Geen glasvezelsignaal Voorschoten


Reputatie 1

Ik heb nu al 2 dagen geen signaal meer. Gister is een monteur langsgeweest, terwijl uit de telefonische check al bleek dat het niet aan de huisapparatuur ligt maar dat het in de wijkkast vermoedelijk niet goed dit! Kan Odido zorgen dat er vandaag iemand in de wijkkast aan de slag gaat?!!

 

Miquel

Nora van Odido 1 maand geleden

Hi @Lester13, ik begrijp dat je zo snel mogelijk weer van jouw diensten gebruik wil maken, en dat willen wij ook graag voor je in orde maken. Omdat we in dit geval met verschillende partijen samenwerken, moeten deze zaken echt via een bepaalde volgorde gaan zodat we zeker weten dat het proces goed loopt en we niks over het hoofd zien. De monteur heeft nu zijn bevinden doorgestuurd naar mijn collega's van de technische dienst en zij zullen dit doorzetten naar ODF. Zodra ODF dit heeft opgepakt, gaan ze hier gelijk mee aan de slag voor je. Mocht het nodig zijn dat ze bepaalde werkzaamheden bij jou thuis uitvoeren, dan zullen zij ook contact met je opnemen om hier een afspraak voor in te plannen. Mocht je gebruikmaken van een Odido of BEN simkaart, dan kan ik je voorzien van een voucher voor onbeperkt internet. Zo kan je op die manier nog online blijven totdat dit is opgelost. 

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 1

Zeker!! Maar het dus de vraag of het per ongeluk was. Het lijkt erop dat iemand de kabel eruit had gehaald en meegenomen.

Reputatie 1

Zou iemand van Odido nog een creditnota willen verzorgen vanwege een week geen internet en tv?!

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Lester13, dank voor deze update! Heel fijn. Ik heb deze vergoeding meteen aangemaakt. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging. Beide vergoedingen zie je op de rekening van april terug. Ik wil je voor nu een mooie zondag toewensen!

Reputatie 1

Hoi Cheyenne,

Dank voor het regelen. Ik zou jullie ook dringend willen vragen om te onderzoeken wie er op die woensdagavond 13 maart tussen 22.30 en 23.00 in de wijkcentrale is geweest en de patchkabel heeft verwijderd. Deze medewerker van een ODF aannemer had daar volgens mij niets te zoeken op dat moment. Laat staan dat er een reden was om de patchkabel volledig te verwijderen.

 

Miquel

 

 

Reageer