Beantwoord

geen internet

  • 23 May 2023
  • 54 reacties
  • 646 Bekeken


Toon eerste reactie

54 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@kooszoeteweij1 ik heb je nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht. Op dit moment heb ik ook geen nieuwe update over de situatie.

Reputatie 2

Helaas vandaag was gepland dat er een (Kpn) monteur zou komen, maar niet gekomen, helaas dus steeds geen internet, wat is nu de stand van zaken? 

Reputatie 7
Badge +9

@kooszoeteweij1 ik ben meteen voor je gaan kijken, ik zie dat er al een nieuwe afspraak is ingepland, klopt dit?

Reputatie 2

Zelf vorige week persoonlijk contact gehad met een monteur dat deze gisteren zou komen, maar verder weet ik niet wanneer ze nu gaan komen, moet ik er over bellen?

Reputatie 2

Goedendag, is er al een update? Nog steeds niets gehoord of gezien helaas, de moed hangt me in m’n schoenen… hoor graag wanneer/ hoe het wordt opgelost, of is er een andere oplossing? Groet,

Reputatie 2

Hoi,

helaas nog niets gehoord, kan er ook op een andere manier een afspraak worden gemaakt? Sinds dat er iemand geweest is is er alweer een maand voorbij, dank alvast, ps heb je nogmaals voucher codes, thanks,

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kooszoeteweij1, ik zie dat KPN NetwerkNL met de onderaannemer aan het schakelen is, ik hoop dat ze spoedig contact opnemen om een afspraak in te plannen. De vouchercodes heb ik je toegestuurd! 

Reputatie 2

Goedemiddag,

kpn kwam vandaag weer langs na een telefoontje met de conclusie dat de glasvezellijn in orde is, maar kon zelf geen testen uitvoeren omdat hij dat niet kon verder om te kijken of het werkt…

hij was er verbaasd dat na zoveel tijd de oude modem en oude mediaconverter niet vervangen waren, dit zou de eerste stap moeten zijn, dus hij geeft door dat alle apparatuur vervangen moeten worden?

net nog even getest, maar krijg inderdaad geen signaal door, had al wel contact met t mobile gehad met verzoeken om terug te bellen maar dit gebeurt niet, krijg eigenlijk te horen, zo dit is erg langdurig en het is een megadossier,  ben echt benieuwd wanneer dit opgelost gaat worden

kan ik nog internet vouchers krijgen? Dank,

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, bedankt voor je terugkoppeling.

Dit zie ik ook terug in het ticket. De monteur heeft het inderdaad vermeld. Dit wordt nu zo snel mogelijk door ons opgepakt en hopelijk opgelost! Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd. 

Reputatie 2

Helaas vandaag weer niks gehoord, ik heb inmiddels al een maand geen internet… en weer gaan zo het weekend weer in

vraag me af of er nog iets kan gebeuren, kpn reageerde de vorige keer al na een dag en nu is er alweer een week voorbij, inmiddels al 5x een t mobile monteur en ook kpn en nu laat kpn het ook afweten zo lijkt het, het zal wel te ingewikkeld zijn…

kan ik in dit geval beter overstappen want ik wil eigenlijk niet nog hele weken zonder internet zitten, wat is in deze de beste oplossing, inmiddels raakt mijn geduld wel een beetje op en dit lijkt me ook niet normaal wat je als klant kan hebben…

fijne avond van een gefrustreerde gebruiker met een ‘obstructieve’ splitter verbinding

Reputatie 2

Goedemiddag,

van KPN zijn ze geweest en verder uitgelegd wat er kan zijn, testen zijn uitgevoerd, komt tot conclusie, modem misschien kapot of poort kapot in het ‘huisje’ extern?

