[FAQ] Wat doet T-Mobile Thuis bij een storing?



Toon eerste reactie

48 reacties

Reputatie 2

Wat is er gelukt met je collega's Brian? Ik ben nog steeds niet gebeld en de diensten blijven maar uitvallen. We zijn pas bijna twee maanden bezig gelukkig. Er wordt alles aan gedaan om me te helpen... not!

Binnen 5 werkdagen zou ik worden gebeld door de technische dienst nu weer. Ik ben zeer benieuwd... morgen nog 4 uur te gaan, anders doen jullie ook dat weer niet!!! En weet je wie er weer achteraan kan zitten?? Ik!

Iedere keer dat ik nu met een medewerker aan de lijn hang, dan duurt het alleen al 10 a 15 minuten voordat iemand mijn dossier kent... en ik maar wachten!

Er wordt altijd maar vriendelijk gedaan voor de bune op zo'n forum, als je me nou eens echt zou helpen.........…

Fijne avond, een inmiddels zeer gefrustreerde klant!

Reputatie 7
Badge +16

@Fattah Jeetje het zit ook niet mee! Graag compenseer ik straks met alle liefde de verloren diensten waar jij recht op had. Dit kan wel pas vanaf het moment dat de verbinding volledig hersteld is. Mag ik je verzoeken om tegen die tijd ons te contacteren? Dit mag natuurlijk in dit topic, maar kan ook telefonisch als je dit makkelijker vindt: 0800-0092. 

Reputatie 1

@Fattah Jeetje het zit ook niet mee! Graag compenseer ik straks met alle liefde de verloren diensten waar jij recht op had. Dit kan wel pas vanaf het moment dat de verbinding volledig hersteld is. Mag ik je verzoeken om tegen die tijd ons te contacteren? Dit mag natuurlijk in dit topic, maar kan ook telefonisch als je dit makkelijker vindt: 0800-0092. 

Jason,

Als het goed zijn vandaag de werkzaamheden afgerond. afgelopen vrijdag waren ze nog bezig met de koperen lijnen. Volkers Wessels was ingeschakeld door KPN. mijn buurman is KPN klant en die had problemen met zijn verbinding. Ik hoop dat men nu klaar is met de werkzaamheden. vanochtend lag de verbinding er weer uit. Ik hoor graag je compensatie voorstel, mag per mail of je kunt mij bellen op m'n mobiele nummer.

 

Reputatie 2

Hoe kan ik een storing melden en feedback ontvangen? Sinds gisteren om 15:32 werkt hier niets meer, geen internet, geen TV en geen vaste telefoon.

Het modem wordt elk uur van de stroom gehaald, maar steeds komt het rode lampje bij de wereldbol terug. Het ligt niet aan de glasvezelverbinding, want verschillende buren bij de KPN hebben geen enkel probleem.
Heb dit ook elders op het forum gezet, maar geen enkele reactie.

Adres is 7991PL gebied.

Reputatie 7

Hey @Fattah,

Top om te horen dat je nu probleemloos van je T-Mobile Thuis abonnement kan genieten! Ik heb zojuist een vergoeding ingediend voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat graag, 

Reputatie 7

Hoi @M.Witteveen,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik kijk graag met je mee naar de verbinding, mocht deze nog niet hersteld zijn. Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Ik kan dan vanaf mijn kant kijken wat er eventueel aan de hand is. Ik hoor het graag van je! 

Hier precies hetzelfde!

 

Vandaag 4 keer aan de lijn gehouden. 
3 uur verder en nog heb ik niets. 
De eerste collega die ik sprak werkte er net een dag dus daar had ik ook niets aan. Wist niets en kon niets. 
 

de tweede die ik sprak verbrak ineens de lijn met mij in de wacht zetten en de derde gaf het standaard antwoord. “Het probleem ligt bij KPN”. 
Dat is toch niet mijn probleem? 
Ik ben klant bij jullie! 
 

Niets maar dan ook werkelijk niets doet het meer. 
Beveiligingssyteem plat, camera’s plat, geen internet, tv, Dominica. 
 

De klantenservice kan en mag niet eens doorverbinden met een specialist wat dit zijn de regels bij jullie. 
 

ben het echt helemaal beu!

geen formule 1 kijken dit weekend en noodgedwongen een vrije dag op moeten nemen omdat ik dus niet thuis kan werken en Ier op het werk mag komen. Bedankt! 
 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @M.Witteveen ,

 

Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van de diensten. Kun je omschrijven wat het probleem is , heb je glasvezel of een DSL lijn en wat er gedaan is om het probleem te verhelpen. Zoals de modem en eventueel de mediaconverter van het stroom te halen en alles opnieuw opstarten, reset van het modem.

