten hoe het nieuwe modem bevalt? 😁

Reputatie 3

@JvStraaten Wat top om te lezen dat alles weer werkt! ik ben meteen jouw verbinding ingedoken om te kijken wat het geweest is. Je had super veel apparaten verbonden staan op de wifi. Dit zorgt ervoor dat de verbinding eruit klapte, dit kan echter op lange termijn weer gebeuren. Geen zorgen! Ik heb dit dan ook direct met mijn collega van de technische dienst besproken en hij stuurt jou een nieuw Zyxel T-54 modem voor de zekerheid toe. Je ontvangt hier een bevestiging van per e-mail. Deze is geschikter voor al jouw apparaten en heeft meer bereik waardoor je geen zorgen hoeft te maken voor op de lange termijn. Laat je weten hoe het nieuwe modem bevalt? 😁

Hoi Demi,

 

Hoera! Wifi 6 in het huis met een nieuwer model modem. We gaan het meemaken.

Wel nog een paar opmerkingen:

  1. De problemen zijn pas sinds een maand of 3, daarvoor nergens last van. En het aantal apparaten dat hier in huis is, is ver van daarvoor, ongewijzigd.
  2. Ik vermoed dat als jullie in het modem kijken, jullie niet per definitie alle aparaten zien die verbonden zijn met het modem via wifi maar meer welke aparaten er allemaal gevonden zijn in het netwerk. Ik heb al mijn verlichting hier in huis vervangen door Philips Hue lampen (lampje of 30) en die zie je inderdaad in elke zogehete “network explorer”. Die zitten dus niet aangesloten op de wifi maar communiceren met elkaar via Mesh en daarbij connecten deze aan met de hub die met een enkel kabeltje aan het modem hangt. Vermoed dat het modem daar wel mee overweg moet kunnen.
  3. Bijgevoegd een screenshot van het aantal aparaten dat het modem zelf detecteert. Zoveel hebben we er nou ook niet :-) Paar google hubs, een switch, telefoon van mijzelf en de vrouw, 3 tablets voor iedereen in huis en 3 laptops (die niet altijd aan staan). Vermoed dat dit nog wel mee valt.

 

En dan nog 2 andere kleine puntjes:

  1. Sinds het begin dat ik dit modem heb, en ook de oude, komt er steeds een melding voorbij als ik probeer te verbinden met het modem via het admin console dat het certificaat ongeldig is en dat de computer de verbinding niet vertrouwt. Dit laat hij ook zien bij de netwerk eigenschappen van het netwerk dat het DNS verkeer wat naar buiten gaat niet ge-encrypt is. Weet niet of dit nog wat uit maakt maar dacht, vermeld het even.
  2. Ik zie nog nergens in mijn t-mobile account dat er iets onderweg is ?

Mvg,

 

Jasper

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @JvStraaten, ik had gehoopt dat je na je vakantie nergens meer last van zou hebben. Niet dus. Gelukkig heeft mijn collega @Demi je al een nieuw modem opgestuurd. Deze zal als het goed is vandaag worden verzonden. Ik hoop dat dit de oplossing gaat zijn voor alle issue's! Kan je mij na de installatie een terugkoppeling geven? Ik ben namelijk erg benieuwd of het ook daadwerkelijk opgelost is. 

Reputatie 3

Oke…

 

Nieuwe modem ontvangen, aangesloten en alles opnieuw geconfigureerd…

Kan maar 1 conclusie trekken, wat een goed modem! Performance is super! Wifi 6 is gewoon geweldig snel. Na een paar dagen dit uitvoerig getest te hebben, leek alles perfect te werken. Tot gisteravond rond een uur of 10… toen klapte de verbinding weer helemaal in elkaar… Dit kan toch niet waar zijn….

Toch maar even de logging erbij pakken… en tot mijn grote verbazing denk ik te zien waardoor mijn “service” naar het internet toe dus steeds zo kapot gaat. Wel verbonden, speedtesten doen het ook soms goed, dns kan niet gevonden worden, traceroutes waarbij het modem geen antwoord geeft en dan weer wel…

 

Als ik in de security log kijk van het modem, wordt ik blijkbaar op mijn IP, CONTINUE (intervallen van een paar minuten) gededossed…. 

Dit verschilt van SYN_FLOODING ATTACK tot UDP PORT SCAN ATTACK afgewisseld met PING OF DEATH ATTACK…..

