Sinds gistermiddag 16:41 is mijn internet uitgevallen. Aangezien ik zelf niet thuis ben, heb ik iemand gevraagd wat stappen uit te voeren. (Eigen) router stroomloos gemaakt, media converter stroomloos gemaakt. Media converter weer op stroom gezet en na 1 minuut router weer op stroom gezet. Nogmaals, ik gebruik een eigen router en niet de door T-Mobile/Odido geleverde Zyxel. Het Fiber en Speed lampje op de MC branden beide niet, zie foto. Dus lijkt me een probleem met de glasverbinding van buitenaf.
Na contact met webcare via Twitter (telefonisch 1 uur in de wacht en verbinding verbroken, en chat nog geen reactie) wordt er gezegd dat ik het origine modem moet aansluiten. Omdat ik zelf pas weer over een week thuis ben en ik dat dan via iemand anders zou moeten laten doen, wil ik graag weten wat hier de toegevoegde waarde van is? Als ik hem volgende week aansluit en het geeft geen verdere inzichten, verlies ik een week internet en dus verbinding met al mijn thuis apparatuur (en opslag etc etc)