Als je dit hier duidelijk omschrijft kan een moderator het zien wat precies het probleem is en je verder helpen. De moderatoren pakken de berichten vanzelf op in volgorde van binnenkomst.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @naalroc,

 

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je geen diensten kunt ontvangen. Gelukkig zie ik dat je proactief actie ondernomen hebt en met onze klantenservice geschakeld hebt! De afspraak met Guidion staat voor 25 november aanstaande ingepland. Kan ik je een voucher met onbeperkt internet aanbieden voor de tussengelegen periode? 

Reputatie 2

Ik gebruik bijna geen internet op de telefoon, dat is me allemaal te klein en ingewikkeld. Als alles in orde komt als de monteur het kan oplossen, dan heb ik dus een week geen diensten van T-Mobile ontvangen, dus geef me maar een week gratis op T-Mobilethuis, dat komt wel van pas, of een credit van ¼ van het maandbedrag. Bovendien zit ik nu al 4 dagen zonder enige verbinding thuis.
Ik heb ongeveer een half uur aan de telefoon gehangen, nadat ik eindelijk had uitgevonden hoe ik de storing moest melden, en op afstand is er van alles geprobeerd, maar d conclusie was dat er een monteur moest komen; de afspraak met de computer gaf aan dat dit de eerstkomende 7 dagen niet mogelijk was, dat is natuurlijk totaal onacceptabel; toen gebeld naar Guidion, en mijn gal gespuugd; zou op de urgente lijst geplaatst worden, maar nog steeds geen afspraak; uiteindelijk kreeg ik een mail dat het volgende week maandag middag gaat plaats vinden; Ik zie niet wat een monteur hier kan uitrichten, anders dan het modem vervangen? Dat had ikzelf ook wel kunnen doen, en veel sneller.

Ik wacht maar af, want ben nu toch aan de goden overgeleverd.

Graag bericht over mijn voorstel over de compensatie…

Groet,

Cor

Reputatie 2

Het is ongelofelijk om te zien hoe slecht en lang het duurt voordat ik geholpen word.

Afspraken maken? Ho maar… voordat we zover zijn, dienen we eerst minstens vijf keer te bellen.

Iedere keer hetzelfde riedeltje via de telefoon.

Überhaupt het bandje "het duurt langer dan u van ons gewend bent". Ik heb het nog nooit anders meegemaakt?

Bridge tap als conclusie van de storing? Absoluut niet, maar wel als zodanig door T-Mobile aangegeven.

Hoe was het ook alweer om normaal internet en televisie te hebben?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Cor,

 

Jeetje, ik begrijp volkomen dat dit een week zonder diensten zeker niet het gewenste gevolg is. Sorry dat we je hier niet eerder bij hebben kunnen helpen! Je voorstel met betrekking tot de compensatie ga ik indienen zodra de lijn hersteld is en je weer een signaal ontvangt. Vanuit Guidion begrijp ik dat er geen licht op de Fiber lijn komt, terwijl hij wel de juiste patch cover geplaatst heeft. Deze storing is nu doorgezet aan de netwerkbeheerder (KPN Netwerk NL) en die pakken het met je op. Het spijt me oprecht voor hoe het tot nu toe loopt, geen zorgen: je wordt gecompenseerd straks. Dat beloof ik je!

Reputatie 2

Weet je Jason, dit had een week geleden vastgesteld kunnen worden als jullie klantenservice beter op de hoogte was geweest van de techniek: er is een aantal malen gevraagd welke lampjes er branden of knipperden op de mediaconverter, en er is heel duidelijk gezegd, een aantal malen dat 1 lampje altijd uit is; ik heb er ook bij gezegd welk label dat lampje heeft.

De conclusie van de monteur was hierover heel erg duidelijk en snel:

Óf de mediaconverter is defect, óf er is geen licht op de lijn.

Daarom heeft hij even een andere converter gehaald en die geplaatst, maar ook daar ging het lampje niet branden.

Conclusie: er is geen signaal op de lijn, dat zit ergens in de centrale, of ergens in de grond misschien.

De klantendienst had dus ook kunnen vaststellen dat mogelijk de lijn defect was, (betreffende lampje was uit), maar heeft dat niet gedaan, en liet mij dus 6 dagen wachten, voor nop.

Groet

Cor

Reputatie 7

Hey @Djlaanos,

Dat hoor ik niet graag. :hushed: Nu zie ik gelukkig dat inmiddels achter de schermen alles in gang is gezet om dit probleem voor je op te lossen! We hebben de netwerkbeheerder aangestuurd, je wordt binnen enkele dagen gecontacteerd voor het maken van een afspraak. 

