Beste Lezer(s),
Sinds 13 oktober jl. ben ik van KPN glasvezel overgestapt naar T-Mobile glasvezel. Waar ik bij KPN in 4 jaar tijd nooit een moment onaangekondigd zonder internet heb gezeten. klapt vanochtend uit het niets mijn internet eruit van T-Mobile. Uiteraard heb ik alle nodige stappen uitgevoerd die normalerwijs mij weer online zouden moet helpen. Echter bleek niets te helpen.
Vandaar dat ik telefonisch contact heb opgenomen met jullie,maar na twee snelle checks was het duidelijk dat het niet op afstand opgelost kon worden. Op mijn glasvezel media converter brand namelijk het “FO” lampje niet meer, wat zou duiden op geen signaal. Nu is dat al vervelend genoeg, maar wat nog veel vervelender is, is dat mij geen enkele nabije oplossing wordt aangeboden. Er wordt niet eens duidelijk gemaakt aan welke termijn ik moet denken als het gaat om een oplossing.
Dit is niet alleen vervelend, maar omdat ik thuiswerk, buitengewoon erg en prijzig. Ik kan momenteel dus niet eens meer mijn werk uitvoeren en kan mijn team niet eens informeren over de duur van mijn absentie.
Vandaar dat ik het hier nog maar een keer probeer: Wat is er aan de hand? hoe lang gaat het duren? en welke tussentijdse oplossingen hebben jullie? (de 7 dagen telefoon kaart heb ik niets aan want ik ziet mobiel bij een andere provider en heb geen tweede sim slot of telefoon).
Gezien ik nog geen maand bij jullie zit, zit ik er nu serieus over te twijfelen om alles terug te draaien. Dan maar nog wat langer zonder internet, maar het vooruitzicht dat dit vaker gaat gebeuren bij jullie is voor mij onacceptabel. Uiteraard betaal ik de komende tijd niets aan T-Mobile, omdat ik ergens de gemiste inkomsten moet compenseren.
Groeten
Thom
Beste antwoord door Doevunk
Bekijk origineel