Geen internet en telefoon
Beste antwoord door PeterenReneNas
Bekijk origineelGeen internet en telefoon
Beste antwoord door PeterenReneNas
Bekijk origineelOke, vandaag tussen 16.25 en 16.37 uur lag alles er ook uit.
Het werkt nu in ieder geval weer even.
De verbinding kan inderdaad vanzelf weer online komen wanneer de stoorzender is verwijderd.
Hoi
Even één ding: Welke beun heeft dit aangesloten? Je pon hoort met een schroefje vast te zitten op een stabiele ondergrond. Dit is wachten tot het ding een keer naar beneden kukelt en je glasvezelkabel naar zijn grootjes helpt.
Ik snap niets van de codes die ik krijg en de monteur verbreekt de verbinding al voordat ik boe of bah kan zeggen. Hoe nu verder?
Helaas, alles ligt er weer uit!
Ik snap niets van de codes die ik krijg en de monteur verbreekt de verbinding al voordat ik boe of bah kan zeggen. Hoe nu verder?
Overstappen naar freedom en al het gezeik met uitval van internet is voorbij.
Ik had uw probleem namelijk ook, toen ik bij vodafone zat.
Een paar keer per maand moest ik het modem (draytek) uit en aanzetten om weer online te komen.
Na overstap naar *Mod edit: kritiek en feedback mag absoluut geuit worden en dit pakken we ook graag op. Dergelijke reclame-uitingen zijn niet toegestaan volgens de huisregels.*
Ik ben meteen het systeem ingedoken om dit door te geven, maar gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. De technische dienst is op de hoogte gebracht. Zij gaan dit gelijk opnieuw voor je onderzoeken en oplossen.
Maak je al gebruik van een Unlimited voucher code? Zo niet, stuur ik deze natuurlijk graag naar je toe!
Hallo Teresa, nee de Unlimited voucher code heb ik nog niet.
Alles ligt er weer uit. Alles door T-mobile aangelegd
Ik heb een monteur voor je aangestuurd
Hey
Ondanks het nieuwe modem en dat het probleem opgelost zou zijn is het internet toch weer uitgevallen.
Hoi
Ik hoop dat we snel tot de bodem komen, ik zie je graag snel weer genieten!
Monteur Illias zou vanochtend rond 8.29 uur hier zijn, maar heb nog niemand gezien.
Hallo
Zolang je geen bericht hebt ontvangen dat de monteur is uitgevallen bestaat de kans dat hij later alsnog komt, het kan wat uitlopen bij andere klanten.
Maar weet je zeker dat hij vandaag komt?
Als het vandaag 12 mei is wel....
Ik had ook eens om 10:00 ongeveer een afspraak met de monteur maar hij kwam pas rond 14:00 vanwege eerder genoemde reden.
En ook van 16.45 - 17.08 uur.
En ook plat van 17.40 - 19.03 uur.
Ik had graag gelezen dat de monteur de verbinding voor je kon herstellen, maar we zijn hoe dan ook een stap verder in ons onderzoek. De technische dienst is op de hoogte gesteld van alle bevindingen en zal de zaak verder onderzoeken. Ik weet zeker dat zij een oplossing zullen vinden!
Heb je nog een geldige voucher code? Anders stuur ik gelijk je er nog een aantal toe!
Internet & tv ligt er weer uit.
Laat je het mij weten als je nog een voucher code of iets anders nodig hebt? Ik sta paraat om verder te helpen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.