Beantwoord

firmware update Zyxel T56

  • 29 January 2024
  • 147 reacties
  • 2984 Bekeken


Toon eerste reactie

147 reacties

Hoi @anoniemanoe,  @BartWe & @Tom Gouw, heel fijn dat jullie jezelf allemaal gemeld hebben in dit topic, wij zien jullie graag weer genieten van al jullie apparaten! Daarom ga ik voor jullie aan de slag om de firmware update op de correcte manier aan te vragen en binnen enkele werkdagen zullen wij de update pushen. Vervolgens herstarten wij kort het modem voor jullie om de update goed door te laten lopen.

Hier ga ik voor jullie achteraan, jullie kunnen snel weer genieten van al jullie apparaten! 😃

Fijn Cal van Odido, bedankt voor de snelle reactie en ik wacht hoopvol af. Ik laat wel weten of alles weer naar behoren werkt

 

Hier ook een T 56 gekregen bij ons nieuwe abbonement. Alles netjes aangesloten volgens het stappenplan, alleen krijg ik geen verbinding met oa. mijn mobiele telefoon “wel verbonden, geen internet” en een aantal andere wifi apparaten. laptop doet het prima.

groeten René

Hoi @anoniemanoe,  @BartWe & @Tom Gouw, heel fijn dat jullie jezelf allemaal gemeld hebben in dit topic, wij zien jullie graag weer genieten van al jullie apparaten! Daarom ga ik voor jullie aan de slag om de firmware update op de correcte manier aan te vragen en binnen enkele werkdagen zullen wij de update pushen. Vervolgens herstarten wij kort het modem voor jullie om de update goed door te laten lopen.

Hier ga ik voor jullie achteraan, jullie kunnen snel weer genieten van al jullie apparaten! 😃

Goeiemorgen,

Ik zou ook graag op de lijst willen voor de b10 versie

Hoi @anoniemanoe,  @BartWe & @Tom Gouw, heel fijn dat jullie jezelf allemaal gemeld hebben in dit topic, wij zien jullie graag weer genieten van al jullie apparaten! Daarom ga ik voor jullie aan de slag om de firmware update op de correcte manier aan te vragen en binnen enkele werkdagen zullen wij de update pushen. Vervolgens herstarten wij kort het modem voor jullie om de update goed door te laten lopen.

Hier ga ik voor jullie achteraan, jullie kunnen snel weer genieten van al jullie apparaten! 😃

Goeiemorgen,

Ik zou ook graag op de lijst willen voor de b10 versie

Zet ons er ook maar bij, hopelijk geeft dat een oplossing.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ReneD & @edwinkalter, ik heb jullie op de lijst gezet. Morgen zal de firmware geupgraded worden! 

Reputatie 1

@Tommie van Odido mag ik juist downgraden naar b8. Met de b10 heb ik geen Mesh meer. Het wifipunt kun je wel inzien via 192.168.1.1 maar deze wordt niet herkend als wifipunt en dus geen Mesh netwerk. Dit is wel de slechtse modem ooit de T-56

Hallo, ik loop al dagen te emmeren met het toevoegen van mijn 2 nest camera's aan mijn wifi netwerk.

Modem T56.  Ik hoop dat b10 oplossing biedt.  

Zo niet dan hoop ik dat ik mijn nieuwe camera's nog kan retourneren...of een ander modem?

Kun je mij van b10 software voorzien? Ik heb nu b8

Dank! 

 

Hallo,

ik heb ook de nodige problemen met randapparatuur op mijn modem!zyxel t56.

kun je svp firmware b10 laden, ik heb nu b8.

bvd

lesswood

 

 

 

Reputatie 1

B10 maakt de problemen alleen erger

Hoi @anoniemanoe,  @BartWe & @Tom Gouw, heel fijn dat jullie jezelf allemaal gemeld hebben in dit topic, wij zien jullie graag weer genieten van al jullie apparaten! Daarom ga ik voor jullie aan de slag om de firmware update op de correcte manier aan te vragen en binnen enkele werkdagen zullen wij de update pushen. Vervolgens herstarten wij kort het modem voor jullie om de update goed door te laten lopen.

Hier ga ik voor jullie achteraan, jullie kunnen snel weer genieten van al jullie apparaten! 😃

Beste Cal,

Hartelijk dank voor je snelle response. Ik zag dat jullie gisteren de firmware update al hebben doorgevoerd. Helaas heeft dit geen oplossing geboden voor mij. Ik krijg nog steeds niet mijn EZVIZ CS-BC1C en omvormer Solar Edge HD Wave toegevoegd aan het netwerk.

Dit heeft bij mijn vorige 2 providers altijd goed gewerkt. De EZVIZ camera heb ik geprobeerd bij iemand anders aan het netwerk toe te voegen en dit werkte direct, dus er is niks mis met de camera.

