Beantwoord

firmware update Zyxel T56

  • 29 January 2024
  • 147 reacties
  • 3105 Bekeken


Toon eerste reactie

147 reacties

@Tommie van Odido zou je mij ook op de lijst voor de firmwareupdate willen zetten? Het verbinden van mijn EZVIZ camera en SolarEdge heeft me al heel wat kopzorgen bezorgd. 

Nu begrijp ik waar het aan ligt, mijn firmware is versie b8.

 

Hopelijk word ik nu toch wat tevredener over Odido na de overgang van Tweak.

Dank alvast!

Reputatie 1

@Tommie van Odido ik heb ook 

  • Firmware-versie
  • V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108

Mogelijk is dat de reden voor verstoringen. Dank je

 

Beste,

Heb net gebeld met de servicedesk, volgens de servicedesk moet je deze automatisch ontvangen, tot nu toe niks ontvangen.

Graag zou ik ook de b10 firmware update ontvangen.

 

Alvast bedankt.

Hi @zurezult, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en het valt me op dat je wifi hebt uitgeschakeld op het modem. Heb je een eigen router of acces point aangesloten toevallig? Ik raad je aan om wifi in te schakelen en opnieuw verbinding probeert te maken met het modem.

 

Hey @Duurzaam,  kan je toevallig het type camera doorgeven? Dan kunnen we het beter onderzoeken. Daarnaast zie ik dat je veel eigen wifipunten hebt aangesloten, een TP-Link, Devolo's en van Arcadyan. Zou je al je eigen wifipunten/routers willen loskoppelen en kijken of je een verbinding tot stand krijgt? Kan je toevallig het klantnummer van je zoon naast jouw klantnummer zetten in je profiel? Dan kunnen we het met elkaar vergelijken. Alvast bedankt!

Hallo Tommy, Type camera is: EZVIZ CS-BC1C. Ondertussen heb ik ook het MAC adres kunnen achterhalen. Dat is 70:4a:0e:84:a8:0e. De andere gevraagde info zou ik pas volgende week kunnen leveren.

Exact hetzelfde type camera welke bij mij ook niet connect.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ReneD & @edwinkalter, ik heb jullie op de lijst gezet. Morgen zal de firmware geupgraded worden! 

Kan deze firmware ook bij mij gepusht worden?

Graag zou ik ook de nieuwe firmware ontvangen.

Heb op dit moment firmware: V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108

Reputatie 6
Badge +2

@HIMOEMOE Ik ben direct voor je gaan kijken, maar de update is wel uitgestuurd. Wil je het modem eens een herstart geven? Hoe je dit precies doet, lees je hier: Reboot modem | Odido community

@CrazYShardC Tuurlijk, ik heb je gelijk toegevoegd! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. 

Reputatie 1

@Tommie van Odido mag ik juist downgraden naar b8. Met de b10 heb ik geen Mesh meer. Het wifipunt kun je wel inzien via 192.168.1.1 maar deze wordt niet herkend als wifipunt en dus geen Mesh netwerk. Dit is wel de slechtse modem ooit de T-56

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Johan_71 & @Rico71, ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. 

 

 

Hey @BartWe, wat gebeurt er als je je wifipunt loskoppelt en verbinding probeert te maken met het modem?

 

Reputatie 6
Badge +2

@yenersorgucu Tuurlijk, ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat je deze morgen in de loop van de dag zult ontvangen. 

Reputatie 1

Ik zou ook graag op de lijst worden gezet om eerder de firmware upgrade te krijgen voor mijn T-56 modem.

 

Momenteel heb ik: 

Firmware-versie

V5.70(ACEA.0)T56C_b7_1006

@Teresa van Odido firmware ontvangen en probleem opgelost. Dank!

Reputatie 6
Badge +2

@matsan251 Tuurlijk! Ik heb je gelijk op de lijst gezet. 

Reputatie 1

Beste @Tommie van Odido/ @Teresa van Odido , zou ik ook de firmware update mogen naar B10? Mijn laadpaal maakt geen verbinding met de router. 

Reputatie 6
Badge +2

@YSB Tuurlijk, ik heb je gelijk toegevoegd aan de lijst! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. 

Firmware update is uitgevoerd naar V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108.
Echter nog steeds geen mogelijkheid om de JBL link portable en ook niet een Lenovo Yoga tablet te verbinden, die het beide voorheen prima deden met Ziggo

Bij mij werkt het weer. Bedankt! 

Hallo, ik loop al dagen te emmeren met het toevoegen van mijn 2 nest camera's aan mijn wifi netwerk.

Modem T56.  Ik hoop dat b10 oplossing biedt.  

Zo niet dan hoop ik dat ik mijn nieuwe camera's nog kan retourneren...of een ander modem?

Kun je mij van b10 software voorzien? Ik heb nu b8

Dank! 

 

Idem voor mij

Graag zou ik een firmware update willen hebben voor mijn Modem.

Aangezien ik moeite heb met diverse apparaten verbinden via WiFi en iptv dat hapert.

 

 

Ik wil ook graag de firnware uodate voor de zyxel T56

Reputatie 6
Badge +2

@Ammz Uiteraard zet ik je graag op de lijst voor de nieuwe firmware update. Echter kan ik op dit moment nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Dan zet ik je er gelijk op! 

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? 

Reageer