Uiteindelijk geen resultaat en weer doorgezet naar tmobile, kreeg te horen dat er een computerstoring bij t mobile was, dus weet ook niet of er nu ook iets gaat gebeuren…

 maar het probleem lijkt dus bij een poort te liggen? Die t mobile kan oplossen?

thanks alvast,

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, ik ben direct voor je gaan kijken en zie nog geen terugkoppeling van KPN NetwerkNL terug in ons systeem. Ik heb een notitie gemaakt en uitvraag gedaan naar de terugkoppeling. Wij zullen dit verder moeten oppakken! 

Reputatie 2

Fijn dat je voor de zoveelste keer aan de bel getrokken hebt, helaas nog niks gehoord van hoe en wat…

is er nog iets wat ik in dit geval beter kan doen of heb je een goed idee voor mij? Kan ik er wel vanuit gaan dat het opgelost kan of gaat worden? Het is nu al 3 maanden geen verbinding, hoe gaan jullie hier mee om? Dank alvast om eventueel out of the box te denken, mag ook op PM

Kan ik nog vouchercodes krijgen? Dank,

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, ik ben nog een keer voor je gaan kijken en ik zie dat KPN NetwerkNL op 07-08 langs komt! Hopelijk komt er nu eindelijk een schot in de roos. Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd.

Als het opgelost is zal ik de volledige periode voor je vergoeden, dit kan ik wel pas doen als het ook opgelost is. Dan hebben we een exacte periode dat je zonder diensten hebt gezeten.  

Reputatie 2

Inmiddels al 5 weken geen internet, is er een update vanuit KPN? Als het goed zouden ze ingeschakeld worden vorige week om het op te lossen… hoor graag meer…

Reputatie 2

Hoi,

inmiddels nog niks gehoord van KPN en/onderaannemer, de oorspronkelijke plandatum van uitvoering stond op 15 juni (6 weken geleden alweer) volgens KPN dat het uitgevoerd zou worden…

is er al meer bekend?

kunnen er vouchercodes worden gestuurd, thanks!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, ik blijf dit heel raar vinden en daarom heb ik nogmaals aan de bel getrokken bij onze Back Office. Dit duurt veel te lang, mijn oprechte excuses voor het ongemak. Uiteraard heb ik je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd! 

Reputatie 2

Hoi, helaas nog niks vernomen… kan ik nieuwe voucher codes (4x voor de mobiele abonnementen) krijgen? Dank,

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, ik heb op dit moment geen nieuwe update over de situatie. Ik zie inderdaad dat de monteur van KPNNetwerkNL op 26-06 zou komen kijken, echter is er nog geen nieuwe update geplaats in het ticket. Ik hoop dat er deze dagen eindelijk verandering in komt en je weer online bent!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, ik weet niet precies waar het hier misgaat. Ik heb nogmaals navraag gedaan hierover. Ik wacht het antwoord van onze techneuten af en als ik een update heb laat ik het je direct weten! 

Reputatie 2

Goedemorgen! Het ongelofelijke is gebeurd, het internet werkt weer!

vanaf mei offline geweest en de (kpn)monteur die vandaag langs kwam heeft het opgelost door een nieuwe poort in gebruik te nemen? Hartelijk dank!!!

 

Reputatie 2

Dank je, weet je wel wanneer ze dan wel komen? Kpn is maandag niet geweest…

kan ik voor komende week vouchers krijgen voor internet voor ons gezin? We hebben 4 mobiele abonnementen, dank

Reputatie 2

Dank voor het bericht hoop snel meer te horen! Kan ik intervouchers krijgen voor ons gezin voor 4 abonnementen? Dank,

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, we hebben aan de bel getrokken van KPN NetwerkNL, zij gaan je spoedig bellen om een afspraak in te plannen.

Ook heb ik je direct de vouchercodes toegestuurd in een privébericht! 

Reputatie 7
Badge +9

@kooszoeteweij1 op dit moment zie ik geen andere datum staan. Ik heb je wel direct vier nieuwe vouchercodes toegestuurd!

Reageer