Als ik kijk vanaf welke ip adressen dit afkomstig zijn is het soms China en soms America.. Maar heel soms is de src IP adres ook 1 van de 4 poten van T-Mobile zelf waarmee ik het internet op ga…

Dit zijn de SRC ip adressen van de afgelopen 24 uur:

SRC=3.88.202.157, SRC=89.205.133.122, SRC=36.89.113.35.

Deze zijn vandaag al de hele tijd bezig.

Is er iets wat T-Mobile of ikzelf kan doen om dit tegen te gaan dat de aanvallen uberhaupt niet aankomen bij mij of gewoon geblokt worden zodat het modem daar niet mee bezig is maar wel met mijn eigen verbinding? 

@T-Mobile 

Ga je gang om te kijken in de logs van het modem hoor. Het viel me gewoon op dat op het moment dat het zo rond een uur of 10 's avonds wordt de aanvallen dan vaker voorkomen. Kan dit zijn dat dit zo vaak gebeurt dat het modem gewoon even niet meer weet wat het moet doen totdat ze naar bed gaan en dan mij weer met rust laten? Overdag heb ik hier namelijk (tot nu toe) helemaal geen last van.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JvStraaten 

Deze meldingen zijn niet de oorzaak van een wegvallende verbinding, mijn logboek staat ook vol met deze meldingen.

Dit zijn pogingen om in je router te komen maar je firewall blokkeert all deze meldingen en daar zie je een melding van.

Om deze meldinge te verbergen ga je naar onderhoud > logboek instellingen  en daar vink je DHCP-WAN uit.

Reputatie 3

Hallo @JvStraaten 

Deze meldingen zijn niet de oorzaak van een wegvallende verbinding, mijn logboek staat ook vol met deze meldingen.

Dit zijn pogingen om in je router te komen maar je firewall blokkeert all deze meldingen en daar zie je een melding van.

Om deze meldinge te verbergen ga je naar onderhoud > logboek instellingen  en daar vink je DHCP-WAN uit.

Bedankt voor je antwoord! Klinkt ook eigenlijk heel logisch dat dit gelogt wordt en dan verder afgevangen door de firewall. Ik ga weer verder testen. Wat ik al eerder zei, verbinding, wifi, performance van het modem, helemaal top! Mogelijk was gisteren gewoon een hikje… We gaan het meemaken.

Meld me wel weer mocht het er weer uitklappen :-)

 

Reputatie 3

Na heel lang geen issues meer ondervonden… was het vanavond toch weer raak. Precies om 1 uur.. BAM! Dns weg… zelfs de ping test op het modem zelf kon geen “host vinden” of een unreachable error… Gelukkig was het probleem binnen 6 minuten weer weg…

 

Hopelijk begint het gedonder niet weer opnieuw...

Reputatie 3

ik met mijn grote mond…

 

Toch wel knap dat het ene plaatje aangeeft dat ie gewoon vinkjes heeft en een verbinding, terwijl er letterlijk naast staat Geen verbinding… 4 minuten later, alles werkt weer… Dit kan echt niet… Waarom is dit steeds ?

En waneer wordt dit eens opgelost?

 

Toch het ligt dus niet aan mijn “te vele” wifi apparaten of ander sinds de bekabeling in huis of wat dan ook. Als zelfs het MODEM zelf niet eens een ping can uitvoeren of een traceroute omdat de DNS niet te bereiken is…. Tja….

Reputatie 7
Badge +9

Hey @JvStraaten, daar zijn we weer. Ik had gehoopt dat het opgelost zou zijn, als het goed is is dat ook opgelost.

Ik heb een lijnmeting uitgevoerd en het lijkt erop dat er geen diensten aanwezig zijn op de poort. Je zou geen diensten moeten hebben op dit moment, klopt dat? Zou je het volgende met mij kunnen delen:

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Dan ga ik het voor je doorzetten!

 

Reputatie 3

Hoi,

 

Alle lampjes groen op het modem en knipperen wat bij verkeer. (Zoals het hoort). WAN is steady groen. 

Service/diensten op dit moment zijn perfect. Netjes lijnmetingen van 1,1 tot 1,3 GBPS zowel up als down (www.fast.com).

 

PON lampje brand steady. LOS lampje uit. LAN lampje knippert bij verkeer. Power ook steady groen.

 

Wel HEEEEEL vreemd dat jij niks meet op mijn aansluiting terwijl hier alles gewoon werkt…

 

Dit is net getest met WIFI: 

 

Reputatie 7
Badge +9

@JvStraaten dat is inderdaad vreemd. Ik kan met mijn systeem geen data omhoog halen. Zou je dit drie dagen willen aankijken en in de gaten kunnen houden?

Reageer