Wat kan Odido hier nog aan doen? Kunnen jullie het modem omruilen voor een ander type?

Reputatie 6
Badge +2

@BartWe Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik had graag gelezen dat de firmware update de oplossing zou zijn. Geen zorgen, ik stop niet voor je geholpen bent en het probleem is opgelost! 

Ik heb jouw instellingen aangepast van WPA3 naar WPA2. Wil je het modem een herstart geven en nogmaals proberen of je verbinding kunt maken?

Is de update vandaag doorgezet? Ik merk nog geen verschil namelijk. Mijn mobiele telefoon Samsung S22) en ook mijn Nest hub's willen nog steeds niet verbinden met het modem. Ook niet na een reset etc.

groeten René

Reputatie 1

@ReneD bij mij is de update gisteren uitgevoerd. Internet viel weg in het huis. Toen ik naar de modem liep zag ik dat de wifilampjes uit stonden, dus heb ik de modem gereset. Daarna alleen maar drama om eerlijk te zijn. In mijn geval heeft het zaken erger gemaakt, maar wellicht heb je andere randapparatuur. Ik duim voor je

@BartWe Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik had graag gelezen dat de firmware update de oplossing zou zijn. Geen zorgen, ik stop niet voor je geholpen bent en het probleem is opgelost! 

Ik heb jouw instellingen aangepast van WPA3 naar WPA2. Wil je het modem een herstart geven en nogmaals proberen of je verbinding kunt maken?

Beste Teresa,

Wederom dank voor jullie snelle response. Dit heeft echter helaas ook niet geholpen (dit had ik eerder ook al zelf geprobeerd maar mogelijk nog niet met de nieuwe firmware).

Ik probeer zowel rechtstreeks via de wifi van het modem als met mijn acces point (UniFi ACLite) connectie te maken. Maar bij beide lukt het niet. Terwijl zelfs aan het acces point niets veranderd is en andere apparaten wel gewoon daarop werken.

Ik zou ook graag de update gepushed krijgen naar mijn t-56 router? Bvd!

 

Gr Sander

Reputatie 1

Ik zou ook graag op de lijst worden gezet om eerder de firmware upgrade te krijgen voor mijn T-56 modem.

 

Momenteel heb ik: 

Firmware-versie

V5.70(ACEA.0)T56C_b7_1006

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SanderBons & @verkerkk, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden!

 

Hey @BartWe, ik heb je instellingen er eens bijgepakt en zag dat Wifi 6 nog aan stond. Ook zie ik de 5 GHz band uit staan. Ik heb Wifi 6 voor je uitgeschakeld. Heb je toevallig een SSID wachtwoord met rare tekens er in of niet? Dit kan er ook voor zorgen dat je geen verbinding krijgt. 

 

Hallo @Cal van Odido ,

 

Voor mij geld hetzelfde als bovenstaande reageerders. Een voor mij essentieel apparaat is op dit moment niet aan te sluiten op WiFi.

 

Alvast enorm bedankt!

Eleonora

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @AuntEl, fijn dat je jezelf hier meldt, ik grijp graag snel voor je in! Ik zal je meteen op de lijst zetten en wij gaan hier snel mee aan de slag. Op deze manier verwacht ik dat je modem in de komende dagen geupdate zal worden en je snel weer gebruik kan maken van je essentiële apparaat.

Dit komt snel goed, hiermee kunnen wij je snel uit de brand helpen!

Hallo,

 

Graag zou ik ook de b10 firmware update ontvangen.

 

Alvast bedankt.

Hallo, ik loop al dagen te emmeren met het toevoegen van mijn 2 nest camera's aan mijn wifi netwerk.

Modem T56.  Ik hoop dat b10 oplossing biedt.  

Zo niet dan hoop ik dat ik mijn nieuwe camera's nog kan retourneren...of een ander modem?

Kun je mij van b10 software voorzien? Ik heb nu b8

Dank! 

 

 

Beste @Tommie van Odido , @Cal van Odido ,

Na vier keer bellen met de “gewone” klantenservice die mij elke keer beloofden een nieuwe firmware versie te pushen, hierbij dan een verzoek via community site.

Kunnen jullie aub versie B10 ook pushen naar mijn modem (T56) aangezien ik nog steeds een aantal apparaten (waaronder een Remarkable tablet) heb die wel lijken te verbinden maar dan blijven hangen en uiteindelijk geen verbinding hebben.

 

Dank, JP

 

 

 

Beste,

Heb net gebeld met de servicedesk, volgens de servicedesk moet je deze automatisch ontvangen, tot nu toe niks ontvangen.

Graag zou ik ook de b10 firmware update ontvangen.

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @maximus19, @MarkDor, @JP Monod & @ODDO, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden!   

Beste Tommy, bedankt voor de versie b10. Helaas is het probleem daarmee niet opgelost. Het is onveranderd. Reset uitgevoerd. Welke opties zijn er nu nog?

Reageer