Beantwoord

Geen internet en telefoon

  • 11 April 2024
  • 41 reacties
  • 277 Bekeken

Geen internet en telefoon

icon

Beste antwoord door PeterenReneNas 12 April 2024, 17:42

Bekijk origineel

41 reacties

Oke, vandaag tussen 16.25 en 16.37 uur lag alles er ook uit.

Het werkt nu in ieder geval weer even.

Reputatie 7
Badge +15

@PeterenReneNas 

De verbinding kan inderdaad vanzelf weer online komen wanneer de stoorzender is verwijderd.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @PeterenReneNas, super fijn dat alles het weer doet! Ik heb voor de zekerheid een meting gestart en hier zie ik het ook in terug. Ik wens je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 4

Even één ding: Welke beun heeft dit aangesloten? Je pon hoort met een schroefje vast te zitten op een stabiele ondergrond. Dit is wachten tot het ding een keer naar beneden kukelt en je glasvezelkabel naar zijn grootjes helpt.

Ik snap niets van de codes die ik krijg en de monteur verbreekt de verbinding al voordat ik boe of bah kan zeggen. Hoe nu verder?

Helaas, alles ligt er weer uit!

Ik snap niets van de codes die ik krijg en de monteur verbreekt de verbinding al voordat ik boe of bah kan zeggen. Hoe nu verder?

 

Overstappen naar freedom en al het gezeik met uitval van internet is voorbij.

 

Ik had uw probleem namelijk ook, toen ik bij vodafone zat.

Een paar keer per maand moest ik het modem (draytek) uit en aanzetten om weer online te komen.

 

Na overstap naar *Mod edit: kritiek en feedback mag absoluut geuit worden en dit pakken we ook graag op. Dergelijke reclame-uitingen zijn niet toegestaan volgens de huisregels.*

Reputatie 6
Badge +2

@PeterenReneNas Jeetje, mijn oprechte excuses voor deze ervaring!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om dit door te geven, maar gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. De technische dienst is op de hoogte gebracht. Zij gaan dit gelijk opnieuw voor je onderzoeken en oplossen. 

Maak je al gebruik van een Unlimited voucher code? Zo niet, stuur ik deze natuurlijk graag naar je toe! 

Hallo Teresa, nee de Unlimited voucher code heb ik nog niet.

Reputatie 6
Badge +2

@PeterenReneNas Ik heb de code gelijk naar je gestuurd in een privébericht! 

Alles ligt er weer uit. Alles door T-mobile aangelegd

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb een monteur voor je aangestuurd @PeterenReneNas. Je ontvangt zodadelijk een bericht om een afspraak in te plannen!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @PeterenReneNas, ik zie inderdaad dat er geen connectie is op de WAN tussen 10.00/13.00. Waar dit doorkomt durf ik niet te zeggen. Het modem valt niet uit maar er komt gewoon niks binnen. Ik heb het opnieuw doorgezet naar de technische dienst! 

Ondanks het nieuwe modem en dat het probleem opgelost zou zijn is het internet toch weer uitgevallen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @PeterenReneNas, heel fijn dat je nog extra tijdstippen kon aanleveren, top! Het onderzoek staat nog open en ik zal de data en tijden toevoegen aan het lopende onderzoek. Zodra er meer bekend is nemen we contact met je op.

Ik hoop dat we snel tot de bodem komen, ik zie je graag snel weer genieten!

Monteur Illias zou vanochtend rond 8.29 uur hier zijn, maar heb nog niemand gezien.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @PeterenReneNas 

Zolang je geen bericht hebt ontvangen dat de monteur is uitgevallen bestaat de kans dat hij later alsnog komt, het kan wat uitlopen bij andere klanten.

Maar weet je zeker dat hij vandaag komt?

Als het vandaag 12 mei is wel....

 

Reputatie 7
Badge +15

@PeterenReneNas 

Ik had ook eens om 10:00 ongeveer een afspraak met de monteur maar hij kwam pas rond 14:00 vanwege eerder genoemde reden.

En ook van 16.45 - 17.08 uur.

En ook plat van 17.40 - 19.03 uur.

Reputatie 6
Badge +2

@PeterenReneNas Goed dat je dit aangeeft. Gelukkig zie ik dat de monteur inmiddels is langs geweest! 

Ik had graag gelezen dat de monteur de verbinding voor je kon herstellen, maar we zijn hoe dan ook een stap verder in ons onderzoek. De technische dienst is op de hoogte gesteld van alle bevindingen en zal de zaak verder onderzoeken. Ik weet zeker dat zij een oplossing zullen vinden! 

Heb je nog een geldige voucher code? Anders stuur ik gelijk je er nog een aantal toe!

Internet & tv ligt er weer uit.

Reputatie 6
Badge +2

@PeterenReneNas Ik ben gelijk voor je gaan kijken, maar ik zie dat er nog een ticket openstaat naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen, maar voor nu moet ik je vragen nog iets langer geduld te hebben. Heel erg bedankt voor je geduld en begrip! 

Laat je het mij weten als je nog een voucher code of iets anders nodig hebt? Ik sta paraat om verder te helpen! 

Reageer