Over de kosten hoef je je absoluut geen zorgen te maken. Geef ons een seintje zodra alles naar behoren werkt. Dan dienen we graag een vergoeding voor je in voor de periode dat je niet naar wens gebruik hebt kunnen maken van je T-Mobile Thuis abonnement. We gaan dit oplossen voor je! :muscle:

Reputatie 2

Pjotr,

Dank voor je reactie.

Correct, al gaat alles wel verschrikkelijk langzaam en word ik van het kastje naar de muur gestuurd, onwijs frusterend. Vandaag al twee keer met de externe partij en eenmaal met jullie 45 minuten moeten bellen. Het kost me serieus veel tijd (initiatief) & irritatie. Ook vreemd omdat er voorheen eigenlijk niets aan de hand was en inzake mijn thuissituatie is niets veranderd. We zijn inmiddels nu zo'n 4 a 5 weken bezig...

Helemaal nu het hele gezin vrij is en ikzelf ook al een week.

We zijn zeer benieuwd wanneer het nu eindelijk wordt opgelost en hoe het verder wordt afgewikkeld. We gaan op deze manier wel echt van een tevreden naar zeer ontevreden klant.

Reputatie 2

Overigens ben ik mooi weer niet gebeld, terwijl ik hoe dan ook nog gebeld zou worden...

Reputatie 2

En weer 17 dagen verder en precies niets geholpen. Gelukkig heb ik zelf pas 1762x gebeld, wordt er vooralsnog niets gedaan aan compensatie of op een andere manier mee gedacht.

Veel beloftes en conclusies die allemaal niet worden ingelost. Overigens is het spreken van een manager is ook niet mogelijk, ook niet over het procesmatige deel.

 

Resumerend:

Van verkeerde technische inschattingen en conclusies, het urenlang moeten bellen t/m het niet nakomen van afspraken.

Na ruim 2,5 maanden heb ik nog steeds iedere dag last van wegvallende dienst. Hardop afvragend of iemand zich überhaupt bezighoudt met klanttevredenheid. Echt ongelofelijk hoe commerciële bedrijven van elkaar kunnen verschillen. Een zeer teleurgestelde klant. 

Reputatie 7

Hey @Djlaanos,

Ja ik kan me goed voorstellen dat dat frustratie teweeg brengt. :disappointed: Laat ik vooropstellen dat ik je deze situatie absoluut niet gun! We willen net als jij een zo snel mogelijke oplossing voor dit probleem. Momenteel ligt de bal bij de netwerkbeheerder. We proberen zoveel mogelijk onnodige handelingen uit je handen weg te nemen. De oplossing is in ieder geval nabij!

Reputatie 2

Op je blauwe ogen moet ik je geloven Pjotr.

Vandaag ben ik wederom niet gebeld.

Reputatie 7

Hey @naalroc,

Erg jammer om te lezen dat niet alles soepel is verlopen. Wel wil ik je verzekeren dat achter de schermen alles in gang is gezet om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Ik wil je ook delen dat mijn collega's van de klantenservice er alles aan hebben gedaan om je zo snel mogelijk te helpen. In de praktijk sturen we bijna altijd eerst een monteur langs die alles netjes naloopt en achterhaalt of het modem of de mediaconverter defect is. In jouw geval ligt het probleem jammer genoeg buitenshuis. De oplossing is in ieder geval nabij!

Reputatie 7

Hi @Djlaanos, ik heb voor je contact opgenomen met de netbeheerder en ik begreep van de medewerkers daar dat ze op dit moment wat problemen hebben met het inplannen van monteursafspraken. De opdracht staat bij ze uit en ze gaan contact met je opnemen, excuses voor de vertraging! 

Reputatie 2

@Piotr Nabij? hoezo nabij; we zijn alweer 2 dagen verder, en het ligt nu dus in de handen van KPN, en daar heb ik natuurlijk geen aanspraakpunt, èn ik ben er geen klant, dus ergens onder op de stapel, verwacht ik ;-(

En het contact met de klantenservice was goed, maar ze hadden wel gelijk kunnen zeggen dat er geen signaal binnen kwam.

En dat ik 6 kalenderdagen moest wachten op een monteur vind ik buiten proporties; maar ja, hij moest dan ook via een milieuvriendelijke route in gepland worden; Die milieu vriendelijke route had beter buiten beschouwing gelaten kunnen worden, als je "klantenservice “ wilt verlenen.

Reputatie 2

En ik ben gewoon nog steeds niet geholpen én ik zou worden teruggebeld op 6 januari om te kijken hoe het ervoor staat, restitutie, et.... ik ben nog steeds aan het wachten. Vandaag alweer twee keer aan de telefoon gehangen waarvan 1x 40 minuten…

Er wordt alles aan gedaan me te helpen... uh-huh

Reageer